Vand module DRL (Daytime Running Lights)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand module DRL (Daytime Running Lights)

    Modulul se poate achizitiona in doua variante
    - cu conectica by pass pentru becurile H4 - 80 lei, mesageria cu Posta Romana inclusa
    - doar cu firele lungi pentru becurile H1, H7 si H11 - 72 lei, mesageria cu Posta Romana inclusa
    - doar cu firele lungi pentru leduri cu alimentarea pe 12V, in limita a 10A(adica multe leduri) - 80 lei, mesageria cu Posta Romana inclusa. ATENTIE! functioneaza doar pe leduri! montat direct pe becuri se va arde aproape instant!

    Comanda se face pe adresa de mail tutorialelogan@gmail.com si trebuie sa contina varianta de modul dorita, numele tau, adresa de livrare, numar de telefon si marca masinii.

    Ce este modulul Daytime Running Light (DRL)
    - un dispozitiv inteligent, porneste numai dupa ce tensiunea de pe instalatia electrica ajunge peste 13.55V(+/- 0.05V) si se opreste automat daca tensiunea scade sub 13.5V
    - porneste automat becurile la 5 secunde dupa pornirea motorului
    - se opreste automat dupa 5 secunde daca se opreste motorul, stingerea becurilor se face progresiv
    - va alimenta becurile la aproximativ 50% din voltaj, aproximativ 6.6V -6.7V
    - in cazul modulului pentru leduri alimentarea este cu 12V, in limita a 10A. NU montati pe becuri
    - nu va aprinde becurile daca motorul nu este pornit, indiferent de pozitia cheii in contact
    - nu va aprinde becurile daca sunt probleme cu instalatia electrica, cum ar fi alternator defect

    Avantaje
    - creste durata de viata a becurilor cu pana la 70%
    - nu exista riscul de descarcare a bateriei peste noapte
    - consumul cu motorul oprit este foarte mic, 0.9mA. O baterie de 55A o consuma in 4ani
    - nu mai exista riscul de a uita farurile aprinse dupa ce ai condus pe timp de zi
    - nu mai exista riscul de a fi amendat de politie pentru condusul masinii fara lumini aprinse
    - reduce consumul de carburant
    - reduce uzura blocului de lumini(maneta)

    Cum functioneaza pe becul H4
    Cand motorul este oprit, voltajul pe instalatia electrica este de 12.4V. Dupa pornirea motorului voltajul va creste la 14V-14.8V. Dupa ce voltajul depaseste 13.55V(+/- 0.05V) si se stabilizeaza, dupa 5 secunde modulul va incepe sa alimenteze cu jumatate din voltajul existent pe instalatie, aproximativ 6.6V - 6.7V. In cazul modulului pentru leduri, acesta va alimenta cu 12V.
    La oprirea motorului, modulul sesizeaza scaderea tensiunii sub 13.5V si dupa 5 secunde opreste alimentarea, stingerea becurilor facandu-se progresiv.
    Odata ce DRL-ul a pornit, pornirea pozitiei nu va influenta deloc modulul. La aprinderea fazei scurte DRL-ul se va opri instant. Actionarea in orice moment a blițului de faza lunga, modulul se va opri instant.

    Descrierea modulului DRL pe culorile firelor(in cazul becurilor H1, H7 si H11)
    - firul rosu este prevazut si cu o siguranta si se leaga direct la baterie pe plus.
    - firul negru se leaga direct la baterie pe minus
    - firul maro se leaga pe pinul de plus la becului care vrem sa-l alimentam la 50% din voltaj. De regula faza lunga.
    - firul albastru este doar de comanda si se leaga pe pinul de plus al becului, bec care va comanda stingerea DRL-ului. De regula faza scurta.
    - siguranta se va monta pe soclu doar dupa ce ati terminat de montat modulul pe pozitie!

    Sfaturi pentru montajul modulului
    Montati siguranta in soclu doar dupa ce ati montat toate firele/mufe in pozitie.
    Feriti modulul de apa si de o sursa directa de caldura.
    Modulul beneficiaza de o garantie de 30 zile.

    Montajul pentru conectica H4


    Montajul si ce reprezinta fiecare fir
    1. pentru modulele cu conectica H4 este prezentat in tutorial
    2. pentru cei care au modulele doar cu fire:
    - siguranta de pe firul rosu sa nu fie montata in soclu in momentul inceperii montarii modulului
    - rosu se leaga pe borna de plus a bateriei
    - negru se leaga pe borna de minus a bateriei sau undeva pe caroserie
    - maro alimenteaza cu 6.6V respectiv 12V la modulul pentru leduri, la pornirea motorului. el se leaga pe borna de plus a becului care vrei sa se aprinda dupa pornirea motorului
    - albastru este doar de comanda. el se leaga pe plusul becului care vrei sa opreasca modulul DRL. de exemplu firul maro se leaga pe pinul de plus al becului de faza lunga iar cel albastru pe pinul de plus al becului de faza scurta. in momentul in care se aprinde faza scurta, modulul DRL se opreste. daca legi firul albastru pe pinul de plus al becului de pozitii, cand aprinzi pozitiile modulul DRL se opreste. daca firul albastru de comanda nu il legi niciunde iar firul maro il legi pe becul de faza lunga, modulul DRL se va oprii doar cand aprinzi faza lunga/dai blitz.
    - dupa ce s-au pus toate firele pe pozitie,montati siguranta in soclu.
    3. modulele pentru leduri alimenteaza cu 12V pe firul maro si se leaga la fel ca si modulul pentru becurile H1, H7 si H11

    Montajul pentru becurile H1 si H7

    Pachetul contine:
    - modulul DRL cu conectica H4 sau doar cu fire, dupa caz
    - o siguranta de 10A. Nu este montata in soclu, deci cautati dupa ea in colet!
    - doi conectori pentru fire doar la modulele doar cu fire

    ATENTIE!

    Modulul NU functioneaza pe instalatii cu Xenon si becuri halogen mai mari de 60W, DRL-ul se va arde instant! Nici macar firul de comanda(albastru) sa nu il conectati la instalatia de xenon!


    Modulul functioneaza doar pe becurile standard H4 55-60W, H7 55W, H11 55W si H1 60W. La cel din urma e posibil sa trebuiasca schimbata siguranta cu una de 15A, doar in caz ca cea de 10A se arde.

    Posesorii de Toyota sa-mi precizeze ca vor sa monteze modulul pe acest model de masina, pentru ei trebuie programat diferit deoarece tensiunea pe instalatie nu depaseste 13.5V. Daca detii o asemenea masina, inainte de a comanda modulul masoara voltajul de pe baterie cu motorul pornit.


    Modulul NU functioneaza pe unele masinile care au plusul pe caroserie, in speta masinile asiatice cum ar fi Suzuki. Daca detii o masina asiatica, inainte de a comanda modulul verifica daca plusul de pe baterie daca are continuitate cu caroseria.

    Modulul pentru leduri NU se monteaza pe becuri normale! Modulul se arde aproape instant!


    Attached Files
    Last edited by crististreulea; 23 September 2012, 14:07.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    in acest moment mai am pe stoc un modul cu fire, livrabil aproape instant
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      As dori eu sa-l achizitionez daca-i cu tot cu mufe. Iti voi da mesaj privat cu adresa. Salut!

      Comment


      • #4
        la inceputul lui februarie imi vin module. rezervati din timp daca vreti sa prindeti
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          acum si pentru module cu leduri. alimentarea se face pe 12V in limita a 10A.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #6
            rezervarile facute in avans au prioritate atunci cand imi vine marfa
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #7
              de precizat ca pe Honda Civic 5D 2010, de pe firul maro trebuie sa mergi cu un fir si la farul din dreapta. prima masina din vre-o 260 care a trebuit sa modifice modulul.
              ps: mai 3 saptamani pana imi vine marfa proaspata
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                cristi ai poze ceva cu modulul drl cu leduri? m.ar interesa modulul nu neeaparat ledurile!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by crististreulea View Post
                  ...
                  - doar cu firele lungi pentru leduri cu alimentarea pe 12V...
                  care parte din "pentru" nu ai inteles-o?
                  modulul este acelasi din poza atasata, programarea difera.

                  later edit:
                  ca bine zici, care poza?

                  later,later edit:
                  gata, am pus si poza
                  Last edited by crististreulea; 12 January 2012, 23:53.
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #10
                    credeam ca sunt singurul "zapacit"
                    vezi ca ti.am dat un pm, daca n.ai inteles tot sa nu ma injuri (rau)
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      - doar cu firele lungi pentru becurile H1, H7 si H11 - 72 lei, mesageria cu Posta Romana inclusa

                      te rog una bucata montaj cu specificatiile si pretul de mai sus la adresa din pm
                      multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        salut, am notat comanda
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #13
                          nu le poti modifica sa mearga si pe xenoane?......
                          Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                          Comment


                          • #14
                            21000V la pornire e prea mult pentru modul, se prajeste instant. chiar si alimentat pe 12V la 2 becuri normale H4 se arde.
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              din pacate livrarea de la inceputul lunii februarie o sa mai intarzie
                              modulele trebuiau sa plece din Serbia catre mine de joi/vineri, doar ca a aparut o mica problema la testarea lor. primele 10 module au picat la test, urmatoarele 20 au picat si ele.
                              baiatul care le asambleaza abia luni seara a descoperit de unde provine problema. una din componentele modulului nu este ce trebuie. desi fac acelasi lucru, temperatura de lucru difera enorm.
                              o eroare a distribuitorului de componente cand a trimis marfa si a baiatului ca nu a verificat cand a primit-o. in loc de componente industriale cu plaja de lucru la temperaturi ambientale de la -25 la +80*C cum s-au comandat, a primit componente standard cu temperatura de functionare de la 0 la +70*C. toate au picat testul frigiderului, cum a trecut de -10 grade, modulele nu au mai functionat.
                              paguba e infima ca si bani, in schimb e un dezastru in privinta muncii, a timpului pierdut si termen de livrare.

                              dupa ce a vorbit si lamurit eroarea cu firma de distributie, livrarea, finalizarea, retestarea modulului si gata de livrare a fost estimata undeva la 10-14 zile.

                              imi cer scuze pentru aceasta situatie neplacuta, din pacate eu nu pot face nimic ca sa remediez situatia
                              urmeaza sa trimit si pe mail tuturor celor care au comandat.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google