Inconstienta La Volan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inconstienta La Volan.

    O dovada de lipsa de gandire din partea unor soferi.Si ala cu Polo putea cat de cat sa apese si el frana ca sa il lase pe cel care sa angajat in depasire sa treaca mai rpd.


  • #2
    Eu am curaj sa pun pariu pe ce vreti voi, ca ala din fata cu Yaris (nu prea pare a Polo) nici macar nu a vazut faza. Sunt unii care nu pot vedea decat in fata, si la propriu, si la figurat.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      Nu avea ala voie sa depaseasca pentru ca era linie continua, daca se grabeste sa ia avionu sa lase masina pentru ca pune in pericol si viata celorlalti participanti la trafic
      Nu-i bai...

      Comment


      • #4
        cel care a depasit din partea mea ar trebui sa duca sa predea permisul la politie si sa isi cumpere trotineta. depasire in panta si pe linie continua ... si mai mult ca sigur si viteza legala depasita. acesti asa zisi "conducatri auto" te baga in spital ... rusine !!!
        Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

        Comment


        • #5
          pai ala cu masina gri nici nu l-a vazut pe ala cu aia rosie,cel putin, nici unu dintre noi nu ne-am astepta sa fim depasiti in asemenea situatie...oricum, urata depasire...
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • #6
            Flo, nu e vorba ca te astepti sau nu, sau ca te uiti in oglinda sau nu. Un sofer, in adevaratul sens al cuvantului, il vede in oglinda cu coada ochiului.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              ca la volan trebuie sa fii cu ochii in patru este corect, numai ca sunt disperati din astia care se cred zmei tocmai pentru ca au impresia ca toti le fac loc daca ii vad grabiti. sincer si eu daca il vedeam in oglinda ca vine asa ca disperatul nu franam decat daca era neaparata nevoie si asta din doua motive 1. in cazul in care te "sterge" cand iti ia fata ai energie cinetica si implicit inertia mai mare si nu te deviaza prea mult de pe directia de mers ca sa poti controla masina si 2. in cazul in care tragi de volan si franezi in acelasi timp risti sa intri in derapaj si sa te agate masina care vine din sens opus si forta impactului este mult mai mare.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #8
                si daca punea frana si punea si cel care intrase in depasire ce se intampla?... ascult? astia merita o mama de bataieeeee...
                Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                Comment


                • #9
                  Nici cum nu-i bine)deci cum se intampla, asa se implanta))
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • #10
                    cel cu yaris e o mizerie... daca vezi ca e cretin si s-a bagat lasa-l ma nene sa se duca ... iti prinzi mintea cu el sa nu-l ajuti cu o frana sau sa -i accelerezi?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CMD View Post
                      O dovada de lipsa de gandire din partea unor soferi.Si ala cu Polo putea cat de cat sa apese si el frana ca sa il lase pe cel care sa angajat in depasire sa treaca mai rpd.
                      Sau eventual chiar sa intre in sant sa-l lase pe dobitoc...nu?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        astfel de faze le intalnim in viata de zi cu zi in trafic

                        Comment


                        • #13
                          In sfarsit scoti ceva bun din gura))) Foarte mare dreptate ai!
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #14
                            Problema eu o vad altfel:

                            E grava situatia asta (si mi s-a intamplat de nenumarate ori faza asta, de aceea trebuie sa ai control 360* in jurul masinii tale, sa anticipezi fiecare miscare a colegilor din trafic). INSA gravitatea consta in lipsa de rationalizare a situatiei de risc.
                            Cu alte cuvinte, acest individ care depaseste pe linie continua, deal in fata (grad de vizibilitate..."excelent"), sunt convins, are comportamentul asta obisnuit. Asa face el in viata de zi cu zi. Unii procedeaza astfel, gandidu-se ca ceilalalti, vazandu-l, vor fi mai "fraieri" si-l vor lasa sa treaca, tocmai sa nu-si juleasca masinile.
                            Nu odata am claxonat pe acesti...'"kjfgihur" si ei imi aratau degetul mijlociu, dupa ce am franat, gata sa fie maturat de vreun camion de pe contrasens...

                            Repet: gravitatea multor actiuni consta in neconstientizarea gradului de risc pe care il produc in anumite situatii anumiti soferi. Pentru ei grav este atunci cand se produce un accident...
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #15
                              accidente in care sunt implicati si oameni nevinovati

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google