Martor Lampa De Ceata "palpaie" Cand Semnalizez Sau Apas Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    In mod normal ca sa nu mai aveti probleme mai bine curatati acele contacte cu un smirgher atat pinil lampi cat si pinul cuplei dupa care il puteti strange un pic si le gresati pe toate cu vaselina si nu mai veti avea probleme niciodata , vedeti ca aceiasi problema e si pe dreapta dar nu o sezizati decat daca o vedeti din spate, ca nu are ceata pe dreapta sa vedeti in martorul de ceata bin bord.
    sigpic

    Comment


    • #77
      Am si eu aceiasi porblema, eu fiind mai curios am desfacut stopul si spre surprinderea mea am gasit ceva care ma ingrijorat, plasticul in jurul pinului "de masa" plasticul a inceput sa se topeasca si pinul are o culoare mai galbuie.
      Am pus si poze, pinul in poza nu e chiar asa de galben din cauza blitului.
      Am se merg in service cu ea(garantie) sa vad ce tampeni vor debita baieti, deabea astept
      Attached Files

      Comment


      • #78
        Tychy ce ai tu aculo se va curata cu smirgher , se va mai strange pini de la mufa si se va da cu vaselina sa ofere un contact mai sigur si sa nu mai oxidese in timp (cum am mai zis mai sus)....
        sigpic

        Comment


        • #79
          Am fost azi la service si le-am explicat problema, inginerul a trimis un tanar bine voitor dotat cu o surubelnita magica pentru curata oxidul de pe pin, si dupa cum a zis si Ciprian a strans papucul mama de pe cablu si surpriza sa rezolvat. Ca test sa vada daca leacul a avut efect ma pus sa pornesc avariile si pozitiile.
          La-am intrebat daca Dacia stie de problema a zis ca la modelul nou au schimbat mufa, deci stiau dar.......
          Deci ce am inteles eu ca ar fi solutia, sa fecam pe picioarele mufei )
          P.S. Contactele nu au fost date cu nici o alifie, poate ca surubelnita aia e fermecata.

          Comment


          • #80
            probleme stopuri

            Nu va mai bateti capul cu tot felul de solutii.Cea mai buna este urmatoarea: pe cablajul de masa din stopuri(e comun la toate becurile) se cositoreste un fir care se scoate prin unul din multele orificii din stop si se cositoreste pe firul negru din mufa.Lungimea firului poate fi de aprox 40 cm astfel incit sa puteti manevra stopurile cu usurinta cind trebuie sa mai schimbati vreun bec.Astfel problema e rezolvata definitiv.
            Attached Files
            Last edited by huffy; 9 January 2010, 02:46. Reason: Adaugare foto
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • #81
              Ce chestie...eu credeam ca sunt singurul care intalneste aceasta problema.Nu vreau sa ma bucur de raul altuia,dar ma bucur ca a avut cine sa ma ajute cu explicatii.Asta e singurul loc unde nu am cautat.aproape ca am demontat tot bordul sa vad de la ce se trage.Maine la prima ora o sa ii declar razboi triplei...si sper sa ies invingatorP.Multumesc mult tuturor pentru sfaturi.
              Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
              sigpic

              Comment


              • #82
                SI eu am patit cam acelasi lucru. Cand am semnalizat stanga se aprindea pe bord martorul de ceata, iar in spate clipea si becul de stop.Cand apasam frana si semnalizam stanga semnalizatorul clipea repede ca si cum s-ar fi ars becul de semnalizare din stop. Nu facea masa becul de semnalizare. L-am cositorit de cablajul de masa din stop. Am observat ca masele de la fiecare bec sunt prinse de cablajul comun cu niste nituri care se mai lasa si nu se mai face contact.
                Toate cele bune.

                Comment


                • #83
                  am rezolvat azi problema...am dat cu putin smilgher pe pini..cu putin sprei pentru contacte..am strans papucii din mufa si acum nu mai sunt probleme...nu mai clipeste in bord...deci sper sa raamana asa:P
                  Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Martorul cu pricina se aprindea la semnalizare stanga, frana sau la semnalizarea de avarie. Am desfacut stopul urmand indicatiile de aici, cu mentiunea ca mai trebuie desurubata o piesa de plastic care fixeaza captuseala din portbagaj si care, dupa indepartare, faciliteaza accesul la cele doua cleme de fixare a stopului.

                    Ca sa n-o mai lungesc, am curatat pinii cu o surubelnita, i-am indreptat usor in jos si i-am uns cu putina vaselina. Se pare ca problema a fost rezolvata.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by b45gao View Post
                      Mie nu imi face lampa de ceata contact aiurea ci martorul de bord de la lampa de ceata
                      scoti lampa pui un fir intre cede doua tablite de masa din tripla , atentie se cositoreste foarte greu trebuie apa tare si la capatul cellalt pui un papuc de 6 il legi la surubul de masa al triplei si nu mai ai probleme faci asta la ambele triple
                      am facut si niste poze dar vad ca nu ma lasa sa le pun pacat ca se vedea si va lamureati

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by chelull View Post
                        am rezolvat azi problema...am dat cu putin smilgher pe pini..cu putin sprei pentru contacte..am strans papucii din mufa si acum nu mai sunt probleme...nu mai clipeste in bord...deci sper sa raamana asa:P
                        Am procedat la fel ca tine, dupa o saptamana problema a revenit, martorul de ceata palpaie din nou cand apas frana. Alte solutii nu sunt oare?
                        Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari

                        Comment


                        • #87
                          inseamna ca nu ai curatat destul,mai insista si verifica si curata si masa

                          Comment


                          • #88
                            da..repeta si fa mai bine..eu inca nu mai am probleme..sper sa nu mai revina mult timp:P
                            Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              si eu am avut problema asta, in moment ce puneam frana martorul de ceata clipocea putin ... am fost la service ( masina este in garantie ) si am rezolvat ,sper sa nu mai apara ... este doar un contact imperfect la tripa spate stanga ..

                              Comment


                              • #90
                                aceeasi problema o am si eu.
                                am facut urmatoarele:
                                - am curatat cu smilgher pini. unul dintre ei avea un pic de plastic topic pe el
                                - am curatat si din stop

                                rezultat:
                                acum mi se aprinde mai rau ceata, si martorul de semnalizare la aprindere frana, plus semnalul in stop.

                                ceva idei ?
                                From Miami 2 Ibiza
                                Voucher
                                http://i39.tinypic.com/302s7zr.png

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google