Accident Intre Un Logan Si Espero Daewoo.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pe mine m-a lovit unul in spate , eu fiind complet oprit , iar socul a fost destul de puternic dar uite ca nu s-a declansat nici un airbag pe partea din fata.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #47
      Originally posted by Niki View Post
      Pe langa senzor de soc, purtarea (sau nu) centurii de siguranta, calculatorul de airbag "stie" ca trebuie umflata punga si la o decelerare de x ori mai mare decat cea mai puternica frana posibila.
      Asa ca nu vad cum s-ar declansa arirbag-ul in urma unei lovituri din spate.
      Purtarea centurii nu afecteaza declansarea airbagului, Loganul 1 nici nu avea senzor de centura. Ala e doar pentru enervarea bizonilor care nu o poarta.
      Dar la viteza mica (a masinii trosnite)e nevoie de o deceleratie mare ca sa sara airbagurile. La viteze mai mari, sar la deceleratii mai mici. Senzorul de soc e fix un accelerometru, asa declara "soc" prin valoarea deceleratiei.
      Daca ai scapat intreg din lovitura aia din spate, inseamna ca bine au facut airbagurile ca nu au sarit.

      Originally posted by sorin1983 View Post
      inca sunt multe masini fara airbag-uri(nu doar daewoo) la care scriu vanzatorii ca au si probabil circula cumparatorii linistiti dupa aceea....
      Har Domnului pentru directiva ECE 12 parca care cere ca airbagurile sa fie marcate in masina cu inscriptii specifice. Cine nu stie sa citeasca, sa plateasca
      Last edited by einstein1984; 8 April 2014, 15:32. Reason: Automerged Doublepost
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #48
        Nu ma refer la senzor de centura ca si bipait care enerveaza bizoni, ci la o legatura intre el si airbag, in sensul ca din cauza decelararii bruste si inertiei, in cazul in care nu se poarta centura de siguranta, declansarea airbag-ului nu mai are loc.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • #49
          Fals. Airbagul sare daca deceleratia trece de un anumit prag, fara legatura cu portul centurii de siguranta. La orice masina. Daca nu era asa, ar fi fost scris si in notita de utilizare.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #50
            Ok, probabil stiam eu gresit. Merci!
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • #51
              Totusi s-ar putea sa fie o legatura intre airbag si centura.A avut loc un accident chiar in fata casei mele in care un Logan a intrat intr-o caruta iar apoi s-a rasturnat,iar airbagurile nu s-au declansat.Soferul a recunoscut ca nu purta centura si ca a avut viteza.
              Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

              Comment


              • #52
                Daca era Logan 1 nu avea cum sa aiba vreo legatura centura cu airbag-ul pt ca din cate stiu eu Logan 1 nu are sensor de centura/sensor de greutate in scaun.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #53
                  loganurile vechi nu aveau SRS,la alea putea sau nu sa sara airbagurile.astea noi cu SRS daca nu ai centura pusa nu sare nici perna si dai cu capul in bord sau in plafon etc.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #54
                    masina respectiva este un Logan ph2 versiunea laureate 1.4 MPI an 2010 din cate am inteles de la proprietar.
                    Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                    Comment


                    • #55
                      Ia intrebati voi la Dacia, la VC cum si cand se declanseaza buclucasele astea de airbag-uri!. Cand se umfla ala de la volan...ala de la pasager...sau alea laterale. Si ce treba are airbag-ul de la pasager cu un eventual scaun de copil pus in fata, cu fata sau cu spatele catre bord.
                      Si care e legatura dintre airbag si centura de siguranta. Ne cam dam cu presupusul si raspunsurile sunt doar la un telefon distanta.

                      Espero-ul ala victima deja nu mai intereseaza pe nimeni, si asa timpul a dat valoarea acelor masini: sunt atat de multe pe strada...ca si Damas, ca si Oltcit... sau ca si Cruze.
                      Last edited by CeDeBe-L; 8 April 2014, 20:08.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Costi-bc View Post
                        Bravo , ai inceput sa gandesti !
                        Are senzor de soc . Nu conteaza de unde vine socul , fata , spate , lateral.
                        Adica airbag-urile frontale se declanseaza la impact lateral?

                        Comment


                        • #57
                          pai e acelasi senzor pentru toate.cand ala ameteste declanseaza toate airbag-urile.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #58
                            Daca nu te opricepi, de ce vorbesti? Senzorul are o directie pe care detecteaza acceleratie, in x in mod normal pentru airbaguri frontale si in Y pentru laterale. La soc pur lateral (deci nu pe colt) airbagurile frontale nu ajuta cu absolut nimic. La Rasturnare nu se declanseaza airbaguri, SRS inseamna Suplimentary restraint system , biperul de centura se numeste SBR, seat belt reminder. Nu se declanseaza airbaguri la rasturnare, sau nu in Europa cel putin.
                            Repet, portul centurii nu are de a face cu declansarea airbagurilor. Cine sustine altceva vorbeste din "folclor" si abereaza. Daca vor sa-mi demonstreze ca gresesc eu, sa arate un document de la vreun constructor care sustine contrariul sau sa-mi arate o masina cu 2 airbaguri frontale si doar unul declansat, ca locul din dreapta era liber.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #59
                              ai sa fii surprins de nivelul la care sunt alti constructori.
                              calculatoare care stiu ce fel de pasager este pe locul din dreapta: copil/femeie/adult/bagaj astfel incat sa declanseze corespunzator sau chiar sa nu declanseze.
                              si airbagurile cortina se declanseaza la rasturnare daca:
                              - calculatorul este deja in alerta si a fost informat in legatura cu iminenta unui impact,
                              - ESPul a dat alarma ca masina a derapat,
                              - masina e echipata si cu senzori de presiune in usi,
                              eu iti spun aici despre nivelul din 2007-2008 la unii premium.
                              am vazut un micro accident in parcare la plazza prin 2009 cand unul iesea cu spatele de pe locul de parcare si a lovit in usile stanga un suv. airbaguri umflate pe toata laterala instant. la 5 km/h.

                              Comment


                              • #60
                                Clio 4 are senzori de presiune in usi si nu e premium. Si declanseaza airbaguri laterale DACA masina are un impact in axa Y in timpul rasturnarii.
                                Nici calculatorul de logan ph1 nu declanseaza airbagul pasager daca il inhibi din conector.
                                P.S. Ce a patit SUVul ala nu e normal.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google