probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • APP: paul .avem aceeasi mashina amandoi...aceeasi culoare....aceeasi motorizare si aceeasi varianta ) nush acu dak ai abs?Ca eu unul mi'am pus si dala! ;) sazal...ne mai auzim!
    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

    Comment


    • Originally posted by BRUTUSANF View Post
      am uitat sa va intreb ceva
      acum cand afara este rece ,voi ati observat daca atunci la trecerea de la benzina pe gpl voua vi se aud tachetii pana se incalzeste motorul ?

      la mine asa se aud tachetii , tacane mai tare deaorece merge pe gpl si are alta cifra

      astept raspuns de la voi si daca ati observat treaba asta
      stiti cum sa faceti ,cand ajunge la temperatura de trecere iesiti afara di masina si ascultati ,se vor auzi ,cel putin la mine asa fac
      tacanitul nu vine de la tachetii,si nici ca metge pe gpl. Tacanitul vine de la rampa de injectoare a instalatiei de gpl. Daca ai observat de o parte si de alta a filtrului de aer ai cate 2 injectoare. pune urechea pe ele si ai sa bezi ac aele tacane

      Comment


      • Originally posted by paulcristofor View Post
        Pt mywrc :
        asa este ! In primele doo saptamani si mie mi-a mirosit de vreo 5 ori a gaz in habitaclu... nu-s de ce aveam impresia ca la franarile mai bruste se intampla asta, dar de atunci nu a mai fost problema asta si am cu masina o luna si o saptamana.

        Pt dut-79 :
        Explicatia lui valdo mi se pare OK, unii baieti spun pe aci ca la 30 de grade (temperatura motorului) ar trece de pe benzi pe gaz... acum depinde si cum a fost setata. Eu de exemplu mai ales dimineata cand e mai frig si ma grabesc mi se intampla sa merg si un km. cu semafoare pana trece pe gaz. In schimb mi se pare mare consumul de benzi ! Tre sa bag cam 10 litri de benzi la fiecare plin de rezervor de gaz... e adevarat ca si pornesc si opresc des ...o sa fac odata si contabilizarea asta... la cate porniri de pe loc imi mananca 10 litri de benzi...spre exemplu.
        Uite dut ... acu vazui ca ti-ai montat-o tu dupa aia...instalatia... sa sti ca e foarte posibil ca cei de la firma sa ti-o fi setat sa intre gaz la 40 de grade... la noi astia din fabrica pe la 30 de grade intra automat... ar trebui sa mergi la ei si sa le ceri sa ti-o seteze la 30 de grade...oricum la iarna pana va ajunge la 30 cu totii vom astepta mai mult !
        Cele bune !

        Intr-adevar si mie mi s-a intamplat de multe ori sa mi se opreasca , mai ales in debraiere catre semafor uneori si la pornirea de la semafor ! Si a mea e montata din fabrica...cine stie care o fi treaba !... mai stau un pic poate se mai lasa am putini km cu ea doar 1500.

        sal, ti se opreste din cauza ca ai un contact imperfect. prima luna cand am luat-o si la mine facea la fel, cand eram la semafor puneam frana sau reduceam viteza la o intersectie si poc murea motorul. am fost la service si electricianul mi-a umblat la papucii de la stopuri. de atunci in 3 luni nu mi s-a mai oprit motorul decat de vreo 2 ori si cred ca alea din vina mea
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by dut-79 View Post
          Si mai am niste intrebari mie mi-se pare ca trecerea pe gaz dureaza cam mult dimineata cand o pornesc pleaca pe benzina astept pana creste 2 liniute la bord apa si apoi trece pe gaz si am dar am patito intr-o dimineata sa creasca apa la 4 liniute si nu trcuse pe gaz apoi a scazut brusc la 2 liniute si sa facut trecerea de ce oare .respect m
          Salutare. Temperatura creste greu daca stai pe loc cu masina la relanti. Cel mai eficient este sa incalzesti motorul mergand. Eu pornesc dimineatza si merg cam 1000 de metri pana trece pe gaz ceea ce in timp inseamna foarte putin.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • Salut,
            Am intrat si eu de o luna jumate in posesia unui Laureate 1.4 (GPL fabrica), am deja vreo 2000 la bord, si sunt f multumit de ea, pana acum nici o problema, in oras cam 9-10l consum si afara intre 7-8l, ce imi place cel mai mult la ea e acel sunt de diesel, suna misto nu, astept sa fac vreo 3500-4500 km ca sa-i dau si peste 110 la ora (3000 rpm) ca pana acum nu i-am dat, chestia cu mirosul nu am avut si nici alte probleme (sper sa nu am), asa ca aveti incredere in ea (parerea mea) si spor la mii de km.

            Comment


            • Salut baieti,
              Hai sa o luam pe rand :

              Pt mywrc :
              EU CAND AM LUAT MASINA DE LA EI CU "cu plinul de gaz facut" eram mic si nestiutor, am vazt ca dupa 100 de km mi-au cazut doo leduri si mi-am zis ca poate ca nu e kiar plinul plin, asa ca pe la 225 de km m-am dus si i-am facut eu plinul la pompa !
              Asa ca nu stiu sa-ti raspund pt ca nu am mers pana la golirea rezervorului...prima data. Cat despre leduri, no problem primele doo cad si acum dupa primii 100-130 de km...asa ca sa nu te iei dupa ele...tu fa plinul , reseteaza compu de bord si de acolo sti tu cum sa te orientezi cam cat gaz mai ai.
              Intr-adevar am si abs !! S-ar parea ca vem masini identice... surori sau fratiori ... hai sa fie cu norok si sa le stapanim sanatosi !!!!

              Ref la ce a zis jonu_84 :
              La mine nici nu tre sa pui urechea pe ele sau in apropiere...cand isi dau drumul e evident tacanitul injectoarelor de gaz ! Bineanteles sa ai capota ridicata !

              Ptr. gogoasha69 :

              Prietene... initial am ramas masca cand am citit ce ai scris.... in continuare nu pot sa inteleg ce legatura poa sa fie intre papuci de la stopurile din spate cu oprirea totala a motorului..... dar mai sti... daca compu masinii coordoneaza si stopurile... poate o fi vreo legatura intre ele !!!! Si da... e posibil odata sau de doo ori oprirea sa fi fost si din cauza mea !!!!
              Pt MCDAN:

              Prietene...te-ai luat dupa consumul aratat de computerul de bord ? Sau dupa metoda clasica plin - mers - plin - calculat consum ? Ca daca e dupa plin - mers - plin - calculat consum ai un consum excelent...mie imi ia 11-12 in oras si 7.8 afara.

              Hai norok si sanatate !!!!

              Comment


              • @paulcristofor: nici mie nu imi venea sa cred cand mi-au zis cei de la service, mai fusese si la alti probleme asemanatoare cu opritul masina, iar de cand a umblat la stopuri nu mai moare motorul asa aiurea, daca e sa se intample e din cauza mea ;)
                sigpic

                Comment


                • Miros gpl

                  Originally posted by mywrc View Post
                  Paulcristofor : S'ar putea sa ai dreptate in privinta gzului..incepe sa nu mai miroasa asa des...chiar ma ingrijoram dc?Miroase...asta ca sa nu mai zic ca a inceput sa traga mashina mai bine ,cred ca e diferenta de GAZ lor care vine din fabrica cu cel care il bagam noi...oricum...asta ma nelinistea fff tare...inseamna ca asa face si la logan..Problema asta am avut'o si pe dacia veche! Miroasea a GAZ atunci cand am puso! Auzi asa informativ : tu cat ai mers cu gazul din fabrica , cu asa-zisul "full" de la ei? Ca eu am facut cam 300 de KM numai prin orash..!!..cu vi se sare consumul???
                  In ceea ce priveste mirosul,gazul are in compozitie si mercaptan.Mercaptanul are rolul sa ne faca sa simtim scaparile de gaz,deoarece acesta(gazul) nu are miros.Deci mercaptanul face sa miroasa si gpl-ul,si gazul de la aragaz.Acest mercaptan poate sa fie in cantitate mai mare decit e normal,si atunci miroase orice ai face.O sa scapi de miros cind o sa bagi alt gaz,care are o concentratie de mercaptan normala.Asa am patit eu odata,m-am dus la nenea care mi-a montat instalatia,si el mi-a spus asta,dupa ce a verificat-o.De fapt a avut dreptate,pentru ca dupa ce am bagat alt gaz peste cel vechi nu a mai mirosit.O alta explicatie,ar fi ca masina are un debit prea mare de gaz,si ar trebui reglata,sau sint scapari,dar asta se intimpla f rar,si ar mirosii mereu.Cam asta ar fi.
                  Cu bine

                  Comment


                  • K...valdo ms pt explicatie ..Azi mi sa aprins in bord martorul de polare! Am fost la service si mia zis ca a fost un rateu dat din cauza GPL-ului ! Asa ca aviza amatorilor...nu mai bagati GPL de la BULROM..Nu stiam eu dc?Peste tot in orash este GPL-ul 2.35 Ron si la ei este de 19.8???!???!?!???? Acum am aflat....Ata ete ..oricum am aproape 1000 de KM si vand ca nu am mai mirosit....dar nici GPL nu am mai bagat ..Ast sa se termine nenorocirea aia orata de GAZ cu care ink mai merg ....dar vad ca nu se mai termina,,, Iti imaginezi ca am mers app 370 de KM cu 50Ron :-o....Da!....oricum...ne mai auzim Salve
                    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

                    Comment


                    • Fratilor am o problema foarte-foarte mare ! Aseara cand am ajuns in parcare nu am mai gasit loc si in consecinta am urcat-o cu spatele pe o bordura. toate bune si frumoase (desi am ambalat-o putin), opresc masina, scot cheia din contact si dau sa ies... cand stupefiat realizez ca se aude ceva de sub capota. am ascultat cu atentie, m-am apropiat de capota si se auzea un fasait puternic ca de ventilator. m-am urcat rapid in masina, am bagat cheia in contact si am pornit, am trecut pe benzina dupa care am oprit din nou masina si nu s-a mai auzit nimic - adica s-a oprit normal. s-a mai intamplat cuiva chestia asta, sau aveti idee despre ce este vorba. imi pare rau ca nu pot da mai multe amanunte insa toata chestia s-a petrecut rapit, adica un moment de buimaceala in care ma uitam la cheia din mana mea si auzeam ventilatorul de sub capota m-am speriat si am facut ce v-am povestit. imi pare rau ca nu am ridicat capota sa vad ce se intampla insa m-am panicat

                      Comment


                      • E GMV-ul (ventialtorul) din capota. E pentru racirea motorului si porneste in mers sau dupa ce s-a oprit motorul. E normal.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • Ok! Multumesc mult pentru raspuns ! Ma speriasem...

                          Comment


                          • Salut, o intrebare de baraj?. Am un Laureate 1.4 de 2 luni si vreo 3300 la bord, (2 curse Buc <->, 1 Cta<->, 1 Lepsa<->) si cam pe la 2500 la borda am inceput sa o "calc" la fund sa vad cat duce si mai mult de 125-130 Km/h pe gaz la max 3500 rpm nu duce. De ce? A mers cineva mai mult? Thx.

                            Comment


                            • Am raspuns pe threadul celalalt...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Salutare, am si eu o problema: la o alimentare cu gpl cel de acolo mi-a strans adaptorul prea tare si dupa putin timp a inceput sa scape gaz in la alimenatre. Un baiat de la o statie peco mi-a recomandat schimbarea garniturii, ce spuneti? Unde as putea gasi o astfel de garnitura? Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google