Aer Conditionat La Motor Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @irinell24: Dar nu a spus nimeni că nu se merită... Fiecare a optat pentru o motorizare și o dotare a mașinii funcție de conjunctură și bani. Se vorbea de AC-ul de pe modelele cu GPL și nimeni nu s-a legat de „merită sau nu”. E logic că merită la căldurile din ultima vreme...

    Vis-a-vis de pierderea de putere, poate că ar conta faptul că, și Seba și eu avem alte motoare (asta ca un detaliu legat de titlul topicului), cărora chiar le place rău turația mai mare.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #62
      Originally posted by irinell24 View Post
      Bai(termen figurativ/nu personal) si cu 40cp (oricum nu sant doar atati) si tot se merita aerul conditinat.
      Pai, aia 40 de cai, iti raman pentru deplasare. Oricum, AC-ul se merita si daca ai motor de matiz pe gpl. Eu unul nu stiu ce m-as face vara daca n-as avea AC (se pare ca am uitat vremurile cand conduceam D1300! shame on me!)
      @JREwing. Sa nu-mi spui ca tu tii motorul turat mai tot timpul la 5750rpm (acolo unde ai 105 cai!) ca nu te cred!

      Comment


      • #63
        @ovidiu.st: dar unde am spus eu așa ceva?
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #64
          Originally posted by JREwing View Post
          @irinell24: Dar nu a spus nimeni că nu se merită... Fiecare a optat pentru o motorizare și o dotare a mașinii funcție de conjunctură și bani. Se vorbea de AC-ul de pe modelele cu GPL și nimeni nu s-a legat de „merită sau nu”. E logic că merită la căldurile din ultima vreme...

          Vis-a-vis de pierderea de putere, poate că ar conta faptul că, și Seba și eu avem alte motoare (asta ca un detaliu legat de titlul topicului), cărora chiar le place rău turația mai mare.
          Asa e ai dreptate nu se compara masinile noastre. Ceea ce vroiam sa zic e ca se merita si in conditiile in care ai 1.4 si gpl pe masina. Un pic mai greu la plecare dupa aia in treapta a treia mai ramane dar e insesizabil de mica.

          Comment


          • #65
            În plus, nici în București, nici în Timișoara, vara, pe călduri infernale, nu ajungi foarte des în trepte superioare de viteză, astfel încât să simți (foarte tare) pierderea de zvâc.
            Și mă văd nevoit să repet: nu am nimic cu nicio motorizare de pe lumea asta. Faptul că am 16v e alegerea mea. Aș fi vrut GPL (am și avut înainte un 1300 GPL - și eram super happy), dar pe 16v nu se poate decât aftermarket și pierd garanția.
            Și încă o dată: dacă 16v-ul simte suficient de tare pornirea AC-ului (fie static, fie dinamic), e imposibil ca un 1,4 GPL să nu simtă (ceva) mai tare, cu excepția reprizelor, când motorul urcă în turație și cuplu, iar situația se schimbă.
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • #66
              JREwing: N-am observat ca ai 1.6 16v si nu urmaresc acest lucru deobicei la nimeni. Dar sa sti ca nici o secunda nu m-am ganddit sa fac o comparatie cu tine sau cu altcineva. Vorbeam strict de masina mea. te felicit pt masina si sa auzim pe viitor doar de lucruri bune.
              Sory pt off topic.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google