Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc. La releu ma gandeam si eu. Am verificat toate cablurile baterie-sigurante-alternator si is prinse bine , fac contact. Culmea e ca azi nu mai face , a facut ieri cand a plouat.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #47
      Kilometri multi + forja

      Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

      P.s. nu e al meu
      Attached Files

      Comment


      • #48
        De aceea cu ocazia schimbarii accesoriilor se verifica si fulia alternator.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          Sau se schimba direct.

          Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

          Comment


          • #50
            continuarea la cele spuse de alessandro fulie de diesel,merge ok si la benzinar si uiti de ia
            „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

            Comment


            • #51
              Si aia mai trebuie schimbata din cand in cand.
              Dar da, este mult mai fiabila si functioneaza mai corect.

              Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

              Comment


              • #52
                Nu mai posed logan, dar am ramas atasat de forumul loganclub si de aceea postez aici problema mea, fiind vorba de cam acelasi motor 1.5 dci 90 cai de pe Renault Megane 3 2011 fara facelift. Sper sa nu fie cu suparare ca postez aici.

                Am probleme cu incarcarea. Initial ma gandeam ca ar fi de vina bateria pentru ca indica 12,2 volti dupa 12 ore de la oprirea motorului. Am facut teste cu motorul pornit imi indica 13,2 , cand pun totul in sarcina scade pe la 12,9 volti. Am decis ca alternatorul nu incarca suficient si mi-am facut timp sa merg la service. Indicatorul de baterie descarcata NU mi se aprinde in bord. Porneste greoi dimineata.

                Astazi am fost pe la 3 service-uri, fiecare avand probleme diverse ( e sambata, unele inchideau, altele nu aveau tot personalul, la altul imi trebuia programare).

                Service 1:
                Imi spune ca e foarte ocupat, nu poate sa-mi repare decat cu programare. Imi face cu un dispozitiv un test al bateriei si pe testul lor ( am mers 50 km cu masina in prealabil, deci motor cald, baterie cam maxim cat putea ea tinand cont ca ziua anterioara am mers 350 km ).

                Rezultatul testului : - cu motorul oprit 12,6 volti, cu motorul pornit 13,4 Volti. Conform acelui aparat apare defectiune si trebuie inlocuit. Inca nu se stia ce. Decide sa mai faca un test, test al capacitatii bateriei la pornire la rece. Bateria este cea originala de 60 Ah si 600 A EN. Dupa testul bateriei obtin aproximativ 80% durata de viata a bateriei si o putere de aproximativ 500A EN. Concluzioneaza ca ar fi vorba de alternator dar nu au timp acum si iau o carte de vizita. Cost 30 lei.

                Service 2:
                Aici este un service mic, de cartier. Tipul se ocupa doar de electromotoare si alternatoare. Ii zic problema si imi spune ca asa e normal la Megane3 ca au un sistem aiurea de incarcare si ca au mai venit cu asemenea probleme si defapt nu sunt probleme. Il conving sa imi faca un mic test. A pus aparatul de masura si i-a indicat 13,4 volti cu motorul pornit.

                La insistentele mele imi zice ca mai face un test si scoate cred o mufa de alimentare a regulatorului de tensiune din alternator ( mi se aprinde in bord avertizarea cu baterie descarcata ) si obtine pe indicatorul aparatului de masura 14,1 Volti. Da din cap si spune ca la alt Megane3 cand ii scotea mufa de la releu ar fi ramas cam aceeasi tensiune. Concluzioneaza ca ar putea fi regulatorul de incarcare si imi promite ca ma rezolva saptamana urmatoare. Costa 300 lei regulatorul de incarcare + manopera montare/demontare alternator . Imi zice totusi sa merg la reprezentanta Renault sa imi verifice daca totusi nu e normal ce se intampla pentru ca el a mai intalnit Renault Megane 3 care incarca doar cand vrea calculatorul masinii.

                Service 3: Amat Pitesti

                Merg la reprezentanta la Renault. Aici vorbesc cu cineva de la vanzari si imi zice ca am ghinion ca nu este electricianul astazi, fiind sambata. M-a pus totusi cu un tip de acolo care zice el ca se pricepe bine. Tipul acesta care se pricepe imi zice intai sa schimb bateria cu una noua si sa merg asa ca totul este in regula si e absolut normal ce se intampla. Nu mi-a masurat nimic, nu am facut alte teste aici.

                Problema este ca nu stiu pe ce drum sa apuc. Concluzia este ca aparatul meu de masura arata cu 0,2 Volti mai putin decat un aparat bun. Deci am 13,4 Volti cu motorul pornit si scade ceva pe la 13 Volti cu toti consumatorii porniti. Cu motorul oprit imi indica 12,6 Volti ( imediat dupa oprirea motorului ). Am sau nu vreo problema cu alternatorul ? Sfatul a fost sa schimb bateria , dar daca eu cumpar o baterie noua si merg cu ea la garantie voi primi eu garantie tinand cont ca alternatorul nu incarca suficient ?

                As fi demontat eu alternatorul dar nu sunt in stare. Nu am sculele necesare si pare bagat foarte rau. Nu am pur si simplu acces la el si nu stiu de unde sa-l apuc sa desfac.

                Update1 :
                Incerc si eu smecheria facuta de un tip de la unul din service si scot si eu firul acela din alternator care are o mufa. Cu mufa scoasa am 14,1 Volti destul de constant ! Cu mufa scoasa mi se aprinde in bord "probleme baterie". Ce se intampla ? De ce cu mufa bagata am doar 13,4 Volti si bateria sta incarcata doar la 50% ?
                Last edited by cro84; 6 September 2014, 15:53. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  la megane comanda de incarcare este data de upc unul din caculatoarele masinii
                  sa nu fie o problema acolo

                  Comment


                  • #54
                    Problema e ca-i prea multa electronica si in plus alternatorul tau se demonteaza foarte greu. Eu as zice sa te duci la servisul 2 de cartier. E clar ca stie ce face si vrea sa te rezolve.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #55
                      Multumesc pentru raspunsuri. Voi face o vizita saptamana viitoare la unul din service-uri pentru linistea mea.

                      Nelamurirea mea este inca prezenta. Deja nu mai sunt convins ca alternatorul meu are vreo problema pentru ca ar fi posibil ca atat sa-i dea voie sa incarce calculatorul masinii. Am mai cautat pe internet si sunt si altii care au obtinut aceleasi valori ale incarcarii si pur si simplu le-au lasat in pace ca fiind un lucru normal. Am testat ieri cu motorul cald o pornire cu voltmetrul pe baterie. In timpul actionarii demarorului tensiunea a scazut pana la 10,00 Volti ceea ce pare in ordine.

                      Din pacate nu pot sa inteleg logica Renault de a tine o baterie incarcata pe jumatate cand toti producatorii de baterii recomanda ca produsul lor ( bateria ) sa stea incarcat 100% si chiar recomanda tensiunile de incarcare. Renault ce face ? Ia problema in mainile lor si ei incarca bateria dupa algoritmul propriu, practic tinand acumulatorul permanent intre 50 si 75% din capacitatea lui.

                      Am gasit aici un comentariu care arata ca incarcarea e comandata de calculatorul masinii. Problema la mine ar fi ca spre deosebire de persoana de acolo, eu am tensiunea 12,6 Volti in gol pe cand tipul o are perfect normala pe la 12,8 Volti. Si...sa nu uit. La mine tensiunea pe baterie scade la 12.4 Volti dupa 24 ore cu masina nepornita.

                      Comment


                      • #56
                        Si eu cred ca e vorba de releul regulator care in mod nurmal trebuie sa tina tensiunea in instalatie intre 13,7 si 14,4 indiferent daca ai consumatori sau nu.

                        Comment


                        • #57
                          Dimensiune Alternator Logan 1.4 Preferance

                          Salutare tuturor, imi cer scuze in caz ca nu am inimerit categoria potrivita. As vrea sa ma intreb daca stie cineva cu exactitate ce capacitate are alternatorul de pe un Logan ph1 cu motorizare de 1.4 MPI fara AC si cu servodirectie, este modelul Preferance (ABS Plus). Am un amplificator pe masina de 4x65W si pe viitor voi mai pune inca unul de 350W pt. subwoofer si vreau sa stiu daca am suficient curent pt. a incarca o baterie de 70 de amperi, cea actuala este de 55Ah si o sa ma mai tina maxim jumatate de an (are deja 7 ani). Sper ca nu este vreo problema daca pun un acumulator cu 15Ah mai mare, nu ?
                          ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                          Comment


                          • #58
                            Minim 75A.
                            Nu se pune problema ca alternatorul nu ar putea sa incarce o baterie de 70 Ah.
                            OFF.
                            O constatare, oarecum nepoliticoasa as avea; e frumos ca-ti plac decibelii, dar fizica nu prea ti-a placut totusi.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              Si nici chimia, totusi de unde ati tras aceasta concluzie ? Multumesc pt. raspuns ! Nu este posibil sa aflu cu exactitate cati Ah are respectivul alternator ? Nu de alta da' mi-ar fi mai usor sa stiu sigur la cati W ma pot arunca si sa nu ma intind mai mult decat imi permita plapuma.
                              Last edited by ionuutzuu; 13 September 2014, 22:45.
                              ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                              Comment


                              • #60
                                Pai daca intrebi ce capacitate are un alternator...
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google