[vand] Turbina Garrett T3

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [vand] Turbina Garrett T3

    Garrett/Airesearch TBO355 (T3 Series)
    SPECS:
    Garrett model number: TBO355 (T3 series turbo)
    OE part#: 466298-7, 466298-4
    Compressor Trim: 50
    Compressor housing A/R: .42
    Turbine Trim: 69
    Turbine housing A/R: .48
    Horsepower Capabilities: ~275hp
    Internal Wastegate: Yes
    Water cooled: Yes
    Oil cooled: Yes
    reconditionata,fara joc .
    Pret 200e
    Ideala pentru conversiile aspirat - turbo
    provine de pe un ford escort turbo 1600 cc
    Attached Files
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    Intreb: merge pe 1.4 benzina?
    aham......Restul e LOGAN


    http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

    Comment


    • #3
      merge pe orice ...numa facuta flansa la galerii .
      spre deosebire de compresor ,se poate controla boostul maxim prin boost controller sau direct prin wastegate, si pentru a dezvolta cp nu consuma nimic , se foloseste de gazele din evacuare .
      Nu e nimeni interesat de un proiect mpi turbo ?
      Last edited by Cristi_Xp; 11 December 2009, 21:48.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Apoi parca vad.. ca o sa fie careva de la noi dornic de noi experiente))
        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
        Enter the Matrix

        Comment


        • #5
          Cristi, eu sunt interesat, dar o sa vorbim maine la un tel!
          Pune-o in stand by!
          aham......Restul e LOGAN


          http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

          Comment


          • #6
            Am vorbit cu un prieten de-al tau cristi. Zicea ca a incercat sa puna el pe un logan si nu a reusit sa scoata ce vroia.

            Comment


            • #7
              ce prieten ? eu nu stiu pe nimeni care a incercat asa ceva
              @sibianu suna`ma si vorbim , e ceva bataie de cap ,dar in principiu te pot ajuta cu sfaturi .
              pe 16v se poate face un proiect bestial ca la carte, sunt de cumparat pistoane forjate ,si atunci mergi lejer cu 1-1.3 bar in turbo,si vreo 200+ cp ,si fara vreo 1000-2000 euro in buzunar )
              Last edited by Cristi_Xp; 12 December 2009, 02:50.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                si pe 1.4 ce se poate ce costuri aduce te rog daca stii sa imi zici
                drive with speed than you die fast

                Comment


                • #9
                  Uite aici... si sunt doar forjate, NU pentru turbo... UP cu turbina
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    sunt de compresie ... exact ce nu trebe la un proiect turbo )

                    Originally posted by CT08GNT View Post
                    si pe 1.4 ce se poate ce costuri aduce te rog daca stii sa imi zici
                    pai depinde cum vrei sa il faci .Ca la carte sa mergi ,ar trebui biele si pistoane forjate care costa in jur de 1000 lire toate , apoi turbina 200 eu,intercooler 100 eu,tubulaturi 100-200 eu,probabil pompa de benzina 100 eu, injectoare mai mari 100-150 eu ,regulator de presiune 100 eu, alta rampa de injectoare ,soft facut ca la carte depinde la cine ... vreo 150-200 eur
                    Cu toate astea , poti sa mergi la o presiune foarte mare 1-1.3 bar zic io lejer,se pot obtine un max de 160-170 cp la volanta...dar astea sunt filme ...pentru ca nu se gasesc pistoane si biele forjate .
                    Pentru ceva safe , ar trebui sa se mearga in 0.5-0.6 maxim presiune in turbo,deci undeva la 130 cp ,de preferat sa fie cineva care sa se ocupe de proiect sa aibe habar de ce face .
                    Proiectul am vrut sa il dezvolt eu,dar am renuntat din lipsa de fonduri

                    P.s. datele sunt niste aproximari ,nu sunt verificate , doar estimate de niste calculatoare .
                    Last edited by Cristi_Xp; 12 December 2009, 15:46. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      ce prieten ? eu nu stiu pe nimeni care a incercat asa ceva
                      Andrei se numeste facea asistenta la coasta pentru Adi Moraru si Raducioiu Costi. El mi-a zis ca te stie.

                      Comment


                      • #12
                        ah da stiu ,s-a incercat pe un 1.4 din cate stiu proiectul a murit dinainte sa inceapa ,nu s`a dus la capat ca s-a razgandit proprietarul .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Cristi sa stii ca deocamdata stau si eu in stand by , pentru ca intradevar trebe ceva fonduri, de care momentan nu dispun!
                          Oricum imi place ideea, dar lipsa finantelor ma impiedica sa merg mai departe!
                          aham......Restul e LOGAN


                          http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                          Comment


                          • #14
                            e de lucru ,si iti trebe pe cineva care a mai facut si sigur stie ce face.
                            Cheltuieli nu cred ca se depasesc 1000 euro inclus turbina ,poate 500-600
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Este vorba ca...o sa pun in fondurile FSN cate ceva si sper ca in 2-3 luni sa ma apuc de treaba!
                              Ideea e ca, daca ai cui s-o dai pana atunci nu-i bai, dar as fi vrut s-o iau!
                              aham......Restul e LOGAN


                              http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google