Strigat de ajutor -astept un sfat urgent- injectoare picate

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Strigat de ajutor -astept un sfat urgent- injectoare picate

    Sunt posesorul unui logan (fab 2007 ), la recomandarea unui prieten, (posesor tot de logan) , patriot fiind am ales tot logan .Regret alegerea facuta si banii dati .Am luat teapa totala. La 33000 km m-au lasat injectoarele , n"am alimentat de la o firma anume , am mai bagat si din alte parti si nici n"am turat"o la maxim , mi"a fost mila de ea fiind noua.Cumpar injectoare noi de la cineva din Baia Mare (aviz amatorilor ), ALTA TEAPA , in service montajul si injectoarele fiind foarte scumpe si nu mi"am putut permite.Spal rezervor , curat sorbul ,schimb filtru motorina, purjez furtune, pun inca un filtru suplimentar pana in pompa, nu alimentez direct , iau in canistra , o filtrez prin palnie de benzina, sita deasa +ciorap de matase .Merg mai turat , schimb la 3000 , si bomba ..la 3000 km ma lasa iar.Se aprinde becul de la apa , nu mai porneste , porneste greu .Termin si bateria.Mai trag de ea , neavand bani , o pornesc cu spray de muste (nu este prea puternic , sper ca nu a distrus motorul).Acum porneste greu , motorul nu merge rotun ,nu se mai stinge becul.CE SA FAC? SA CUMPAR INJECTOARE SAU DUZE DE RETUR?DE UNDE SA CUMPAR? DE LA INTERMEDIARI SAU DIN SERVICE? IN SERVICE AU NISTE PRETURI DE TE OMOARA. NU AM BANII SUFICIENTI FIIND SOMER .SA O VAND ? NU IAU NICI UN SFERT DIN CAT AM BAGAT IN EA.SA O DAU LA FIER VECHI SAU SA"I DAU FOC? (AVIZ CELOR DORITORI DE LOGAN , SA NU FACETI CA MINE ).
    NU MAI LAUDATI LOGANUL CA ESTE UN STIFT !!! NU SE MERITA CUMPARAT!!!

  • #2
    De cele mai multe ori, problemele sunt din cauza pompei. Deci, daca nu schimbi si pompa, injectoarele le vei schimba ca pe ciorapi.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Am verificat rezervorul cu o serie de mai multi magneti puternici , nu am pilitura..
      Last edited by 77sky; 5 January 2013, 14:30.

      Comment


      • #4
        Ghinion curat ce ai patit,apeleaza la firme de incredere cind faci o reparatie sint vreo 3 firme pe forum,carlex, endor si nu mai stiu care.Si nu mai blama loganul degeaba este o masina fff. buna sint persoane care au facut sute de mii de km. fara probleme la sistemul de injectie.

        Comment


        • #5
          am acelasi logan .. 65 cai + soft + umblat pe la turbina... ture cat poate (3500 - 4000 + frecvent ) ... are 110 000 km si ... merge perfect ! ai avut ghinion de motorina proasta sau probabil nu ai folosit corespunzator masina...

          din pacate aceste motoare cam au probleme ... dar dupa 100 000 km sau poate mai mult... am mai auzit de cazuri sa pice la aceeaiasi km ca ai tai dupa ce se baga motorina la galeata sau folosire de filtre proaste ... unde se doreste o economie dar ... numai economie nu este!

          cunosc exemplu de audi A6 care la 45 000 iau picat injectoarele tot din cauza motorinei bagate de la tractorul personal ...

          sincer nu am ce sfaturi sa`ti dau, dar eu daca ajung in situatia ta... incep prin a schimba pompa prima oara... de obicei ea este principalu` vinovat la stricarea injectoarelor. apoi injectoarele si filtru schimbat, nu purjat ...

          Comment


          • #6
            Daca de la inceput nu umblai cu tiganeli de motorina si conduceai cum se conduce un diesel, cu siguranta nu aveai probleme. Pornirea cu spray este cea mai mare tampenie posibila. Daca tu nu ai grija de masina, te astepti ca ea sa aibe grija singura de ea? Din moment ce ii bagi motorina proasta, filtre ieftine, ce te astepti? Sa meagra mult si bine? Din vina ta, te razbuni pe masina, care nu are nici o vina, singura vina esti tu, caruia nu ii pasa de biata masina...adica acum ca nu mai merge iti pasa... Bafta.
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • #7
              Eu am reconditionat injectoarele la 80k si ceva la un particular de la Mioveni iar acum 166k si merge perfect motorul, deci te sfatuiesc sa mergi la cineva care chiar se pricepe si foloseste piese de origine, si o sa te tina mult si bine,aproape ca unele noi. La mine nu a fost cazul sa schimb pompa, singura mea tampenie pe care am facut-o a fost sa pun filtre "no name". In ceea ce priveste motorul diesel de 1.5 de la renault nu mai stiu ce sa zic... dupa parerea mea la cele de 65 si 70 pica foarte repede injectia si turbina si de aici incep celelalte probleme( pistoane topite si alte minuni), dar totusi daca ar fi sa-mi schimb masina tot diesel si tot dacia ar fi deci........pana la urma sunt satisfacut de masina asta + ca intretinerea ei e foarte ieftina
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #8
                Originally posted by adelyn10 View Post
                ---------------------------
                Am verificat rezervorul cu o serie de mai multi magneti puternici , nu am pilitura..
                Pilitura e prea fina ca sa vezi ceva cu ochiul liber, cum altfel ar fi trecut de filtre? Nu e logic?
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Din pacate, toata distractia o sa te coste ceva, parerea mea este sa mergi la o firma autorizata sau service si sa iti rezolve problema. Probabil ai contribuit si tu la problema, motorina, filtre proaste si multe altele facute de mantuiala, fara suparare. Pornire cu spray de muste nu am mai auzit-o pana acum si as fii curios sa stiu si eu cum se face, sau in ce situatii, asa pentru cultura mea generala. Loganul nu este o masina proasta si nici motorul de 1.5, ai exemple pe forum, dar daca pana acum ai neglizat-o e normal sa pice toata, si daca o sa o carpesti in continuare vei ajunge sa bagi o caruta de bani in tot felul de piese, dar fara a avea o masina cu care sa nu iti fie frica ca nu o sa ajungi la destinatie cu ea. Bafta si sper sa se rezolve problema ta.

                  Comment


                  • #10
                    problema este simpla.trebuie sa te duci la un service delfi(eu am fost la buzau) si sa faci injectoarele,aici ele sunt puse pe bank de proba si sunt calibrate din electronica.nu este de joaca cu ele.ai grija de unde pui motorina.nu merge cu masina subturata cu fac unii in majoritatea cazurilor la 40km/h merg cu treapta a 4-a.

                    Comment


                    • #11
                      Cel mai bine o duci la un tester la cineva care stie ce face si vezi ce zice. Nu are rost sa-ti amarasti zilele degeaba. Doamne ajuta...

                      Comment


                      • #12
                        Cum avem topic dedicat acestor probleme: Probleme Injectoare -dCi, rog a se continua acolo, daca mai sunt nelamuriri.

                        Dorim sa pastram o unitate a acestor cazuri, pentru a se trage invatamintele de rigoare din ele.

                        Multumesc de intelegere!
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google