If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro
pai un dino este vreo 300 ron ,deci eu zic ca nu are rost ,o sa o simti dupa cativa zeci de km ,las-o sa se obinuiasca putin calculatorul cu softul nou
si daca pe dyno dupa resoftare iti da 92 cp ? o sa crezi ca softul e prost ,si ti-a dat doar 2 cp , cand de fapt daca faceai si testul before iti dadea doar vreo 84 cp sau cine mai stie ,doar ca tu stiai de la dacia ca 1.6 8v are 90 cp ,gresit din start ,daca inmultesti aia 64 kw o sa iti dea aproape 88 cp deci...se recomanda sa se faca testul si inainte,altfel nu prea are nici o valoare daca se face doar dupa ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
si daca pe dyno dupa resoftare iti da 92 cp ? o sa crezi ca softul e prost ,si ti-a dat doar 2 cp , cand de fapt daca faceai si testul before iti dadea doar vreo 84 cp sau cine mai stie ,doar ca tu stiai de la dacia ca 1.6 8v are 90 cp ,gresit din start ,daca inmultesti aia 64 kw o sa iti dea aproape 88 cp deci...se recomanda sa se faca testul si inainte,altfel nu prea are nici o valoare daca se face doar dupa ...
da este foarte corect ,de fapt nici nu stii daca ai din fabrica 90 corect
frumos asa ar fi sa faci si inainte si dupa dar asta inseamna ca dai o gramada de bani pe curiozitate ,pe cand daca iti cunosti masina iti dai seama ca trage mai bine nu ca mi-a crescut nu stiu cu cat
sa se simta mai rapida
"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
asta e, acum daca am facu-o ... ce-i drept se cunoaste putin diferenta, e mai nervoasa dar nu cu mult sau poate asteptarile mele erau prea mari ! cine stie ? in fond nu am dat decat 1,5 mil. ce o sa mai vad, ar fi consumul daca a crescut il chem pe individ sa mi-o faca la loc.... el a zis ca nu se cunoaste deloc consumul ....
adevarat bagheera, nu trebuie sa simti nimic la consum dar puterea trebuie sa o simti!
eu am resoftare si e diferenta enorma! probabil nu ti-a facut si corectiile la injectoare sau a scris un soft de rahat
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Mai intai de toate bun gasit tuturor!
Este primul meu post pe acest forum.
Ma tenteaza f. mult ideea unui chip tuning de aceea am citit tot topicul de fata.
Ma cam nedumiresc insa ultimile 2 posturi. Desi amandoi observ ca aveti DCI-uri parerile sunt impartite, desi as inclina sa-i dau dreptate lui Cristi. Totusi un plus de 30% e cam greu de ignorat.
Mai degraba un profan ca mine poate sa nu observe cresterea de nici 10% pe care as obtine-o eu, la motorul meu pe benzina.
Dar tot sunt hotarat sa-l fac, chiar la pretul de pe site, nu cred ca am rabdare sa astept 3 luni. Zic eu ca merita si fara discount.
Inca odata salutari tuturor coforumistilor si seara buna!
fara semnatura, ca nu e voie cu linkuri!
asta e, in Somalia unii o duc mult mai rau...
salut eac si bine ai venit pe forum.
in primul rind la un dci plusul de performanta e de aproximativ 20%, nu 30% .
diferenta intre mine si bagheera e ca eu am facut un test inainte si dupa, aceasi zi, aceasi motorina, aceasi vreme. uite aici filmul.
daca iti cunosti bine masina si ai ceva km facuti cu ea, o sa simti diferenta, o s-o simti bine ;)
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
adevarat bagheera, nu trebuie sa simti nimic la consum dar puterea trebuie sa o simti!
eu am resoftare si e diferenta enorma! probabil nu ti-a facut si corectiile la injectoare sau a scris un soft de rahat
primii 100 km mi s-a parut consumul mai mare de la 5.0 % media la 5.8 % acum insa dupa aproape 800 km a revenit la normal la 5.0 %
poate ai dreptate mi-o fi pus un soft de cacao poate daca ne intalnim vreodata (intalnirea loganistilor) vom face o tura cu masina mea sa-mi spui si mie daca este vreo diferentza ceva .....poate duminica la casa poporului ...
cel mai bine se observa diferentele pe dyno,sau cu un gtech care masoare 0-100 km/h , sau...sfert de mila...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
am observat si am observat la greu. nu ma mai pot abtine sa nu-i dau o liniuta, un burn, frinede mina si nu apuc sa fac consumul in mers normal.
in mare nu se vede consum exagerat. regim oras foarte putin peste 6.
mai rau e ca in momentul de fata sintem 4 soferi pe ea cu schimbul, care cum apuca si ficare baga motorina cum apuca. deci nu prea apuc sa-i fac consumul.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
la orice masina resoftata sau cu calculatorul schimbat sau doar cu o toba sport pusa sus pe masina nu mai poti sa mergi in regim normal ca sa poti sa mentii totusi consumul in limite normale
e clar ca majorarea de putere nu se poate face decit din consum
uitativa la motoarele de f1 au 2500 si 800 de cai si sug 75-100 l la 100km
deci cine zice ca consumul este tot acelasi sau chiar mai mic va minte in fata cu nerusinare
sorine eu tocmai in drum catre buzias mi sa aprins becul la rezervor, am bagat de 50 lei si astept sa se aprinda din nou becul. ma straduiesc ca cei 230km sa merg frumos ca si cum nu ar fi chip tuning pe el.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
sorine, masinile de f1 au motoare care ating 15-16000 ture/minut. si merg numai in regim de acceleratie, cu amesteg imbogatit...nu se compara parametrii de functionare. plus ca alea-s benzinare aspirate. am colegi de servici cu turbodiesel care unii zic ca n-a crescut consumul, altii ca da, dar foarte putin. la benzinar clar creste, cu 0,5-1l/100...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment