Flashtuning pentru vestul tarii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut!

    Jeff - Unui Transit 2.2 TDCI de 140 de cai, 350 Nm, ii mai poti da ceva? Sau... sunt bolnav chiar si pentru ca ma gandesc la asa ceva...?
    Ce sa fac... a fost cel mai tare motor din oferta, dar cand vezi ce fain merge nu te poti abtine sa nu vrei mai mult...

    Mircea
    Last edited by themircea; 22 February 2009, 05:32.
    Daca nu sunt date confidentiale va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Cautam colaboratori.
    0256/275273 0720.699655 L-V 8-18 ; S 9-15

    Comment


    • #92
      Mircea, daca e vorba de modelul nou de Transit, da, pot sa-l fac de pe la mijlocul lui martie, cand primesc un aparat nou. Discutam atunci detaliile.
      Legat de senzatii, sunt de acord ca tot timpul vrei mai mult, la mine e deja boala...

      Comment


      • #93
        Salut!

        Jeff - OK, ne auzim.
        Doua intrebari, insa:1. busul are 4 luni. N-am probleme cu garantia?
        2. esti sigur ca nu scurteaza viata motorului? Consumul?
        Prin comparatie: am avut pe vremuri un Renault 5 GT turbo (cunoscatorii stiu ce-i ala... ) Motor de 1400 cmc - 140 CP. Speranta medie de viata a setului era 70-80000 de km, chiar mai putin decat la o amarata de Dacie cu acelasi motor...si cu alta calitate a materialelor din componenta...
        Am avut un Renault 19 Williams (1.8 - 180 CP) - aceeasi problema.
        De nebun ce-s, cu sprijinul unui meserias excelent de la fosta Dacia Service, am urcat o Dacie de 1400 la vreo 95 de cai, dar castigul de cuplu a fost cel mai impresionant. Bun, acolo am modificat ax cu came, echilibrat pistoane si biele, carburator de Renault 12 TS, alta aprindere... Hee, Heee, tinerete zbuciumata!
        Prin urmare, odata cu "inteparea" unui motor cresti mult solicitarile la care-l supui, nu? Si nu ma leg aici de ambreiaj, cutie, transmisie - alea-s alta discutie.

        Te rog, un sfat de la profesionist!
        Multam!
        Mircea
        Daca nu sunt date confidentiale va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Cautam colaboratori.
        0256/275273 0720.699655 L-V 8-18 ; S 9-15

        Comment


        • #94
          Sa te lamuresc:
          1. Da, fiind in garantie, daca se depisteaza chiptuning, risti sa pierzi garantia. Dar exista cai de a evita acest lucru...
          2. Pentru a intelege cum sta treaba cu viata si solicitarea motorului, trebuie sa explic intai DE CE putem face chiptuning la masini: pentru ca motoarele masinilor sunt construite cu tolerante largi, pentru a putea functiona fiabil in toate conditiile vitrege (caldura din India, frigul din Finlanda, praful din Egipt, combustibilul din Burundi etc). Noi prin chiptuning profitam de acesta marja de siguranta si impingem solicitarea motorului de la, sa zicem, 70% la 90% - si tot nu depasim limitele de siguranta. Uzura creste nesemnificativ (viata motorului scade de exemplu de la 1000000km la 990000km). Toate acestea pentru un tuning normal, nu race, desi am contraexemple: fosta mea Octavia de 90CP am impins-o la 145CP - de atunci a facut peste 100000km, e la colegul meu de servici si merge impecabil, in conditiile in care ambii am abuzat de saraca...

          O recomandare pentru masina ta (si cele noi in general): daca te decizi sa faci chiptuning, asteapta pana pe la 10000km, ca sa "se lase" motorul si eventual sa faci primul schimb de ulei.

          Consumul: scade in conditiile unui condus moderat, neagresiv, creste la talpa.

          Comment


          • #95
            Salut!

            Jeff - Explicatia de la pct.2 am citit-o deja... I-ai mai raspuns si altcuiva mai demult.

            Cat despre consum, asa ma gandeam si eu: avand putere mai mare, motorul va merge mai linistit la o oarecare solicitare data.
            Despre kilometri... e bus... 10.000 am facut in primele 2 luni...

            Ca veni vorba despre Octavia, prin procedeu similar obtine VW din acelasi motor de 1.9 puteri de la 90 pana la 130 de cai, sau ei au si alti "asi" in maneca? Sau, alt exemplu, Transit ca al meu de 2.2 poate fi de la 85 de cai, pana la 140 de cai. Al meu are si turbina cu geometrie variabila, iar cele pana la 125CP au turbina fixa.
            In rest, se "joaca" si ei asa ca tine, din electronica?

            Mircea
            Daca nu sunt date confidentiale va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Cautam colaboratori.
            0256/275273 0720.699655 L-V 8-18 ; S 9-15

            Comment


            • #96
              Nu numai soft, diferente sunt si de natura hardware: alte injectoare, alta turbina, intercooler mai mare etc. Doar blocul e acelasi, si cum spuneam si mai sus, el rezista stoic la solicitari chiar si de doua ori mai mari

              Comment


              • #97
                Salut!

                Jeff - blocul, ca blocul, dar set motor, biele, arbore cotit...?

                Anyway, de facut cred c-o fac... dar daca afla sotia mea sigur dorm in bus...

                Mircea
                Daca nu sunt date confidentiale va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Cautam colaboratori.
                0256/275273 0720.699655 L-V 8-18 ; S 9-15

                Comment


                • #98
                  Pe 13 si 14 martie voi fi la Bucuresti pentru chiptuning, daca sunt doritori ii rog sa se anunte, sa-i programez. Mersi.

                  Comment


                  • #99
                    Si deoarece vad ca se practica dumpingul in aceste vremuri grele, va anunt ca pe perioada vizitei mele la Bucuresti vor fi valabile urmatoarele preturi:

                    Logan 1.4 si 1.6 8V - 100 RON
                    Logan 1.5dci - 300 RON
                    Solenza, Supernova - 100 RON

                    Sunt disponibil vineri de pe la ora 15 pana la 18 si sambata de la 10 la 15.
                    Pentru programari, detalii etc, tel 0745316775.

                    Comment


                    • la timisoara veniti?si eu am nevoie,iar daca bineinteles poti sa imi dai factura ca sa ma scad nu m-ar deranja deloc pe ea poti sa scrii orice ,statul roman imi ofera toate facilitatile necesare de ma dezvolta ca persoana fizica autorizata
                      nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                      Comment


                      • Cum ti-am spus si la telefon - suntem la Timisoara!
                        Dam si factura, doar ca promotia de mai sus a expirat, raman in continuare valabile urmatoarele:

                        Logan benzina aspirat 1.4, 1.6 8V: 230 RON
                        Solenza, SuperNova 1.4: 230 RON
                        Logan 1.5dci (toate modelele): 500 RON

                        Comment


                        • postul l-am facut inainte de a iti da telefon ,din cauza asta suna caraghios
                          nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                          Comment


                          • Buna Jeff imi poti spune te tog pt varianta de 1.6 16v, la stage 1 eco am inteles ca e un castig de pana in 10 cp dar la stage 2 power?...si diferenta la consum? un pret te rog , momentan am doar 800km facuti dar sa stiu pt viitor ,intreb si de stage 2 pt ca imi place sa conduc sportiv. Multumesc

                            Comment


                            • din cate stiu ,benzinarele nu au stage 1 si stage 2 ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • La motoarele aspirate nu ai fizic cum sa le dai mai mult aer decat trag ele pe admisie, si deci nu poti sa storci multa putere. Se poate lucra din avans, astfel ca un soft mai agresiv implica un avans mai mare la axele cu came, dar daca benzina are CO mica, risti detonatii si performante mai proaste decat stock. Nu stiu ce alte variante mai agresive sa-ti recomand, decat maximul ce se poate scoate cu un OMV Carrera 100 sau ceva asemanator.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google