Logan Cup (interior)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Cup (interior)

    Logan Cup (interior)

    Ce fain ii ca nu mai are limitare la motor

    ...de doi lei :p

  • #2
    Vedeti la ce turatie schimba ? Eu mor, cand ma iau cu cate unul in bete si se taie alimentarea.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #3
      fain. nu am vazut pana acum filmuletze d-astea cu atatea imagini de pe masina date in paralel. mie imi place felul in care foloseste picioarele-pune frana cu stangul de multe ori)...e o lectie de pilotaj pt cei nu foarte experimentati
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #4
        Stat si gandit de ce mai apasa din cand in cand cu stangul pe frana: si am ajuns la o concluzie: in curse, conteaza pana si acele milizecimi care se intampla intre trecerea piciorului drept de pe frana pe acceleratie. Asa, apasand cu stanga frana, poate actiona acceleratia imediat
        Dar nu cred ca la noi s-ar pune cazul, nu ?
        Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

        Comment


        • #5
          Pe la vreo 50km/h am calcat cu picioru stang frana...bine ca nu era nimeni
          in spatele meu

          PS: nu incercati sa franati cu picioru stang
          ...de doi lei :p

          Comment


          • #6
            cand calca frana cu stanga este in frana de motor....deaia ciupeste cu stanga....mai ales ca esti si zapada....si conteaza orice timp in curse....oricum este sef omu.....
            JUST ME.....30-rdd......

            Comment


            • #7
              la frana cu stangul se accelereaza blana, ca sa ai motorul in sarcina maxima cand iei piciorul. trebuie exersata franarea cu stangul, dar pot sa spun ca nu se compara iesirea din curbe luate cu stangul pe frana si gazul la podea cu o abordare "standard" a virajului. da-i foarte greu. nu recomand sa incercati franarea cu stangul decat pe drumuri drepte si necirculate, pana va obisnuiti. oricum, incepatorii nu, mai ales aia care si-n afara localitatilor apasa ambreiajul cand pun frana (sunt multi de-astia, dar e vina "instructorilor" ca-i invata asa).
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                si eu calc ambreiajul cind pun frina
                toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mishu_wrc View Post
                  Pe la vreo 50km/h am calcat cu picioru stang frana...bine ca nu era nimeni
                  in spatele meu

                  PS: nu incercati sa franati cu picioru stang
                  ;))))))) daca esti obisnuit nu ii problema numa ca noi cum nu suntem obisnuiti ii cam bai dar daca incepi sa folosesti picioru stang in timp o sa incepi sa il simti
                  LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                  Enter the Matrix

                  Comment


                  • #10
                    cat de fain schimba vitezele
                    sigpicyahoo messanger :goody7ronaldo

                    Comment


                    • #11
                      In filmuletele lui seba i-am vazut pe aia de pe margine cum stau.Sunt total nebuni.

                      Comment


                      • #12
                        Frina cu piciorul sting se mai pune pentru a controla masina pe derapaje.Dar trebuie sa ai putina experienta de macadam.

                        Comment


                        • #13
                          Franarea cu stangul se foloseste pentru transferul de greutate al masinii.

                          La tractiune spate devine subviratoare masina iar la fata supraviratoare.Acum depinde de dozajul si momentul franarii.Sunt momente in care acceleratia si frana se gasesc apasate impreuna ...Bineinteles in anumite proportii.

                          Chiar daca ajungi sa apesi pedala de frana cu stangul fara sa zbori prin parbriz mai ai mult de studiat pana cand inveti sa o aplici pentru ca uneori se franeaza si in curba si poti pierde masina foarte usor.
                          EX : + =

                          Comment


                          • #14
                            Am incercat mai demult cu dacia sa fac asa ceva si prima data era sa musc din volan ).
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              Trebuie ceva experienta pentru asta altfel risti sa te trezesti in volan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google