Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by aleXpeed View Post
    Aproape 500.000 de km., incredibil, probleme ceva? Ce-mi plac cifrele alea multe, salvez poza, este super!!! Felicitari si la mai mare!!
    nu e masina mea.e a unui nene din orasul meu care face taximetrie de cand il stiu.spune ca in astia 500 si ceva de mii de km,loganul ala n-a vazut mai mult de 20 de mii de km pe benzina.si e o instalatie de GPL "after market".mi-a povestit el mai multe acolo ce si cum a schimbat la ea,dar nu mai tin minte exact ce si cum.daca vreti,am sa-l mai caut odata si sa trec in caiet tot istoricul masinutzei.tin sa spun ca la 500 de mii de km chiar se tinea bine,nu trancanea f tare, inca mai avea demaraj bun si din cate mi-a zis omul,inca mai ducea 140- 150 km/h( testat sa vada cat mai poate).el de obicei nu merge mai mult de 110 km/h in afara.daca chiar va intereseaza ce si cum a schimbat la ea am sa incerc sa mai dau de el.Il puteti gasi in Tecuci(jud gl)daca aveti drum pe aici si cumva vreti sa va minunati de el.

    Comment


    • #17
      M-a uimit faptul ca masina aia are de 2 ori si un pic mai multi km. decat a mea ceea ce mi se pare foarte tare. Daca se tine bine 140-150 km/h eu zic ca este mai mult decat suficient mai ales ca este taxi. Cu demarajul cine stie, de depuneri in motor si mai ales in catalizator nu cred ca duce lipsa, daca nu vede odata la cateva mii de km. o forja constanta de vreo 20 de minute normal ca devine puturoasa. Ce-mi mai plac km. astia multi din bordul unui Logan, nu i-as da pe niciun 50.000 km. .
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        am eu p al meu gpl am 270 de mii nici un filtru schimbat la gaz si acum fluctueaza relantiul de la 500 la 1000 de ture nu mereu(p benzina merge normal)...trebuie schimbate filtrele si in rest super multzumit de gaz!! sincer la top spid am ) 180km benzina 190 km gaz) avand in vedere motor 1.4 stoc

        Comment


        • #19
          Dupa revizia de 1 000 km mi-a sarit consumul peste 10 la suta...ce dreaq de calibrare i-o fi facut ala?

          Comment


          • #20
            ma intreb daca in regim de taxi masina aia are 500 de mii de km,dar in regim normal si avut grija de ea oare cat duce un logan.se apropie de 1 mil de km?

            Comment


            • #21
              Daca ar fi fost la o firma de taxi cu 2 sau 3 soferi sa mearga non stop s-ar putea sa aibe 500.000 km dar e un semn de intrebare destul de mare. Ar fi trebuit sa faca 250 km in fiecare zi din septembrie 2004 cind a aparut loganu si pina acuma, e cam greu dar nu imposibil, am vazut masini de la o companie de taxi care au peste 200.000 si sunt din 2004 cu 2 soferi dar pina la 500.000 mai este cale lunga.
              Singur pe o masina la taxi fac maxim 150 km pe zi, cei drept Aradul nu este foarte mare, dar nici Tecuci nu cred ca e, poate daca era din Bucuresti era mai plauzibil.

              Comment


              • #22
                pai daca e condusa de Robotaxi, daca era masina de politie era Robocop, e normal si una peste alta omul asta la cit a muncit e plin de bani.....

                Comment


                • #23
                  Am logan Ph2 1.6 pe GPL si intampin vesnica problema cu pierderea de antigel si acum mai nou miroase si a gaz in masina, dar asta se intampla doar la trecerea de pe benzina pe gaz si persista doar 1 min 2 apoi nu se mai simte. Trebuie sa ma duc cu ea in service dar nu stiu daca mai am sau nu garantie deoarece pe carnetul de garantie al instatiei (lanzo) tiparit scrie 18 luni dar e taiat cu pixu si scris 36,Acum nu stiu ce sa cred.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Miky 48 View Post
                    Daca ar fi fost la o firma de taxi cu 2 sau 3 soferi sa mearga non stop s-ar putea sa aibe 500.000 km dar e un semn de intrebare destul de mare. Ar fi trebuit sa faca 250 km in fiecare zi din septembrie 2004 cind a aparut loganu si pina acuma, e cam greu dar nu imposibil, am vazut masini de la o companie de taxi care au peste 200.000 si sunt din 2004 cu 2 soferi dar pina la 500.000 mai este cale lunga.
                    Singur pe o masina la taxi fac maxim 150 km pe zi, cei drept Aradul nu este foarte mare, dar nici Tecuci nu cred ca e, poate daca era din Bucuresti era mai plauzibil.
                    deci omul e singur pe masina.e firma lui,taxiul lui,singura masina,intr-un cuvant, independent! numai el a condus-o pana acum.si asta iti zic sigur.si eu ma intreb de multe ori unde face cate 250 de km in fiecare zi.una peste alta 1 drum dus-intors (~450 km) de bucuresti il face sigur in fiecare saptamana.restul nu stiu de unde ii scoate. ideea e ca anul trecut si-a mai cumparat un logan nou,cu banii cash. asta inseamna ca o masina sa devina profitabila.am sa incerc sa mai revin cu detalii.........

                    Comment


                    • #25
                      Momentan am 50000km,masina am luat-o de la 20000 cu GPL din fabrica,si nu am nici o problema cu pierderea de antigel sau de curs ulei pe la distributie.Revizile le-am facut din 15 mii in 15 mii(masina este din iulie 2007,iar eu o am din martie 2009)foarte multumit pana acum.Cati mai multi km tuturor fara probleme.

                      Comment


                      • #26
                        Am logan pe benzina+GPL din fabrica din 2007, acum am 28000km fara probleme sunt super multumit de achizitie
                        My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                        Comment


                        • #27
                          Am un logan laureat cu gpl de fabrica fabricat in luna mai 2008 si inmatriculat iulie 2008 primul propietar .Probleme:la 1500km mi-sa spart radiatorul de racire datorita unui defect de fabricatie si sa remediat pe garantie,la prima revizie sa remediat partial curgerile de la furtunele vaporizatorului si scaparile de gaz si am spus partial pentru ca ulterior am schimbat eu colierele de la furtunele de gaz si antigel,acum doua zile la 49150km sa remediat pe garantie scurgerile de ulei de la distributie,cu aceasta ocazie m-am ales cu distributie noua moka si totodata a disparut scartaielile curelelor dimineata la pornire.Una peste alta multumit ca tot ce sa stricat sa remediat pe garantie.

                          Comment


                          • #28
                            in primul rand vreau sa va salut

                            pfff ! o gramada de probleme ai avut ! noroc de garantie !

                            daca era masina mea cand terminam garantia vedea targu...

                            si totusi nu toate-s la fel. am un Logan 2005 1,6 MPI Ambition achizitionat in 2007 (is al 2lea proprietar) cu ~60.000 km si imediat dupa ce l-am cumparat i-am pus GPL ca ma ustura buzunarul la consum de peste 10 l in oras si ca mai avusesem GPL pe alte masini si-mi lasase impresie buna.
                            acum masina are 140.000 si ceva de km , i-am schimbat filtrele de gaz numai o data pe la 120.000 cand i-am facut o revizie completa masinii.
                            is f multumit de instalatie , de consum si in general de aceasta masina.
                            cativa cunoscuti cu Logan GPL din fabrica au avut probleme mari cu instalatia si au trebuit sa schimbe injectoarele de gaz, dar facusera peste 100.000 km.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #29
                              Probleme la pornirea la rece pe benzina

                              Am un Logan benz.+GPL am cam 105000Km si de o vreme la pornirea la rece sau chiar cand e cald motorul daca il trec pe benzina face ca Daciile vechi nu are functionare buna. Am fost la service de vreo doua ori mi-au resetat calculatorul dar la 2000-3000 Km problema a revenit. De asemenea mi se aprinde pentru timp relativ scurt simbolul cu motorul. Fac reviziile la service autorizat si schimb de fiecare data tot ce e necesar.

                              Comment


                              • #30
                                Curata injectoarele de benzina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google