Avertisment îngrozitor. Dacia ar putea pleca din România.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Omule, ai o problema d epreceptie.
    CE REPREZINTA 950 de EURO?
    Eu am spus ce cred eu ca reprezinta, tu ma iei cu painici si chirii.


    Nu se precizeaza in articol ce inseamna 950 de euro, cheltuiala pe angajat e cu totul altceva.
    Salariu brut-contributii individuale= salar net
    La salarul brut angajatorul plateste CAS, CASS, Fond risc, Fond FNUAS si Somaj.
    Astea adunate dau probabil suma aia de 950 de euro.
    Bun, am uitat sa includ in aia 950 de euro o masa calda poate. Si hartia igienica pe care o consuma un salariat Dacia la buda firmei.

    Dupa mintea ta savanta, ce e 950 de euro?
    Daca incepi cu badaranii, te bag de unde ai iesit si PA
    In viata reala n-ai indrazni sa ma bagi de unde am venit, iti garantez eu, chiar de vad ca iti permiti sa ma injuri pe forum.
    Last edited by mr.K; 21 September 2014, 16:04.

    Comment


    • Cei 950 euro sunt suma pe care angajatorul o are sub forma de cost cu angajatul.
      Insa suma aceea reprezinta PARTE din munca angajatului. La acei 950 euro se adauga PROFITUL! Asta nu intelegi tu!
      Cei 950 reprezinta parte din MUNCA! Vine statul si ia din cei 950 50%, insa nu zice asta, ci scpune doar "angajatorul plateste contributii".
      Dupa ce ti-a luat statul cei 50%, iti mai ia inca 24% din tot ceea ce consumi prin TVA.
      Din ce iti mai ramane, platesti accize si altele asemanatoare.
      Insa, de fapt, nu angajatorul TE FURA, ci STATUL!

      PS: nu incepe cu amenintarile, ca ma umfla rasul Parca esti copil de 3 ani.

      Comment


      • Cine mai vrea sa discute cu Cezar, va rog, nu vreau sa pun monopol pe cunostintele lui.
        Eu am terminat discutia.

        Din harta aia rezulta e faptul ca Renault plateste destul de mult un salariat din Romania, daca ne referim doar la fabricile din "colonii". Avantajul principal al Romaniei era forta de munca ieftina si tinde sa dispara.
        Sunt curios daca peste 5 ani mai vorbim de Renault in Romania in ipostaza de constructor de masini, sau doar ca importator de piese de schimb pentru masinile deja vandute.

        Comment


        • nu am nimic cu posesorii de Dacia Logan,toate variantele,dar daca pleaca francezii poate vin nemtii si ,,poate,,(intre ghilimele)va apare o masina care nu va mai scartai,intra apa in ia,troncani(inca din primu an de folosinta)piese care se defecteaza dupa cateva luni de cand ai cumparat masina si multe altele,posesorii de logan cunosc mai bine
          „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

          Comment


          • Daca pleaca francezii, nu vin nemtii.
            Nu cred ca mai vine cineva.
            Suntem o natie de putori! Poate doar Lada ar putea investi ceva prin Romania.

            Masina troncane si se defecteaza pentru ca este IEFTINA!
            Ca si in cazul cauciucurilor ieftine: se strica, au aderenta proasta, insa sunt unica alternativa pentru banii unora.

            Altii prefera sa nu cumpere masini, ci doar biciclete. Cred ca-i mai sanatos, si eu unul nu vad vreun viitor pt masinile low-cost. Epoca lor va lua sfarsit, pentru ca oamenii nu vor mai dori un cazan ieftin, si vor prefera sa utilizeze alternativele: bicicleta, transport in comun de calitate sau inchiriat auto pentru vacante.

            Insa ca o firma nemteasca sa vina in Romania? Poate doar sa fure, nu sa produca!

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Lipseste Franta de pe harta.
              950 euro cred ca e salariul cu toate contributiile la buget, inclusiv ale angajatorului. La rusi Renault nu cred ca e stapan absolut la Togliati, ca la noi, Putin are alta viziune despre democratie.
              Probabil ca Renault va reloca o parte din productie in China, India.
              Nu e la togliati, insa e la fabrica din moscova.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by vasile 66 View Post
                nu am nimic cu posesorii de Dacia Logan,toate variantele,dar daca pleaca francezii poate vin nemtii si ,,poate,,(intre ghilimele)va apare o masina care nu va mai scartai,intra apa in ia,troncani(inca din primu an de folosinta)piese care se defecteaza dupa cateva luni de cand ai cumparat masina si multe altele,posesorii de logan cunosc mai bine
                Hai da-o de gard ca Logan nu e chiar asa cum spui tu- e o masina destul de fiabila in general iar unele probleme la unele masini apar cam la toate marcile din lume de la Logan pana la Porsche.
                Hai sa ne uitam si in ograda nemtilor si sa vedem ca totusi nici la ei nu curge numai lapte si miere- vezi problemele motoarelor de 2.0 140 cai , TFSI uri etc.

                Eu zic ca ne fura si statul- dar si patronul...la greu nu asa! Poi in momentul in care patronul iti da 1,000 lei pe cartea de munca iar restul la negru pot sa zic tare si raspicat ca da! Patronul ma fura! Si in momentul in care 'uita' sa taie bon fiscal sau factura pentru bunul cumparat sau serviciu prestat da afirm iar tare si raspicat: Ma fura!
                Si eu ca angajat al unei multinationale care plateste fiecare centima atat catre stat cat si pentru serviciile care le presteaza pot sa afirm acelasi lucru: Da! Patronii astia de carton care eludeaza statul si se cred mari bogatani ma fura si pe mine personal!
                Asa ca haideti sa lasam lectiile de etica pentru o discutie amicala in Cafenea..vorba aia primul fara de pacat sa ridice piatra!
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • Bai fratilor ma apuca ameteala cand vad ce salarii arunca francezii eu am 30 de munca si nu am salariul asta de unde scoate ei atat salariul negociat 500 euro dupa care scadeti toate taxele+impozite cat mai ramane???

                  Comment


                  • Ca sa pastram o doza de realism, sa nu uitam ca primul care fura, este chiar "el" : Statul român, in spatele "lui" aflându-se o adunatura de inculți interlopi. Degeaba dati cu pietre in companii, pentru ca fondul de afaceri si fiscalitate din Romania, nu funcționează decat pe mita si piața neagra. Aparitia ingineriilor financiare, e o consecință fireasca.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • eugenmanea
                      eu nu ma refer la motoarele facute de francezi,cele de pe logan,mai ales benzinarele le consider cele mai reusite,ca sa distrugi un astfel de motor trebuie sa fii dusman rau pe bietu motor si tot nu vei reusii sa-l distrugi(sa pape ulei sau sa bata,nu ma refer la ruperea curelei de distributie),am vazut taxiuri care mergeau fara apa in motor si cu cateve sute de grame de ulei in motor si nu avea nici pe d---u
                      eu ma refeream la caroseria masinii si la plasticaraia care scartaie/vibreaza si la trenu de rulare
                      „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                      Comment


                      • Euro NCAP Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier i...

                        Bravo Dacia!Urmatarea o sa aibe 2 stele.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Tot 3 stele a primit si Megane 3, in conditiile in care Megane 2 a avut 5 stele, cand a fost lansat.
                          Din punctul meu de vedere, in momentul de fata, NCAP face teste cu o legatura tot mai fragila cu viata reala. Acum, se pune foarte mult accent pe siguranta pasiva, iar cand un simplu bip al martorului de centura, face diferenta, sa zicem, intre 3 si 4 stele mi se pare irelevant. Cand in Europa va exista o agentie similara NHTSA-ului american, altfel vor sta lucrurile.

                          Acum, hai sa revenim la subiect, caci discutiile astea n-au nicio legatura cu titlul topicului.
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • @Niki, legătură cu subiectul este. Eu unul mă aştept ca, cel puţin tot ce înseamnă Dacia, să dispară de pe piaţa europeană în următorii ani.
                            Reglementările sunt mult mai stricte pe-aici decât prin Africa, America de Sud sau Asia. Punctajul oarecum slab obţinut de Dacia se datorează şi existenţei mai multor sisteme de protecţie, care, în anii trecuţi nu erau considerate dotări standard.

                            Primele modele Dacia (după apartenenţa de Renault) au fost mai ieftine decât autoturismele de-acum. Cred că şi noile reglementări şi exigenţe Euro NCAP au avut de cântărit în treaba asta. Dacă în 2005, piaţa europeană permitea lipsa servodirecţiei, ABS, ASR, ESP, a airbag-urilor laterale ca dotări standard, azi e imposibil să faci o maşină competitivă fără astea. Iar, de la an la an, lista dotărilor standard se va mări. Deja s-au depunctat la Euro NCAP maşini fără avertizare a unghiului mort, avertizare pentru părăsirea benzii, semnale pentru lipsa centurilor pe locurile din spate şi altele. La anul vor mai apărea altele şi tot aşa.

                            Comment


                            • Sa fac eu ceva in Euronrahat... A dracului unealta de marketing. Hai sa dam stele multe daca are bipuitoare, senzori pt flatulatii si avertizari ale undelor gamma.
                              O sa dispara Dacia? Voi sunteti nebuni? Pai se duce dracului economia daca dispare Dacia... O luam la vale.

                              3 stele ca si renault-ul Megane, eu zic ca-i ok.
                              Mai ales la banii ceruti.

                              Ce masini in acelasi interval de pret au mai mult de 3 stele?

                              Comment


                              • Sunt curios cate stele ar mai obtine Megane 2, cu reglementarile Euro "in cap", de acum
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google