Inchiriere Dacia Sandero

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inchiriere Dacia Sandero

    Ma numesc Marcel Istina de la firma TESS CONEX din Iasi, producator de elemente caroserie, esapamente si alte produse industriale.

    Anul trecut am inceput productia de esapamente pentru Dacia Sandero 1.2 si 1.5 acum dorim sa le omologam pentru a le putea comercializa la nivel international. Pentru aceasta, cei de la RAR Bucuresti ne cer o masina pe care sa faca testele de zgomot si noxe cu esapamentul original si al nostru montat.

    As dori sa stiu daca nu ati fi interesat sa ne inchiriati timp de o saptamana masina dvs. pentru ca cei de la RAR sa faca testele. Daca sunteti interesat va oferim 1000 lei pentru inchirierea masinii si un esapament complet pentru masina dvs.

    Daca sunteti interesat va rog sa ma contactati la telefon: 0740 015 011 - Marcel Istina sau email marcel.istina@tessconex.ro

  • #2
    O idee ar fi sa precizati daca vreti masini euro 4 sau euro 5, ca esapamentele ar putea fi diferite intre cele 2.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Probabil vrea B52 (Sandero II), problema e că la astea noi evacuarea e dintr-o bucată din spate până în față, iar fără tăierea țevii sau demontarea punții spate nu se poate demonta.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Inchiriere Dacia Sandero

        Originally posted by einstein1984 View Post
        O idee ar fi sa precizati daca vreti masini euro 4 sau euro 5, ca esapamentele ar putea fi diferite intre cele 2.
        Buna,

        Pentru Sandero 1.5 nu conteaza daca e euro 4 sau euro 5 - este acelasi esapament, iar la Sandero 1.2 din cate stiu eu este o singura motorizare..

        Ma intereseaza ca masina sa fie Sandero I - modelul produs inainte de 2013, pentru Sandero II nu cred ca produce nimeni inca esapamentul (trebuie sa mai treaca ceva timp pana sa inceapa sa se strice).

        Originally posted by t0rquemada View Post
        Probabil vrea B52 (Sandero II), problema e că la astea noi evacuarea e dintr-o bucată din spate până în față, iar fără tăierea țevii sau demontarea punții spate nu se poate demonta.
        Buna,

        Vreau pentru Sandero I produs pana in 2013. Intr-adevar si la Sandero I esapamentul e dintr-o bucata si se va taia intr-un singur loc inainte de teava de legatura. Dupa ce se termina testarea se monteaza fie esapamentul original, fie esapamentul nostru iar prinderea se face cu un colier.
        Last edited by marcelistina; 23 March 2015, 11:22. Reason: Automerged Doublepost

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google