FUG - ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bine Fug-ule !!!! Chiar dau bine culorile pe cadranele de bord. Ecranul din stanga de la ce este? Hansfree bluetooth?

    HTC <<==>> TapaTalk
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #47
      @tvm: multumesc, la primul logan am avut albastru cu rosu ca la vw. combinatia asta am vazut-o la vw, ford si mercedes, alb cu albastru .... a iesit exact cum imi doream
      @mvp: da displayul din stanga este de la carkit, parrot ls 3200 - o investitie minima extrem de utila

      Comment


      • #48
        Pornire de tractoras la -22* C



        update: zilele astea cu ocazia mirobolantelor temperaturi negative, in fiecare dimineata timp de ~ 3-5 minute bordul imi incanta urechile cu un zumzait/zbarnait/zdronganit...extraordinar, dar...daca il imping usor zgomotul dispare

        la primavara trebuie dat jos si izolat , in special unde are prinderile de caroserie)
        Last edited by speedfane; 9 January 2015, 18:18. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          Bun, ca la orice masina mai trebuie sa apara si mici probleme.... de aproximativ o luna constat dimineata, la prima pornire, ca nu imi tine "perfect" relantiul (ralanti daca vrem sa fie ca in dex), adica dupa ce porneste, timp de 1-3 minute pana se incalzeste putin, la intervale de timp neregulate oscileaza turatia, practic se manifesta ca o mica intrerupere.
          Documentandu-ma pe forum am inteles ca este vorba de senzorul montat pe pompa de injectie (senzorul cu sita- nu ii stiu denumirea). Acum intrebare de 1000 de puncte: Acest senzor se curata sau se schimba ?

          Comment


          • #50
            Tata l-a schimbat cu unul de la un dci de 65 cp (deci sh) si functioneaza perfect de peste 150.000 km. . Avea oscilatia asta pe la 130.000 km. .
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #51
              Senzorul cu sita se numeste SUPAPA CONTROL PRESIUNE 1.5 dci.
              Netu este plin cu asemenea piesa, cu preturi intre 200-400 ron.
              Fara Semnatura.

              Comment


              • #52
                Am rezolvat problema cu senzorul (suapa presiune), demontat, suflat cu aer comprimat, remontat si momentan e bine, daca iar incepe sa faca nazuri il schimb.

                Intre timp adunam kilometrii si asteptam vremea buna sa cablam a doua plafoniera....
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  Timpul trece.....leafa merge....

                  Sa revenim, FUG-ul se apropie de urmatoarea revizie si de schimbul distributiei, asa ca am achizitionat "din timp" cele necesare:

                  - filtre ulei, aer, polen Mann
                  - filtru motorina DELPHI
                  - Ulei Eneos Premium 10w40 - foarte laudat acest tip de ulei, sa vedem ce e de capul lui tinand cont ca este complet sintetic


                  - kit distributie Contitech - curea Conti si rola Inna
                  - pompa de apa Hepu
                  - Antingel Glaceol G12 tot de la Hepu



                  In ultima perioada tinand cont si de vremea nasoala nu am mai bricolat nimic la masina, am schimbat bascula pe stanga si am trecut la incaltarile de vara. Vreau sa schimb chederele, cel de la sofer a capatat un anumit grad de uzura si ma enerveaza cum arata, ma deranjeaza estetic, functional isi face treaba.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Bune piese, imi place ca ai grija de ea, chiar daca nu ai km multi !!! Pompa de apa iti face fite, curge pe undeva? Ca eu am 9 ani, 65 k si nu am schimbat-o pentru ca nu da semne de oboseala. Antigelul e compatibil? Nu trebuia Glicerol tip D?

                    HTC <<==>> TapaTalk
                    sigpic
                    The MVP

                    Comment


                    • #55
                      Pompa de apa nu are nici un fel de problema, dar o schimb impreuna cu distributia, asa am procedat la toate masinile. Antigelul este de la Hepu tip G12, deci nu este nici o problema.

                      In rest ce sa zic, folosesc piese de calitate ( sau asa cred eu ) pentru a nu avea surprize neplacute si ce-i drept nici nu am avut pana acum.

                      Un singur aspect ma enerveaza ingrozitor si anume TABLA.....dar asta-i alta poveste...

                      Comment


                      • #56
                        Dacia si Renault folosesc antigel Glaceol RX Typ D, deci este o problema ca ai ales Hepu.

                        Comment


                        • #57
                          Si care ar fi problema?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            Nu este nici o problema, e al doilea Logan si a 6-a distributie schimbata, la toate am pus g12 si nu a fost nici o problema, spun asta atat din experienta, pe propriile masini, cat si datorita faptului ca g12-le este compatibil cu Tip D dar nu e bine sa fie amestecate. Pe unele bidoane este mentionat, pe altele nu, g12-le se foloseste uzual la masinile din grupul vag si nu numai.

                            Comment


                            • #59
                              Asta zic si eu; G12 corespunde si prescriptiilor Renault.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                Nu stiu care ar fi problema, eu doar am zis ce recomanda producatorul, nu o luati ca un repros. Am in familie si un Megane si de aici stiam ca si Dacia recomanda acelasi tip de antigel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google