Kart Oltcit Vs BMW 530

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kart Oltcit Vs BMW 530

    http://www.youtube.com/watch?v=to9c6bvcSxY&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=qU23K...eature=related

    cu un motor de Oltcit (54 cai) tine piept la un 530, cu un 1.4 sau 1.6 de logan cred ca rupe.

  • #2
    Ai vazut tu ca tine piept la bmw??? poate pe primii 30 metrii. In rest ramane in urma
    House is in the house

    Comment


    • #3
      54 de cai pe cateva sute de kile....mai bine facem invers: motorul de BMW pe kart, si motorul de Oltcit pe caroseria de BMW )))
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Originally posted by dominum View Post
        Ai vazut tu ca tine piept la bmw??? poate pe primii 30 metrii. In rest ramane in urma
        tu chiar nu vezi ca sta langa bmw ? nu i da 10 masini distanta. nici macar nu se desprinde de el. unu are 300 cai si celalalt are 50. ia zic ca este o super performanta.

        @darkside eu de mult caut pe cineva sa ma ajute sa fac asa ceva cu un motor de e30 318 sau si mai tare 2.5 25v. poate gasesc pe aici pasionati. trebuie ceva bani, pasiune si multa munca. iar cu 200 cai pe cateva sute de kilograme eu zic ca rezultatul ar fi pe masura

        Comment


        • #5
          Da, sa mori instant...Ala da rezultat.

          Comment


          • #6
            daca o faci cu cap nu cred ca mori. poate am exagerat cu 25 24v da un 1800 de 115 cai merge fara probleme.
            Last edited by Cezar; 26 February 2010, 14:30.

            Comment


            • #7
              De ce sa pui motor de 1.8 care-i greu si ocupa mult spatiu, cand poti opta pt ceva mai usurel?
              Daca vrei sa pui motor maricel, trebuie sa pornesti de la un sasiu gata facut. Eu am avut asa ceva in cap ( de fapt nu eu, ci al batran), pornind de la un wartburg 311. Proiectul a murit in fasa

              Comment


              • #8
                ma gandeam ca sta bine la cai si cuplu. intredevar este greoi. in schimb era ieftin. ma costa mai putin decat un 1.4 de logan care e vreo 400 euro. si un motor transversal e mult mai usor de adapat la un sasiu. in fine nu am momantan nici bani nici cu cine sa bag la asa ceva. logistica sa fac asa ceva o detin, mai trebuie ceva cunostinte si cascaval

                Nu mai da quote la ultimul mesaj. Multumesc.
                Last edited by Cezar; 26 February 2010, 20:09.

                Comment


                • #9
                  Eu nu vad de ce ar fi mai usor de adaptat unul transversal ca unul longitudinal...
                  In fine, ma mai gandesc poate imi dau seama. Sau poate imi spuneti voi de ce.

                  Una peste alta, e mult mai bine sa pornesti de la un sasiu, decat sa faci unul ca baietii. Ei au 2 tevi una peste alta. Sunt curios cum se comporta pe curbe, cred ca se "mula" pe sofer si sosea Ori posibil sa ma insel...

                  Comment


                  • #10
                    pui motor de hayabusa ... 1.4 170 cp parca... si rupi tot
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Rupi garduri si pomi.
                      @marx: eu am garaj si ceva ustensile necesare. Daca esti amator, hai sa discutam.

                      Comment


                      • #12
                        da ai dreptate e mai usor cu transversal, dar este mai simplu de lucrat cu unul longitudinal. trebuie gandit. astia din filmulet practic au longitudinal dar boxer, deci are o lungime mai mica. la transversal trebuie sa dezvolti pe latime. tu zici ca treuie plecat de la un sasiu. ok. dar de unde sasiul asta ? trebuie facut unul. eu am unde sa il fac, sa il realizez din punct de vedere tehnic. dar imi trebuie un plan. pe net se gasesc dar se gasesc planuri mai mult pentru ceva gen buggy care nu ma incanta deloc, pentru ca sunt prea scurte. eu ma gandesc ca sasiul, suspensiile si articulatiile sunt cele mai importante. la un motor de peste 75 cai deja iti trebuie frane tapene si ceva stabilitate. ideea e ca ma apuc sa caut un plan de sasiu care sa se preteze pentru asa ceva. cand gasesc ceva care se preteaza din toate punctele de vedere. poti si tu sa cauti si comparam ce am gasit sa avem solutia cea mai buna. sau daca ai tu alta idee de inceput ascult cu placere.
                        Last edited by alessandro; 26 February 2010, 22:19.

                        Comment


                        • #13
                          Bre, matale nu citesti tot?
                          Am spus mai sus ca mere un sasiu de Wartburg ori 311 sau 1300. Sunt mici ambele si usurele. Ce sa construiesti sasiu? Ca muncesti la el de-ti sar capacele...

                          Comment


                          • #14
                            acum am inteles era vorba de sasiu credeam ca de motor de wartburg 311. le am vazut. cred ca 1300 este mai viabil pentru ca se mai gasesc. eu stiu chiar cateva de vanzare si abandonate prin Ploiesti. 311 este model foarte vechi si cred ca nu prea se mai gasesc. 311 a avut strabunicu.

                            acum poti sa imi dai detalii despre cum este construit sasiul asta de W 1300 ?
                            Last edited by alessandro; 26 February 2010, 22:45.

                            Comment


                            • #15
                              http://www.youtube.com/user/kidaimon#p/u/13/kvF_KShiWKU

                              super tare. parca imi da o lacrima

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google