spectacol pentru unii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spectacol pentru unii

    pentru unii spectacol, pentru altii dezamagire. pentru cei implicati e tragic
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    in F1 n-ai sa vezi asa ceva... in al doilea film la minutu 4:03 asa am avut si eu roata spate o data )) sunt curios cat a mai mers cu ea
    tot in al 2lea film la minutu 6:22 aia da parcare...

    sigpic

    Comment


    • #3
      Sunt unele faze amuzante,mai ales in filmuletul din partea a 2-a cu Renault 5,dar cred ca pt cei implicati nu era chiar asa de amuzant.Faza cea mai tare a fost cand era sa-l ia pe capota pe ramolitul ala,iar el nu parea deranjat de ce era sa i se intample.Oricum,meseriasi baietii.Cred ca Csebalyn are mai multe de spus pe marginea acestor filmulete.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #4
        promit sa revin cu comentarii deseara, ca de la servici n-am aces la youtube...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          da...am vaz't si eu intr-un final, filmuletele...ce sa zic? nu prea e mult de comentat. imaginile par luate din campionate nationale/regionale ale frantei, cred, cu piloti incepatori, masini relativ slabe (exceptie renault 5 maxi turbo, o bestie de grupa B, de 1400cmc si 400cp)... bine ca pana la urma cei implicati au cam scapat intregi, unii chiar si-au continuat cursa...oricum, acum sunt mai bine tinuti sub control spectatorii (desi tembeli ca mosul ala de l-a calcat masina pe picioare vezi destui: credeti-ma, am fost anul asta prin tara la raliuri si m-am crucit cand am vazut unde poate duce prostia cumulata a spectatorilor,a organizatorilor si a celor ce se presupunea ca asigura securitatea -politie, gardieni, jandarmi-), masinile sunt mai sigure decat acu' 10-20 de ani...putini au murit in wrc in ultimii ani si asta-i bine pt motorsport. ca unul ce-am trecut printr-o pirueta facuta pe botul masinii, urmata de rasturnare, imi doresc sa nu mai vad asa ceva la nici un raliu. de fapt, imi doresc sa nu i se intample nimanui, ca masinile noastre nu-s asa de tari ca alea...bafta si aveti grija!
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            sa-mi trag palme... 1400cc si 400cp bai esti nebun , ce avea mai nea seba motoru asta????

            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by SoNyKeL
              sa-mi trag palme... 1400cc si 400cp bai esti nebun , ce avea mai nea seba motoru asta????
              absolut toate motoarele de la masinile de grupaB n-aveau absolut nici o limitare. puteai face orice cu masinile alea, singura conditie de participare la grB era sa fie construite 200 de masini de serie, ulterior numarul a scazut la 20 . renault 5 maxi, audi quattro, peugeot 205, ford rs200, toyota celica twincam, astea toate erau turbo cu motoare de 1.4litrii, respectiv 1,8 sau 2,1litri; lancia delta s4 (a nu se connfunda cu delta integrale) avea si turbo si compresor, la 1800cmc avea 550 bhp, acceleratiile astora erau de sub 3 sec de la 0 la 100km/h (chiar si pe macadam). faceau 0-120-0 in 8-9 secunde, in mai putin de 100m. din cauza asta erau multe accidente si au murit destui piloti buni, asa ca au fost interzise dupa doar 3 ani...in 2005, parca, colin mc-rae a iesit pe locul 8 la general in raliul irlandei, inaintea unor wrc-uri, conducand un metro 6r4 (singura "aspirata" mai serioasa de gr B), dupa ce s-a rasucit la 130km/h si toptusi a scos pe 6 etape cel mai bun timp...asta cu o masina de 20 de ani...
              in 85 era o dacia de 200+ cp, facuta la pitesti, de nicu grigoras, cu motor de 1400, presiune de supraalimentare reglabila intre 0,8 si 2 bari...deci se poate.
              vezi linkurile din semnatura mea si-o sa intelegi de ce-mi plac mie masinile alea mai mult decat orice alta masina de raliu
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                hai ca mai bag si eu ceva cu accidente de prin raliuri...partea interesanta e ca toate din filmulet sunt in acelasi viraj...
                o curba periculoasa
                acu' si altele, pentru variatie...si ca sa exemplificam urmarile vitezei...
                table indoite
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Chiar ma gandeam cand va lua o masina foc...ca prea se aruncau spectatorii la masini...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    ce strategic a fost amplasat acel pom unde s-a oprit acea lada
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      Frumos montajul din primul film. Si piesa aleasa chiar se potriveste.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google