Probleme GPL Din Fabrica-benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme GPL Din Fabrica-benzina

    Buna ziua,

    O sa incerc sa va descriu cat mai exact situatia cu care ma conftunt:


    Asa cum am spus, masina are instalatie GPL din fabrica, montata in locul rotii de rezerva.

    Probleme:

    Daca masina merge pe benzina, efectiv nu are putere... nu va asteptati sa spun ca nu prinde 100 la ora din viteza 1 , dar eu spun ca NU POT PLECA DE PE LOC uneori,... imi da in nas in cel mai original mod.

    Pe benzina,... e cea mai puturoasa masina posibila, si loganul tatalui meu de 1.4 e mai sprinten decat 1.6-le din dotare.

    Cand trece pe GPL se schimba povestea.. sprintena,... etc,... singura conditie ar fi ca in primele 5 minute de la trecerea pe GPL sa nu o lasi la relanti pentru ca va muri subit. Moare motorul... si ramai in mijlocul intersectiei ca fraieru, atunci cand vrei sa schimbi vitezele.

    Am inteles ca ar fi niste chestiutze murdare... sau colmatate, ... sonda lambda...etc

    Va rog sa imi spuneti si mie ce pot sa ii fac... intrucat ma scoate din sarite, si imi vine sa ii fac vant in primul stalp.

    Daca imi puteti recomanda solutii DIY, adica sa o repar singurel in curte... ar fi ideal.
    Recomandarile,.. cu lux de amanunte!

    Multumesc

  • #2
    dar relantiul ti-l tine cand e rece? Se mentine constant pana se incalzeste motorul la doua pavele? La ce turatii iti da in nas cand accelerezi pe benzina?

    Comment


    • #3
      Daca mai ai garantie mergi la o reprezentanta si vezi ce iti spun ei . Poate e ceva legat de soft, sa e alceva !!!! Cati km ai cu masina ???

      Comment


      • #4
        rezolvare

        Ai mers mai mult de 90 % din timp cu gaz dar presiunea din rampa de gaz este mica dar nu destul de mica ca sa treaca pe benzina astfel calculatorul de injectie pe gaz a reglat timpii de injectie la dublu sau chiar triplu fata de cei pe benzina astfel ca atunci cind pornesti pe benzina amestecul este foarte bogat si nu are putere pentru ca este putin aer si temperaturile dezvoltate in cilindru sunt mici pana se incalzeste motorul sonda lamda dinainte de catalizator le spune la injectoare sa lase mai moale cu benzina respectiv sa micsoreze timpii de injectie si atunci intra pe gaz, dar pe gaz timpi de injectie sunt mici deci se opreste la relanti o tinem turata si sonda lamda ii spune la calculator ca amestecul este prea sarac sa mai bage gaz dupa cinci minute treaba e buna si merge bine pe gaz.

        Concluzie exista un binevoitor care a incercat sa reduca presiunea de gaz de pe regulatorul vaorizatorul de gaz.

        Solicita o revenire la aproximativ 0.9-1 bar pe rampa de gaz poate chiar 0.8 tu acum sigur ai sub 0.6 si dupa aceea treburile vor reveni la normal dar in timp nu chiar de aici pina la butic poate chiar in 500 km sau o varianta mai simpla resetarea calculator de injectie.

        Sper sa te ajute

        Comment


        • #5
          Originally posted by BAROSANU_MOL View Post
          dar relantiul ti-l tine cand e rece? Se mentine constant pana se incalzeste motorul la doua pavele? La ce turatii iti da in nas cand accelerezi pe benzina?
          Relanti-ul il tine... cand e rece, numai pe benzina.... adica nu se opreste motorul. constant sub 1000... in intervalul 500-700 rpm

          Referitor la "datul in nas", masina nu urca in turatii cand e pe benzina... efectiv nu vrea ea... cu pedala calcata la fund... de ex... nu sare de 1300 de rotatii... si daca are scapari,... pica la loc sub 1000 si da sa moara. M-a capiat.


          SA NU ZIC DE CONSUM!!! De la Bucuresti la Cernavoda,... pe autostrada,... aproape a consumat UN PLIN de benzina!!! un plin frate! ma scoate din minti!

          Originally posted by givali View Post
          Daca mai ai garantie mergi la o reprezentanta si vezi ce iti spun ei . Poate e ceva legat de soft, sa e alceva !!!! Cati km ai cu masina ???
          Masina a iesit din garantie,... are 122250 km

          Mai am un logan van... jur... are 160.000 1.5 DCI si nu am avut ABSOLUT nici o problema cu ea, in afara de consumabile si discurile pe fata schimbate...ATAT!

          Originally posted by critm View Post
          Ai mers mai mult de 90 % din timp cu gaz dar presiunea din rampa de gaz este mica dar nu destul de mica ca sa treaca pe benzina astfel calculatorul de injectie pe gaz a reglat timpii de injectie la dublu sau chiar triplu fata de cei pe benzina astfel ca atunci cind pornesti pe benzina amestecul este foarte bogat si nu are putere pentru ca este putin aer si temperaturile dezvoltate in cilindru sunt mici pana se incalzeste motorul sonda lamda dinainte de catalizator le spune la injectoare sa lase mai moale cu benzina respectiv sa micsoreze timpii de injectie si atunci intra pe gaz, dar pe gaz timpi de injectie sunt mici deci se opreste la relanti o tinem turata si sonda lamda ii spune la calculator ca amestecul este prea sarac sa mai bage gaz dupa cinci minute treaba e buna si merge bine pe gaz.

          Concluzie exista un binevoitor care a incercat sa reduca presiunea de gaz de pe regulatorul vaorizatorul de gaz.

          Solicita o revenire la aproximativ 0.9-1 bar pe rampa de gaz poate chiar 0.8 tu acum sigur ai sub 0.6 si dupa aceea treburile vor reveni la normal dar in timp nu chiar de aici pina la butic poate chiar in 500 km sau o varianta mai simpla resetarea calculator de injectie.

          Sper sa te ajute
          Bun... si ce legatura are cu consumul astronomic pe benzina,... precum si la faptul ca motorul merge absolut INFECT pe benzina?... de fapt... nu merge ... "ca cam" sta ;)
          Last edited by cristian.ene; 30 July 2010, 01:15. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            atunci cind pornesti pe benzina amestecul este foarte bogat si nu are putere pentru ca este putin aer
            ti-a explicat perfect! citeste atent! daca nu intelegi imagineaza-ti vechea dacie la care umblai la carburator ... asa ca acum te duci sa-ti regleze cineva "carburatorul" si la asta. nu-i f scump.
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              [QUOTE=cristian.ene;677780]Relanti-ul il tine... cand e rece, numai pe benzina.... adica nu se opreste motorul. constant sub 1000... in intervalul 500-700 rpm

              Referitor la "datul in nas", masina nu urca in turatii cand e pe benzina... efectiv nu vrea ea... cu pedala calcata la fund... de ex... nu sare de 1300 de rotatii... si daca are scapari,... pica la loc sub 1000 si da sa moara. M-a capiat.


              SA NU ZIC DE CONSUM!!! De la Bucuresti la Cernavoda,... pe autostrada,... aproape a consumat UN PLIN de benzina!!! un plin frate! ma scoate din minti!



              o chestie asemaanatoare am patit eu numai ca nu se mentinea relantiul constant ci varia intre 500-1000 rpm, am fost cu ea la un tester si mi-a resetat cumva la relanti o functie din calculator si acum e ok.
              Cat priveste faptul ca ai apasat pe pedala in fund si ti-a consumat aproape un plin e ceva normal ca pe masura ce apesi mai adanc pe pedala calculatortul baga mai multa benzina in nas motorului. Incearca sa apesi pe pedala numai pana la jumatea cursei apoi o mai retragi pana aproape de a lua piciorul de pe ea dupa care o apesi iar mai jos. Eu asa faceam si functiona,dar daca la tine persista problema eu zic sa te duci la un tester sa vezi unde e buba sau sa o resoftezi. Sper sa ai bafta si sa nu fie injectoarele.
              Astept un raspuns de la tine.
              Sa auzim numai de bine!

              Comment


              • #8
                Salutare,

                Tatal meu are un Logan 1.4 Laureate pe GPL din fabrica care are aprox. 40.000 km. Am facut cu masina lui la un moment dat un drum pana la Oltenita si am observat ca pe benzina merge mai prost, era mai puturoasa...
                La carte spune ca din cand in cand trebuie sa mai mergi cu masina si pe benzina... acum nu stiu exact cat ca nu am cartea in fata dar asa este recomandat.
                Pe acel drum am trecut masina pe benzina si usor-usor am adus-o pe la 130/140 km pe unde a fost posibil. Am mers pe benzina aprox 20-30 km si masina a inceput sa functioneze mult mai bine.
                Recent tatal meu a fost la Mare si a mers pe benzina aprox 150 km -pe autostrada. Motorul a inceput din nou sa functionze mai bine insa consumul a fost undeva pe la 8.2l/100km deci destul de mare.
                Ideea este ca din cand in cand mai trebuie folosita pe benzina pentru a nu mai exista probleme de genul asta.

                Comment


                • #9
                  gpl

                  salutare , am si eu o problema asamanatoare , pe relantiu e ok masina ca e pe benzina , daca o accelerez unpic mai tare da din nas rau de tot , dar cand o trec pe gpl , merge parca e ferarii :P . uni m au zis pompa de benzina , uni injecoarele , varog spuneti si mie de unde e buba

                  va multumesc
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Bag-o pe tester si vei vedea care e buba.
                    Numai bine.
                    ps:citi km ai?ai schimbat filtre?face doar la inceput?ai schimbat bujiile?
                    mai multe detalii
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      pavel incearca aici http://www.agrom.ro/ , pt ca e posibil sa ai probleme cu injectoarele de gpl ( sa aiba debit de carburant prea mare) si sa fi dereglat calc de benzina

                      Comment


                      • #12
                        Sau s-ar pute sa fie de la culbutori (nereglati) . asta se poate vedea pe tester ......

                        Comment


                        • #13
                          Asa este probleme cu injectoarele de gpl (debit de carburant prea mare) este dereglat calc de benzina problema ta am avuto si eu, am verificat si pompa si curbutori si benzina si si si si... si ,am rezolvat prin: am apelat la un servis de (cartier) schimbarea injectoarelor gpl si revenirea la paremetri ai calculatorului de benzina, degeaba resetezi cal benz ca o sa se intample la fel dupa un timp foarte scurt. Acum nu se simte nici o diferenta intre ben si gpl.
                          Aaaa si era sa uit poti sa o faci si in curte daca aduci servisul la tine altfe credema pe propria piele nu ai cei face
                          Last edited by msa.silviu28; 24 February 2011, 22:28. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google