Intrebare Autocalibrare Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bon, ambele mape sunt destul de corecte.
    Linia albastra reprezinta timpii de injectie pe benzina, la diferite sarcini ale masinii. Daca mergi cu diagnoza conectata ai sa vezi cum variaza cursorul pe mapa.
    Linia albastra nu poate fi modificata, ea reprezinta timpii de injectie asa cum sunt programati ei pe UCE injectie, asta din fabrica. Ei se mai modifica in functie de ce se raporteaza din senzorii masinii (lambda, detonatie, temperatura, volanta, etc), pentru a asigura un amestec optim tot timpul.
    Linia verde reprezinta timpii de injectie pe gaz. STAG 200 isi copiaza timpii de injectie pe benzina si in functie de asta isi creeaza proprii timpi de injectie pe gaz. Copierea se face in momentul in care se face autocalibrarea. Dupa autocalibrare este recomandat sa se mearga pe benzina cativa km (eu recomand chiar mai multi, in diferite stiluri de condus) pentru a da posibilitatea STAG-ului sa aiba in memorie o plaja cat mai vasta de timpi de injectie. Apoi se vor parcurge cativa km pe gaz, la fel, in diferite stiluri, pana va aparea si mapa de gaz, adica linia verde. Linia verde este posibil sa apara chiar sub linia albastra, posibil stag-ul sa fi creeat o mapa de gaz destul de saraca si este nevoie sa fie corectata. Ideal ar fi ca mapa de gaz sa fie situata in paralel fata de mapa de benzina, putin deasupra ei (stiut fiind ca gazul e mai slab decat benzina). Ideea de a suprapune mapele nu este o idee buna, deoarece se va lucra cu timpi de injectie mai mici, amestec mai sarac, consum mare de gaz si de aici se vor uza supapele in timp (vorbesc din experienta). Ideal este sa se obtina un amestec cat de cat bogat, in care masina sa mearga lejer, chiar si incarcata, dar totusi sa se obtina un consum in limite normale. A se nota ca nu se poate obtine un consum mic cu un amestec sarac, decat in litri la ora la relanti, altfel va fi nevoie de apasarea mai pronuntata a acceleratiei, pentru a compensa asta.
    Mapele din cele 2 poze nu par sa fie prea diferite, cel mult eu observ ca a doua mapa e mai "stransa" la regimul de mers usor, adica la jumatatea mapei. Nu cumva simti ca masina trage putin mai greu decat inainte? In rest, diferente nu prea sunt. Acum, daca tu esti multumit de consumul pe care il ai, nu mai are rost sa mai cauti un consum mai mic, e un consum foarte ok pentru motorul pe care il ai (eu nu mai zic nimic, sub 8% nu scot), tine cont ca niciodata nu vei scoate consum identic gaz-benzina la acelasi stil de condus, ci mai trebuie sa mai adaugi minim 1 litru in plus. Daca ai fi scos 6% la mersul pe benzina in acelasi stil, atunci 7% e excelent. Mie Clio imi consuma 6.5% pe benzina la mers linistit (100-120 extraurban si 80-90 prin sate), si 7-7.5% la un mers mai agresiv si drum aglomerat(130-140 extraurban si 100-110 prin sate) deci n-am sa sper niciodata la mai putin de 7.5% pe baz, e imposibil.

    Comment


    • #17
      daca tot sunteti in tema ... am o intrebare am o instalatie Milano de vreun an am harta benzina modificata, harta GPL si-o modifica automat dupa cea de benzina sau trebuie dupa chipuire iarasi "calibrata" dupa harta noua de benzina ?

      Comment


      • #18
        Aoleuuu, Milano...

        Normal ar trebui sa-si faca ajustarile singura instalatia, dar nu stiu cum lucreaza instalatiile astea.
        Ideal este sa se faca iarasi o autocalibrare si o verificare a mapelor de injectie, dar daca masina ta merge bine, cu un amestec cat de cat bogat si consuma decent, nu merita sa-ti bati capul.

        Comment


        • #19
          ok ms
          ps am prins un model de Milano f bun, arata mai prost estetic vorbind

          Comment


          • #20
            multumesc laurentiu83 pt detalii,am sa mai fac o autocalibrare cit de curind caci o sa schimb filtrele si precis s-a mai ,,lasat,,instalatia,sa-mi spui ce diferente sunt pe urmatoarea mapa.

            ,,DE_TOATE,,

            Comment


            • #21
              Automat se face autocalibrare dupa schimbarea filtrelor. Ai sa fii uimit de cata pilitura vei scoate din filtrul de faza lichida (de sub capacul rotund prins in 3 imbusi de pe vaporizator).

              Comment


              • #22
                sa sti ca la mine nu am gasit asa mult ,pot spune ca in cel de faza gazoasa nu am gasit nimic,in cel mic am gasit putin si asta la prima vizita a mea in instalatie ca pina atunci nu a umblat nimeni nici la revizie desi asta se intampla la 20.000km si acum am 30.000.
                eu sunt foarte atent de unde alimentez aproape cam din acelasi loc asta conteaza ,cind am umblat la altii la filtre am gasit pilitura de m-am speriat,plus ca la cineva am gasit filtrul de faza gazoasa pus invers ca sens asta facind trecerea mai grea avind in vedere ca se micsoreaza suprafata de filtrare al filtrului ( dinspre interior in exterior) de atunci i se opreste la relantiu si gatuie in mers.
                acum astept sa fac rost de fitre de pe undeva poate ma ajuta cineva sa le procur ca la revizii nu ma mai duc .sunt nemultumit de ei .

                ,,DE_TOATE,,

                Comment


                • #23
                  Originally posted by kta_stoia View Post
                  Daca are cineva interfata de vanzare pt Stag 200 v4 as vrea si eu una....
                  http://rapidshare.com/files/289063354/RS232.jpg.html download

                  ai grija sa masori in mufa de la masina care este alimentarea fiindca interfata se alimenteaza de la masina.este probata pe o instalatie landi renzo si functioneaza bine.succes.

                  Comment


                  • #24
                    ????????...

                    ,,DE_TOATE,,

                    Comment


                    • #25
                      Daca te duci la ei sa ti le factureze si le montezi in alta parte...

                      Comment


                      • #26
                        azi am aflat ca la inst. tomass. daca scoti bateria trb. sa o calibrezi din nou
                        pai ce nu i-si pastreaza setarile ?
                        pe prietenul meu l-au pus sa vina a doua zi din nou cand au auzit ca va schimba bateria cu una noua si i-i va copia mapa din nou pe masina.
                        pai ce nu ar trebui sa faca alta recalibrare ca doar masina i-si mai schimba functionarea ,nu au vrut sa-i dea mapa facuta de ei ,cum asputea sa o copiez ca sa o aiba pe viitor daca moare bateria si o pierde.
                        la mine ii fac autocalibrare periodica si am vazut ca gasesc altceva de fiecare data ,ar trebuii sa fac si eu o mapa pe care sa o copiez de fiecare data mai ales la curatirea filtrelor ?

                        ,,DE_TOATE,,

                        Comment


                        • #27
                          cu dtt 2000 nu se poate face calibrare sau cu interfata de la el?
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #28
                            Nu.dtt 2000 este un soft pentru Renault dar numai pentru combustibili clasici.[benzina motorina].Pentru gpl soft separat Landi Renzo daca asta instalatie o ai pe masina.

                            Comment


                            • #29
                              o calibrare si pe benzina nu ar strica facut inainte
                              ca sa stie ce sa copieze

                              ,,DE_TOATE,,

                              Comment


                              • #30
                                As vrea un soft pt calibrare si informatii cu modul de procurare a mufelor pt instalatie Tomasetto euro 4

                                A am uitat instalatia este montata pe un lpgan 1.4mpi. Multumesc anticipat!
                                Last edited by cosma83; 7 February 2010, 18:53. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google