FUG - ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe 17 luna asta expira RCA-ul, nimic anormal pana aici. Incep sa caut oferte de preturi.....nervi ....alte oferte....iar nervi.....

    Nu este normal ca pentru o asigurare RCA pentru 6 luni sa platesc peste 850 Ron...este aberant, iar pentru 1 an de zile peste 1500 de lei..

    Singura varianta este sa mut masinile pe numele parintilor, nu este vorba de bani ci de taxe aberante... trebuie sa fiu nebun sa achit pentru logan cu motorizare 1.5 ~1700 lei pe an, cand la fel pot achita maxim 500 de lei, a ajuns RCA-il mai scump decat CASCO, incredibil.

    Ca si operatiune de mutare pe numele alor mei, din ce stiu trebuie urmatoarele:

    Contract Vanzare-Cumparare, scoasa de pe rolul meu si trecuta pe rol la tata, programare la rar pentru identificare, apoi pipera pt modificare carte si talon, pastrand numerele. Corect?

    p.s. Trebuie sa scot si adeverinta de la ANAF care sa dovedeasca ca taxa de "poluare" a fost achitata si nerecuperata?
    Last edited by speedfane; 4 July 2014, 11:20.

    Comment


    • #17
      trebuie si hartia aia

      Comment


      • #18
        Sa reinviem un pic topicul...

        Desi speram sa nu ajung in situatia asta, iata ca am probleme cu aerul conditionat, desi nu a trecut nici o luna de cand am reincarcat instalatia (care a functionat perfect pana ieri).

        Ideea e ca aerul lucreaza, doar ca in masina ajunge o foarte mica cantitate de aer rece (zic eu) sau s-a blocat vre-o clapeta la aeroterma, de ce zic asta, pentru ca inainte pe treapta 2 si maxim rece efectiv imi ingheta mana daca o tineam in dreptul unei guri de ventilatie, acum nu, nici pe 3 nu se simte cine stie ce racoare, aerul lucreaza, doar ca ce sufla prin gurile de ventilatie este slab, nu are putere, iar deja pe treapta 4 aerul la gura de ventilatie este usor caldut.

        Ventilatorul de la aeroterma lucreaza pe toate treptele ca inainte, doar ca "jetul de aer" nu ajunge unde trebuie....


        Deci de unde incep sa verific?

        Comment


        • #19
          Probabil compresorul nu mai are putere sa bage aer rece calumea sau poate fi si de la gurile de ventilatie din bord. Cel mai bine dute la un service bun ca sa remediezi problema.

          Comment


          • #20
            Eu am avut problema cu debitul de aer si am rezolvat taind locasul unde se poate pune filtru de polen si am curatat radiatorul acela din interior cu o sarma si apoi o perie (a iesit mult praf ca se formase patura de mizerie deja) iar apoi am pus un filtru de polen ca nu mai puteam lipi la loc si am rezolvat problema debitului de aer.

            Inainte cand dadeam pe 4, debitul de aer era undeva intre 1 si 2-ul normal.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #21
              @ Andy96: De service-uri "bune" unde dau o gramada de bani si sunt tratat ca ultimul om sau se lucreaza la misto....mai mult deteriorand decat reparand ...nu multumesc...

              Am verificat si compresorul si cuplajul lui, am pus si ddt-ul pt a verifica cand cupleaza/ decupleaza....totul este in parametrii.... dar debit de aer ciuciu...

              @ aleXpeed: adevarat graiesti...

              Avand filtrul de polen in portbagaj m-am apucat astazi sa decupez lacasul lui in carcasa aerotermei. In afara de pozitia "cu curu' in sus " ) si 2 cuttere distruse, cand am indepartat plasticul acela....stupoare... o planta traia linistita acolo ))

              Deci am indepartat plasticul, aspirat cat era posibil pe acolo, apoi cu 3 lavete diferite am scos cat mi-a permis fanta de la filtru' mizerie grupa mare, ba chiar in inteligenta mea suprema am pornit si ventilatorul sa vad ce debit de aer am....soc...praf...frunze....o crenguta..au fost efectiv "scuipate" de acolo )).....continuam....am infasurat pe teava de la aspirator o carpa de microfibra cu ajutorul careia am sters vaporizatorul de vre-o 6 ori.....

              Apoi cand totul era curatat am introdus filtrul de polen si am pornit din nou ventilatia.....eee...alta viata....acum sufla pe treapta 2 cum sufla cu 1 ora inainte pe treapta 4. Eficienta aerului conditionat este cu totul alta acum, iar temperatura aerului la aerator corespunde cu cea data de producator, cu alte cuvinte, instalatia este in parametrii acum.

              Cu ocazia asta am verificat daca scurgerea (pt condens) este infundata...si nu este.


              Deci problema rezolvata.

              ps.: Cu ce solutie pot da pe vaporizator (prin fanta de la filtrul de polen) astfel incat sa se curete total de mizerie?!

              Mai jos regasiti poze din timpul "operatiunii" :
              Attached Files
              Last edited by speedfane; 10 July 2014, 12:42.

              Comment


              • #22
                Sa stergem putintel praful pe aici.


                - intre timp golanul a mai adunat 1000 de km cu un consum urban de 6.2 (ce-i drept circuland la ore la care traficul este destul de lejer)
                - se apropie vertiginos de revizie (ulei, filtre, placute, discuri si ce mai este necesar).


                - am vopsit suportul de antena (cb), a fost o adevarata aventura sa curat acel colant de proasta calitate...apoi slefuit fin, grund, vopsea, lac ... multa munca pentru un amarat de suport dar rezultatul este pe masura.

                - spatarul portbagajului a beneficiat de o mocheta noua iar cu aceasta ocazie am rearanjat si firele de la statie
                Attached Files
                Last edited by speedfane; 25 July 2014, 18:34.

                Comment


                • #23
                  Mda, ce dragut este sa cobori dimineata la masina si sa o gasesti lovita.....
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Astazi am efectuat revizia:

                    KM: 64744

                    Castrol Magnatec 10w40 5l
                    Filtru Aer + filtru ulei + filtru polen + filtru motorina ( toate Mann)
                    Manopera + verificare mecanica
                    __________________________
                    Total 450 lei


                    Discuri de frana ATE ventilate 259 mm - 311 lei
                    Placute de frana ATE - 135 lei
                    Bielete antiruliu - 68 lei
                    Bucsa bara stabilizatoare x 2 - 74 lei
                    curea acc - gates - 54 lei
                    bascula dreapta - 200
                    cap bara dreapta - 94
                    + manopera
                    ______________________________
                    total 1252

                    Comment


                    • #25
                      placutele sunt moi sau dure?

                      Sent from The Middle Ages using witchcraft!
                      "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                      Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                      Comment


                      • #26
                        @fuzzy : e prea devreme sa ma pronunt

                        Discurile vechi au fost schimbate la limita, placutele erau la jumatate, de data asta am ales discuri Ate si placute tot Ate, sa vedem cum se comporta, fata de ce era pe masina clar este un mare +.
                        Bascula dreapta avea pivotul praf.....in doar 10.000 km....de ce .....nu stiu, am schimbat articulatiile complet la 55.000 si aparent bascula asta a fost de o calitate indoielnica, doar bascula, dar din pacate a uzat si restul componentelor si au necesitat schimbare....asta e....data viitoare nu mai comand de pe net nimic din ce inseamna articulatii, altfel cine stie....daca eram din categoria celor care zic : "da-o-n m**a, merge si asa" cine stie ce se intampla.

                        Directia a redevenit ferma, am scapat de orice zgomot si cel mai important caseta de directie nu are nimic.

                        Acum asteptam bara fata sa vina de la vopsit, a fost atinsa chiar de vecinul de pe locul alaturat de parcare. Mare om, mare caracter,la cateva zile de la eveniment m-am trezit cu el la usa sa-mi spuna ca mi-a atins masina cand a parcat si cum procedam sa remediem problema, in consecinta nefiind ceva grav, am fost de acord sa imi plateasca jumatate din pretul reparatiei.

                        Si cateva poze....
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          ai scapat si de zgomotul de care ziceai?

                          Sent from The Middle Ages using witchcraft!
                          "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                          Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                          Comment


                          • #28
                            Destul de slabi mecanicii de la Adras, iar de scule si ustesile nu mai zic, lipsesc cu desavarsire, oricum pentru operatiunea efectuata la tine nu-ti trebuie prea multa pregatire. Bara acum o vopsesti integral?

                            Comment


                            • #29
                              Daca nu sunt indiscret, cat au costat discurile + placutele ? (De unde le-ai luat ? ) . Multumesc anticipat.

                              Comment


                              • #30
                                - bara se vopseste integral
                                - deci la adras nu am schimbat decat uleiul si filtrele....dar am ramas cu un gust amar, au manjit totul de ulei.....iar mecanicul a scos si 1 pahar de motorina .... sa aiba ...
                                - discurile 310 si placutele 135

                                - nu trebuie multa pregatire dar trebuie timp si garaj, cum garajul nu era liber si timpul ma cam presa am fost la ei...
                                - apoi de la adras am fost la service-ul unde merg de obicei, toate interventiile mecanice avand loc aici

                                -astazi am curatat proiectoarele si le-am aplicat folie galbena la kaf, astept bara sa le montez la loc, iar apoi cu bara cu tot la loc pe masina

                                - de zgomot am scapat, bascula de pe dreapta era autoarea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google