Frane De Dacie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frane De Dacie

    Vorba aia: "In franele de dacie si in femei sa n-ai incredere"

    ...de doi lei :p

  • #2
    Saraca masina nu are nici o vina. Soferul e de vina. Un tampit, se da in stamba atunci cand nu trebuie. De acte deaste de eroism , sunt satul , si asta a scapat super ieftin, alti nu au acelas bulan.
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      asa face toate cand apare acel dezechilibru pe puntea spate.am vazut si logan care facea asa la frana.aici e si ud carosabilul si atunci se amplifica foarte mult fenomenul.
      Last edited by margelatu; 30 March 2009, 11:01.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Mai mult din cauza carosabilului ud a facut asa ......
        sigpic

        Comment


        • #5
          Daca o fi d-ala care da spaga sa treaca ITP-ul ca masina e varza la sistemul de franare, nici nu ma mir ca face 8-uri pe sosea...apoi cine stie ce cauciucuri o avea...cauze sunt multe...bine ca nu s-a intamplat nimic grav
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Mie unul mi se pare ca avrut sa schimbe banda de mers , probabil banda 1-a, i se parea plictisitoare, si daca a vazut ca este blocata ..... hop si el cu frana in stil lambada .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #7
              ala nu avea sticar fortiuning pe luneta? daca da ...inseamna ca e reisar
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                carosabilul ud si manevrele despre frane la mai mare aderenta.
                sigpic #

                Comment


                • #9
                  Originally posted by margelatu View Post
                  asa face toate cand apare acel dezechilibru pe puntea spate.am vazut si logan care facea asa la frana.aici e si ud carosabilul si atunci se amplifica foarte mult fenomenul.
                  La asta nu dezechilibrul este problema,frana prea multa pe spate.Daca observati masina este ridicata de spate,astia cu brek-uri,in general,le pun inaltatoare pe spate,masina ridicandu-se,tija repartitor nu mai actioneaza.Baietii ''destepti'' nu incearca sa regleze repartitorul,ci pur si simplu il leaga cu o sarma strans,acesta dand lichid de frana maxim catre roti.De multe ori, in asemenea cazuri,frana spate este mai mare sau apropiata de cea fata si apar aceste derapaje pe un carosabil umed sau cu polei.Cand masina are greutate nu este o problema.
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #10
                    Intr-un fel are dreptate @dan.gutu, referindu-se la acel repartitor(stie prea bine ce a vazut in anii de cariera )...Mi-a mancat sufletul vechiul break, incercand sa ii aerisesc franele pe spate. Intr-adevar, daca lasi vechiul break asa cum este el, dai cu scutul rezervorului de asfalt, daca e incarcata, la primul hop, asa ca...au aparut diverse: suporti inaltatori de cauciuc, pentru arcuri, tampoane de sonda (am vazut punte indoita, de atingeau rotile in aripa la anumite viteze...), arcuri de fata taiate "o spira si un sfert"; nu mai conta faptul ca nu mai aveai frana, hamal sa fie masina
                    INSA eu as mai suspecta si niste "cizme" proaste pe langa acele deficiente de franare, anvelope care isi spun cuvantul in situatii critice
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Bine ca nu i-a facut pe aia toti varza
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #12
                        In cazul de fata,dupa parerea mea e devina si soferul ,dar si masina.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google