Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by andrei_d View Post
    merita pt k ii mai ieftin GPL ,dar problema ii k pe GPL iti manaca mai mult cu 1 litru decat pe benzina dar merita , si s stii k pe GPL ii mai rapida , ii da turatie mai mare ..... merita .macar fa un test drive
    A dracu a mea nici pe benzina si nici pe GPL nu vrea sa treaca de 6000. GPL-ul nu-i da nicio turatie mai mare. E mai rapida pe GPL daca ii bagi benzina nasoala, eu am Carrera 100 tot timpul in ea si daca o trec pe benzina trage un pic mai bine atata tot. Nu e cum auzeam povesti gen "bag de 95, am bagat odata Carrera 100 si erau diferente enorme, dar pretul..."

    Originally posted by Miky 48 View Post
    Sigur, si marmota invelea ciocolata. Cu toate modificarile facute la instalatie nu am reusit sa ating performantele pe care le atingeam cu benzina (fara resoftare).
    Daca ai remapat-o, se simte si pe GPL? Sunt in mari dileme, nu stiu daca calculatorul GPL-ului functioneaza tot timpul dupa parametrii calculatorului pe benzina. Daca se simte si pe GPL o remapez si eu cat de curand. Remaparea ai facut-o la Doc?
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #47
      normal ca daca e ramapata ecu gpl o sa copieze parametrii de benzina deci o sa mearga la fel ca pe benzina doar ca in momentul asta la cat a crescut benzina vei merge mai ieftin
      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

      Comment


      • #48
        nu se duce la dracu motorul?
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #49
          Originally posted by razvanypo View Post
          normal ca daca e ramapata ecu gpl o sa copieze parametrii de benzina deci o sa mearga la fel ca pe benzina doar ca in momentul asta la cat a crescut benzina vei merge mai ieftin
          Ecu gpl isi ia date din ecu benzina dar nu le copiaza, din cite imi amintesc eu doar temp apei, pozitia clapetei acceleratie , sonda lambda si avansul, in rest are mapa(harta) ei proprie, care la anumite instalatii se poate modifica putin (temp la care trece pe gpl, turatia minima la care se face trecerea si timpi de deschidere ai injectoarelor gpl).
          @tvstar1 In 100.000 km pe care ii am cu ea remapata vad ca inca nu
          @aleXpeed Se simte dar nu asa tare ca si la benzina, daca poti sa modifici timpi de deschidere ai injectoarelor gpl o sa se simta mult mai bine dar asta depinde si de instalatie si cine ti-a montat-o, o sa consume un pic mai mult pe gpl dar o sa simta ca are un pic mai multa "vina". In primavara dupa trec la rotile de vara ii trag un Dyno si pe benzina si pe gpl, ca o zis meseriasu care mi-a montat instalatia ca mai poate modifica ceva sa am cel putin aceeasi putere ca si pe benzina, dar nimic nu e pe gratis si inca e criza.

          Comment


          • #50
            nu i tot una daca "isi ia datele din ecu benzia" cu "le copiaza" ? stiu sigur ca ecu gpl merge dupa ecu benzina...am rasfoit gplclub pe toate partile...
            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

            Comment


            • #51
              Pai nu ii totuna isi ia date cu le copiaza, ecu gpl is ia datele tot timpul din ecu benzina, nu le copiaza la instalare si gata.

              Comment


              • #52
                tu vad ca ai remapat masina si vrei sa zici ca este diferenta intre mersul pe gaz si cel pe benzina? ar trebui sa fie o mare diferenta daca zici ca doar isi ia informatii din ecu benzina.
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • #53
                  Diferenta este normal, mica dar este, dar eu am umblat si in mapa ecu gpl pt ca instalatia pe care o am suporta si modificari ai timpilor de deschidere a injectoarelor gpl, altfel cred ca era diferenta mai mare, dar cind faci o remapare ti se modifica si avansul si pe ala il citeste si ecu de la instalatia gpl, deci se simte si pe gpl cind faci o remapare, dar daca reusesti sa modifici si timpi de deschidere a injectoarelor gpl o sa se simta si mai mult, normal ca ai consum mai mare de gpl dar se simte cind apesi pedala de acceleratie.

                  Comment


                  • #54
                    presupun ca ai tomaseto
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • #55
                      Pana la urma voi vedea, poate dupa ce ii voi face o remapare sa o duc la mesterii de la GPL sa-mi regleze instalatia cat se poate, sa nu fie reglata la consum, presupun ca asa fac de obicei...
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #56
                        De la un vechi gpl-ist

                        Am avut prima data gpl pe o Nova cu carburator.Probpeme cu duiumul,dar nu atit de la gpl cit de la masina aia nenorocita care m-a terminat si dpdv al banilor,dar si cu nervii.Insa de atunci am ramas cu microbul de gpl.Acum am un Logan,1,6,si am instalat gpl cam de 2 ani.Am mers pina acum cam 40000 de km,iar singurul reglaj la instalatie am fost nevoit sa-l fac dupa ce am reglat odata tachetii.
                        Daca merita?
                        Eu cred ca da.
                        Dar,ar fi citeva lucruri de care sa tineti cont.
                        Primul ar fi cit mai tii masina.Daca o vinzi in citeva luni ,un an,nu merita,pentru ca ea se amortizeaza cam in 25k km,daca o tii ani de zile si mai si mergi rezonabil cu ea,nu se mai pune problema amortizarii investitiei.
                        Al doilea lucru f important,este raportul dintre pretul benzinei si al gpl-ului.Daca gpl nu depaseste 60% din pretul benzinei,este rentabil,deoarece se consuma mai mult ca pe benzina,cam 20-30%,si daca este mai scump de atit,deja nu mai merita.S-a intimplat acum 2 ani,cind benzina era 2,9 lei,iar gpl 2,5,si am mers pe benzina cam o luna.Am si scris atunci daca,,se mai merita gpl",si crede-ma ca nu se mai merita.
                        Cit priveste probleme la motor,eu nu am avut,nici la Nova si nici la Logan.Se pare ca in timp s-ar tasa scaunele la supape,la cele de admisie de fapt.Am intinlit taxi cu 175k pe gpl si inca mergea f bine.Iar daca se intimpla pe la 200k,iti cumperi o chiulasa second,pentru ca oricum merita la citi bani economisesti.
                        Costuri mari cu intretinerea,eu nu am avut.Am schimbat filtrele pe la 30k,si m-au costat 100 de lei cu tot cu manopera.
                        Ca o disertatie,la Nova nu le-am schimbat niciodata in 78k km,si am dat-o in stare de functionare,La Nova am schimbat numai butonul de comutare gaz benzina,care a costat f putin.
                        Alt dezavantaj ar fi loc mai putin in portbagaj,dar la Logan mai ramine rezonabil.In ceea ce priveste ,,bomba",cred ca se maninca rahat la greu.Am vazut masina pe gpl arzind cu butelia plina si nu a explodat,am vazut Dacie lovita de tir,si se facuse jumatate,iar butelia nu a explodat,deci trageti singuri concluzia.Am fost in Turcia,Bulgaria,Grecia.Gpl este la greu in primele doua tari,si a fost super bun ca economie de bani.In Grecia nu prea este gaz cam deloc,dar ca sa ajungi acolo,treci prin Bulgaria,asa ca intrii cu un rezervor plin,iar la intoarcere alimentezi iar in Bulgaria,deci super bine.
                        Alt avantaj ar fi sistemul dual de alimentare.Am un amic care s-a trezit la Cielo cu pompa de benzina arsa,si a venit pe gpl acasa(era in Grecia)
                        Iar ca piese de schimb fata de diesel,cred ca nu as vrea sa ma gindesc.Un injector de diesel costa 1100 de lei la Logan,iar pe la un ford am vazut ca era vreo 1600,iar astea chiar pica,iar daca pica,adio orice economie la motorina.Una peste alta eu cred ca am lamurit intrucitva problema daca merita sau nu gaz pe masina.Oricum,f important e si cel care monteaza si regleaza instalatia,si de asemenea ce-ti pui pe masina.Eu am Tomasetto,si cred ca e ok.E f stabila,e f des intinlita pe masini,deci se vind multe,exista piese de schimb,si are filtre ieftine.Cam asta ar fi.Cu bine,si sa aveti un an mai bun.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by razvanypo View Post
                          presupun ca ai tomaseto
                          Nu, instalatia mea este Romano, si se pot modifica timpi de deschidere a injectoarelor in functie de turatie si de datele de la sonda lambda.

                          Comment


                          • #58
                            se merita nu se merita ??? eu am gpl pe masina de aproape 3000 de km si deja m-am convins ca merita..de ce ??? pai acum 1 luna cred,a fost dezastru ala in bucuresti cu traficul de ciocolata pe care il avem de fiecare data cand ne ia pe neasteptate zapada si vreau sa zic ca am facut: sos. fundeni-colentina-mosilor si destinatia timpuri noi..hiuuu...in aproximativ 5 ore (cred ca am si dormit la cateva intersectii :P ) pai daca eram pe benzina cred ca abandonam masina..dar am gpl si pana mea am dat drumu la muzica si am stat cuminte sa-mi vina randu la fiecare semafor..mai ales acum s-a mai scumpit si benzina asa ca merita...cum zic eu merg moca ;) cine nu are gpl sa-si puna ca se merita si mai lasa-ti vrajeala cu bomba dupa mine si costuri mari la intretinere..aaa..da un dezavantaj exista : nu mai am asa mult loc in portbagaj :P toate cele bune
                            Pentru orice realizare , primul pas este curajul

                            Comment


                            • #59
                              referitor la GPL eu zic ca e mult mai economic dar atentie nu toate instalatile GPL sunt rezistente in timp.Ce parere aveti de LANDIRENZO ala de la uzina.Astept totus o parere a voastra.

                              Comment


                              • #60
                                instalatie de uzina? ) este o instalatie italieneasca cu care constructorul a decis sa echipeze modelele dacia in urma unui contract semnat cu dacia ( bineinteles cu discountul de rigoare ).este o instalatie ca oricare alta .eu consider ca tomasetoo stag200 este de aceeasi calitate ca landi renzo poate chiar mai usor de configurat.deci nu mai vorbiti de instalatia "de uzina" pt ca nu are nimik deosebit in comparatie cu celelalte de pe piata.
                                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google