Vand module DRL (Daytime Running Lights)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • puteai si fara sa dai bateria jos, dar e greu de lucrat in acele conditii
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • Salut Cristi,
      Trece-ma si pe mine pe lista,cu un modul DRL pentru becuri H4. Am trimis pe mail datele de contact.
      Multumesc.

      Comment


      • te-am notat ;)
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • Dupa aproape 2 ani in care si-a facut cu brio datoria non-stop, modulasul meu a crapat; a mai patit cineva? Si Cristi, te-as ruga sa-mi spui daca a mai intervenit vreo schimbare in pret la h4 ca nu am citit prea multe posturi inapoi (scuze :-) )

          Comment


          • Nu este defect, ai contact imperfect, cel mai sigur la soclul de siguranta.
            Sau poate probleme cu incarcarea.
            Sper doar ca nu l-ai aruncat... Cum au facut-o altii....
            O sa te sun cand sunt la un calculator ca sa am acces la baza de date, acum sunt mobile.

            later edit: abonatul cosmote are telefonul inchis sau este plecat cu sorcova.
            modulul il ai din iulie 2013, deci nici macar un an
            Last edited by crististreulea; 28 February 2014, 10:56.
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • Bineanteles ca nu l-am aruncat, este la locul lui in cutia de sigurante, pentru ca luminile functioneaza normal. Si daca ai pomenit de contact imperfect, cam cum ar trebui sa-l verific? Sa-l dau jos de pe masina si sa verific mufele cu aparatul de masura, sau sa verific tensiunile chiar pe masina?oricum multumesc de incurajare, si eu tot sper sa nu se fi ars :-) Daca ma mai ai in baza de date vei vedea ca cel din iulie a fost cu fire, l-am comandat pt un amic, si mai am unul inainte, tot cu fire si mai inainte a fost al meu cu conectica h4. E cam tarziu acum dar incerc sa te sun maine. O seara buna iti doresc!

              Comment


              • pacat, numai asa iti mai puteam vinde unu
                prima data masoara voltajul de pe baterie cu motorul pornit, obligatoriu trebuie sa ai peste 13,5V. daca nu ai, naspa, de acolo buba.
                daca ai voltajul ok, problema este de la contact imperfect, cel mai sigur de la soclul de siguranta. poti taia soculul jos si pui firul pe direct la borna de plus a bateriei. acesta este celmai frecvent "defect" intalnit, cam 3-4% au aceasta problema.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • Ok, am sa fac operatiile acestea, iar daca nu merge sigur am sa mai comand unul fiindca am fost foarte multumit de el si prietenul meu deasemenea. Oricum eu sper sa nu fie defect:-). Tu mai ai pe stoc? Sau daca nu' cand mai primesti?

                  Comment


                  • in vreo 3 saptamani imi vine urmatorul transport
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • Am citit si recitit avantajele...

                      Nu inteleg unul din avantaje si anume:

                      - reduce consumul de carburant

                      Cum reduce modulul DRL consumul de carburant?

                      Comment


                      • buna intrebare
                        daca nu ai un DRL montat pe masina, vei aprinde farurile ceea ce insemna un consum de 120W in fata(faza scurta+pozitii) si 10W in spate(pozitii), un total de 130W. ca sa compenseze acest consum de curent, alternatorul prin principiul lui de functionare opune rezistenta punand o sarcina in plus motorului care trebuie sa consume o cantitate de combustibil suplimentara ca si cum nu ar avea acel consumator. cel mai bun exemplu este AC-ul, cand este pornit se simte instant ca motorul trage mai greu, asta din cauza compresorului care atunci cand se cupleaza, este actionat de motor.
                        cu acest DRL, becurile pe faza lunga functioneaza la 40% consumand un total de aproximativ 48W, de aproape 3 ori mai putin comparativ cu aprinderea faezi scurte din blocul de lumini. in acest caz, alternatorul opune o rezistenta mai mica iar motorul resimte mai usor acea sarcina.
                        tu ai un 1.4mpi si este foarte simplu sa testezi. stationand cu motorul pornit, aprinde faza scurta si ai sa sesizezi ca in cateva secunde motorul isi schimba sunetul, tocmai din cauza sarcinii in plus.
                        ideea este ca iti creste consumul de carburant cand folosesti consumatori mari de curent ;)
                        Last edited by crististreulea; 7 March 2014, 10:35. Reason: Automerged Doublepost
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • Asa este. Cand aprind pozitia si faza scurta, pentru o clipa, sunetul motorului este putin diferit.
                          Dar totusi, DRL-ul poate fi mutat de pe faza lunga, pe faza scurta + pozitii?
                          Pana la urma nu e vorba de consum.
                          La trecerea prin pasaje neiluminate, e bine sa ai si pe spate ceva aprins sa te faci vazut de la distanta, nu cand te pupa-n portbagaj si ce mi-e ca tineam mereu faza scurta pornita, ce mi-e ca trebuie sa stau cu grija sa comut cand intru intr-un pasaj.

                          Eu, personal pe varianta asta as vrea sa merg, chiar daca pe faza lunga (redusa din putere) ar consuma mai putin, eventual pe faza lunga asa redusa, dar inclusiv pozitia aprinsa.

                          Nu am gasit nimic legat de pret, m-ar interesa pentru H4.
                          Ce nu am inteles eu e... diferenta dintre modulul pentru H4 si cel cu fire lungi.

                          Multumesc pentru intelegere!

                          Comment


                          • DRL-ul se poate muta pe faza scurta fara probleme. sa pui si pe pozitii insemna sa-i adaugi un consum suplimentar care s-ar putea sa nu-l poata duce si sa se arda modulul, desi are din constructie o toleranta.
                            din pacate nu stiu ce presupune legarea DRL-ului pe toate cele 4 becuri de pozitii, daca este suficient sa-l legi la un singur bec, la cate un bec de pe fiecare parte sau la toate 4 becuri.

                            explicatia cu pozitia aprinsa in pasaj nu-mi inspira deloc ca fiind o masura de siguranta si in nici un caz o solutie la aceasta problema. cand intri in pasaj, timp de o secunda, doua, esti orb si nu vezi nimic, asa ca ala din fata poate avea pozitia, frana, avariile si becul de ceata aprins penca tot n-ai sa-l vezi si timpul de reactie este foarte mare. e plin youtube-ul cu accidente din acest motiv, de regula masinile din tunel stationau iar cele ce intrau nu aveau timp sa franeze. daca masinile care intra in tunel si nu reduc viteza, cele care vin in urma lor au deja distanta de siguranta.

                            - dar sa zicem ca intri intr-un tunel cu o viteza legala iar imediat din spate vine tata zmeilor cu o super mega viteza, intra in tunel si te ia pe sut penca aveai o viteza mult mai mica ca el... din nou mi se indoaie, este aceiasi problema cu orbirea de 1-2 secunde.
                            - un tunel/pasaj scurt, de regula nu este luminat penca este suficienta lumina care intra din ambele parti... din nou se aplica orbirea din cauza diferentei de luminozitate si timpul necesar ochiului sa se adapteze.
                            - daca tunelul este mai lung, automat este si iluminat pe toata lungimea lui, deci chiar esti vizibil.
                            - sa o luam cum este mai rau, un tunel lung cu sistemul de iluminat defect, deci bezna totala. pai in acest caz DRL-ul te scoate din rahat deoarece iti ofera o vizibilitate minima cat sa-ti dai seama de problema si sa aprinzi faza scurta, deci nu intri chiar orbeste in tunel. esti obligat sa aprinzi faza scurta deoarece DRL-ul pe faza lunga nu asigura o iluminare corespunzatoare, nu esti deloc in siguranta folosindu-le.

                            pretul este de 78lei + taxele postale pentru DRL-ul cu conectica H4.
                            DRL-ul este acelasi, singura diferenta fiind cele doua mufe H4 de bypass care permit montarea doar prin inmufare.
                            la becurile H1/H7 este mai greu sa faci o solutie cu mufe deoarece sunt diferente majore de la o masina la alta.
                            preul modulului doar cu fire fiind de 70lei, cu 8 lei mai putin din cauza lipsei conectorilor H4.
                            in caz ca vrei sa legi modulul DRL pe faza scurta, eventual pe pozitii, recomand modulul doar cu fire, cele doua mufe H4 fiind inutile.

                            daca mai ai intrebari, idei, posibile probleme, nu ezita sa ma intrebi, sunt aici sa ajut
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • Adevarata faza cu orbirea temporara la intrarea in tunel, mai ales daca e soare puternic afara si intuneric bezna in tunel, fiind o trecere prea brusca de la lumina puternica la intuneric, ochiul nu reuseste sa se adapteze la timp.

                              Se poate pune comutator (intrerupator) cu 3 trepte ( I - O - II ), de exemplu, pe treapta I sa functioneze DRL-ul pe faza scurta, pe faza II sa fie pe faza lunga iar pe O, DRL OFF ?
                              Momentan am probleme cu un far, are "urechile" de prindere rupte si bate putin ciudat si ma gandeam sa nu fie deranjant pe faza lunga si sa pot comuta dint-o mutare, fara jonglare printre fire.

                              Dar DRL-ul fiind setat pe reducerea de volti, daca se pune pe faza scurta, nu da putina lumina spre mai deloc?

                              Poate fi oprit DRL-ul si de la frana de mana, adica stai undeva stationat fara a sta cu luminile aprinse?

                              Ce nu prea imi dau seama din filmulete: DRL-ul e pe sistemul Fade-In , Fade-Out, adica aprinde / stinge lumina treptat sau brusc, ca la aprinderea normala de pe maneta blocului de lumini?

                              Comment


                              • banui ca se poate pune si un comutator de pe faza lunga pe faza scurta, doar ca nu mi-am batut capul cu asa ceva.
                                diferenta intre faza scurta si cea lunga este de 5W, becul H4 fiind 55/60W, 55W faza scurta si 60W faza lunga. ce-i drept pe faza lunga lumina este o idee mai slaba, dar in continuare vizibila.
                                DRL-ul nu poate fi oprit de la frana de mana, comanda de stingere fiind pe plus la DRL iar firul de la frana de mana este pe masa.
                                dar se poate monta un intrerupator care se leaga pe firul albastru.
                                DRL-u se aprinde instant, ca si cum ai ai aprinde de la blocul de lumini, doar stingerea se face in fade-out.
                                Last edited by crististreulea; 9 March 2014, 17:07. Reason: Automerged Doublepost
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google