Logan Vs Mustang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Foarte Tare!!!!!!!!

    Comment


    • #17
      Misto comparatia, numai ca fiecare isi arata puctele forte. E clar ca nu sunt in aceeasi clasa.

      Comment


      • #18
        In USA, Mustang-ul asta (simplu adica) e vazut in acelasi mod ca Logan in Europa, adica o masina si atat!Mustang-urile alea naravashe sunt GT 500 sau Shelby...Unde e cu totul altceva!Una e 230 Cp si alta 500+ cp!Tipul cu parul lung e super meserias in pilotaj!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          ...Si-l are si pe nas...

          nu mai da "quote" la ultimul post!
          Last edited by Seba; 4 June 2008, 12:26.
          sigpic

          Comment


          • #20
            OMFG
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #21
              Originally posted by dannyel87 View Post
              Nu pot sa il vand...Si din pacate sati iei mustang la noi in tara esti un om mort...Te rup astia cu taxele de inmatriculare
              Nu numa taxele te rup...Te mai rupe cu consuma si tipic la masinile americane stau prost in curbe...O sa sa te depaseasca Loganurile in curbe)))))
              Last edited by mishu_wrc; 4 June 2008, 13:42.
              ...de doi lei :p

              Comment


              • #22
                Adevarul este ca mustangul are o suspensie spate de caruta. Oribila. Am mers cu asa ceva. Si f lenesa. Doar zgomotul te incanta ( f lenesa pt capacitatea cilindrica 4.0 si vreo 200 de cai- rusinos aproape)
                In curbe topaie efectiv.

                Comment


                • #23
                  Strugurii la care nu ajungi sunt acri .
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • #24
                    Eu cred ca am facut o remarca obiectiva, din moment ce am condus asa ceva.
                    Nu am zis ca e o masina prosta, ci doar ca are unele defecte.
                    Bineinteles ca si mie mi-ar placea asa ceva
                    Deci remarca respectiva nu cred ca isi are rostul.

                    Comment


                    • #25
                      haide-ti sa nu mai facem comparatii aiurea. Uitati-va la filmulet si va dati seama ca e vorba de o comparatie intre spatiul pe care il ofera un mustang si pe care ni-l ofera un logan. Era vorba in comparatie: care e masina mai buna pentru familie. Deaia a castigat loganul. Mustang e o masina sport indiferent de ce ati spune si e din clasa diferita loganului nostru. + pretul mult mai ridicat.
                      Ambition

                      http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                      Comment


                      • #26
                        Isi are Iancu . Pai aia nu ne multumeste dar suntem mai multumiti de Logan , Aveo , Matiz si alte junghiuri . Ce naiba , sh da , corect , nici sa nu o vad . Dar nou ? Eeeeeeeeeeeeeeeeee , ce as mai vrea eu .
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by iancucezar View Post
                          Adevarul este ca mustangul are o suspensie spate de caruta. Oribila. Am mers cu asa ceva. Si f lenesa. Doar zgomotul te incanta ( f lenesa pt capacitatea cilindrica 4.0 si vreo 200 de cai- rusinos aproape)
                          In curbe topaie efectiv.
                          Citisem undeva cum ca un neamt ii critica pe americani ca din motoare de cilindree mare nu reusesc sa scoata multi cai putere, la care ruspunsul americanului a fost ceva de genu ca in mai mare proporti utilizam cuplu motor si nu cai puere (cai putere in cazul unu benzinar se ating la turatiii mari)

                          Cat despre suspensia spate la mustang din cate stiu eu ii pe foi de arc:p
                          ...de doi lei :p

                          Comment


                          • #28
                            Ideea e ca un motor european poate scoate putere x la x cilindree datorita tehnologiilor de varf si inovatiilor!Motoarele americane insa sunt cu cilindree mai mare si simple, daca te apuci sa faci tunning unui motor american randamentul de putere creste cu mult mai mult decat in cazul unui motor european!Sa bagi un turbo pe un V8 de 5.2 sau 5.7 inseamna sa-ti intinzi pielea pe fata cand accelerezi => Putere bruta, cuplu extrem, sunet extraordinar, dar si sa mergi cu cisterna de benzina dupa tineApreciez masinile europene pentru ca sunt lucrate mai atent la finisaje si calitatea materialelor insa nu se compara la feeling cu una americana!Mustang-ul e o masina slaba in America si nu e sport!Ma refer la masina din clip!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Cred ca trebuia postat la Funny )

                              Comment


                              • #30
                                .....Sau la bancuri....
                                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google