Pierdere antigel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere antigel

    Salutare la toti posesorii de GPL ...

    Am o problema de care nu pot scapa , chiar si cu 10 chemari in service ...

    Stiu ca sa mai discutat pe aceasta tema ... Stiu ca uniiiiii ma vor injura destul de mult ...dar nu mai pot suporta ..

    Curge apa din vasul de expansiune , cred ca pe la coliere !!!! Are care o solutie buna de a remedia acest mic ( stresant ) defect din FABRICA ????

    Nu de alta ...dar m-am cam plictisit sa completez ca la dacia veche cam 1l la 2ooo de km ... Careva care a avut aceasta problema si a rezolvat-o ? Cum ?
    Am o solutie dar nu vreau sa o aplic momentan ... SARMA DE BALOT (2mm) ~2 Kg si sigur se rezolva .
    Multumesc anticipat pentru eventualul ajutor si mii de scuze pentru cei care i-am deranjat .

    Alte probleme care au persistat in timp ?
    Aaaaa ... mai nou , mi-a aparut si 2 -3 puncte de rugina langa luneta pe dreapta D


    Bafta la toti .
    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

  • #2
    sa sti ca mie mi l-a strans la revizie de-am zis ca le-a rupt nu alta si parca tot am senzatia ca degeaba. parca tot ar pica dar nu sant sigur cert e ca nu e in regula sa avem astfel de probleme.

    Comment


    • #3
      eu am incercat sa strang unul dar e cu piulita(surubul) in jos, vad la revizie ce o fii...
      AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

      Comment


      • #4
        Vezi pe la ce colier curge, si incearca sa-l strangi, ce e asa de stresant...
        niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

        Comment


        • #5
          Salutare ,

          Am vorbit la service a 15-a oara .. si o sa se rezolve. Alta problema care ma cam deranjeaza , sunt nishte mici troncanituri in interiorul usilor . Cred ca aceasta problema este de la tijele de fier din interior ... nu stiu inca ... dar cred ca de acolo se aude . Problema este ca se aude numai cand dau prin " groputze " voi aveti aceasta problema ? sau daca sa rezolvat ..cum ??? ca sa stiu si eu ...


          Va multumesc . anticipat .
          :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

          Comment


          • #6
            Se poate inlocui cu unul de dacie mai veche dar mare atentie sa luati ceva mai bun.
            Trebuie verificata si teava de la borcan sa nu fie fisurata.

            Comment


            • #7
              Daca puteti , cel mai bine este sa puneti coliere originale de fabrica , nu din acelea cu surub . Eu, pana la 20.000 km am completat 2 L de lichid de racire !! Imi pierde pe la colierele puse de SRL- ul 'lu PESTE, la furtunele de apa calda care intra si ies din vaporizatorul de gpl . Ar mai fi o solutie : desfaceti colierele , scoateti furtunul care curge , dati cu pasta de etansare din tub pe interiorul furtunului , si apoi refaceti montajul .

              Comment


              • #8
                ce fel de pasta de etansare?
                gasim la noi in campulung?
                AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                Comment


                • #9
                  E o chestie portocalie sau neagra , in tuburi ca de pasta de dinti , similara cu siliconul sau pe baza de silicon . Este speciala pentru etansari auto (unele solutii rezista pana la 300 grade celsius ). Am cumparat asa ceva din Mioveni dar cred ca se gaseste in orice magazin serios de piese auto.

                  Comment


                  • #10
                    poate fi de ajutor

                    Am si eu aceeasi problema cu pierderile de antigel - din cate vad cred ca toate Loganurile cu GPL pierd antigel mai mult sau mai putin.

                    Din experienta mea de pana acum am doua informatii:

                    1. daca toate colierele sunt stranse mai exista posibilitatea sa piarda antigel pe la flansa si garnitura corpului vaporizatorului - mie pe acolo mi-au spus cei de la service ca pierde. Faza dura este ca cica nu e caz de garantie ca imbatranirea unei garnituri nu e viciu de fabricatie - oricum o bila neagra pentru Dacia.

                    2. nashul meu are tot slogan gpl si a avut si el probleme cu pierderi de antigel si mi-a dat un praf care se pune in lichidul de racire. Praful acesta etanseizeaza eventualele scurgeri. Inca nu stiu cat de sanatos este pentru motor un asemenea remediu dar el mi-a spus ca il are de la un magazin auto si l-am utilizat si eu si se pare ca am scapat de pierderile de antigel pentru moment. Praful se numeste GATEX STOP LEAK si trebuie turnat cu motorul pornit si cald si cu antigelul completat la nivelul optim.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #11
                      Discutia se continua aici.
                      Pt celelalte probleme, gen "greierasi" in portiere, exista thread-uri separate.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google