Zgomot Ciudat La 1.4 Gpl La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Ciudat La 1.4 Gpl La Rece

    Buna seara!

    Este primul meu post asa ca daca gresesc cu ceva sper sa nu supar pe nimeni

    Am un logan 1.4 GPL Laureat din 2007 , 51000 km parcursi probleme mari nu au fost cu el in afara de pierderea de antigel si o bascula pe dreapta care s-au rezolvat in garantie.
    Insa acum vine partea interesanta de cca 500 de km se aude un zgomot ciudat inter 2300 si 2500 de turatii pana cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare, de parca ceva ar fi slabit (parca ar atinge ceva de scut o vibratie ceva de genul asta) sau ne la locul lui am verificat scutul este prins bine protectiile acelea pt temperaturi ridicate sunt si ele la locul lor, nu stiu ce ar putea fi?

    Acum 2 ani la un schimb de ulei am observat un pic de ulei varsat pe mufa injectorului de langa busonul de umplere sa fie din aceasta cauza?
    Ma gandesc sa o duc la service sa o pun pe tester.

    Multumesc pentru intelegere

  • #2
    sigur nu este de acolo. ceva intra in rezonanta
    Instalare computer bord, Xenoane, LED-uri bord, activari diverse functii UCH, montaj alarme, reparatii pompe directie asistata...BUZAU

    Comment


    • #3
      ok ceva intra in rezonanta(asa am crezut si eu la inceput) dar ce ar putea fi ca am tras de toate fierataniile de pe acolo si nu este nimic neassezat, toate par in regula.
      oricum pt mai multa siguranta am sa merg cu ea in service.
      am lansat intrebarea asta pe forum poate ma scuteam de un drum la service si implicit de niste banuti

      Comment


      • #4
        Cel mai bine e sa mergi in service si sa vezi ce are. Normal un 1.4 cu evacuarea normala are o rezonanta in evacuare dupa 4000 rpm. in sarcina dar nu mereu. Daca de 500 de km. ai problema asta sigur ceva nu este in regula, face rezonatie din zona motorului? Cel mai bine vezi la service care este problema si sa ne spui si noua, poate vor mai avea si altii problema asta, succes!
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          la carcasa filtrului de aer te-ai uitat? de multe ori, bucsile de prindere (acelea de cauciuc) nu-si mai fac treaba
          Instalare computer bord, Xenoane, LED-uri bord, activari diverse functii UCH, montaj alarme, reparatii pompe directie asistata...BUZAU

          Comment


          • #6
            am incercat sa elimin toate vibratiile si alt nebunii ce ar mai fi pe acolo mi se pare ca se aude din motor
            maine merg la service sa vedem ce imi spune domnul doctor!
            va tin la curent cu eventualele lamuriri pe care am sa le primesc sau cu alte gafe tip dacia service

            Comment


            • #7
              pot atinge ceva de tevile de la AC sau se pot atinge intre ele.
              Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

              Comment


              • #8
                Buna ziua!
                Am fost la doctor cu loganelul meu ep.1
                Am mers la ”noul”(dar cu vechile obiceiuri) service dacia Adras din str.Brasov, pt bucuresteni langa Billa,
                pe langa tipetele casierei si doamnei din front office de la service m-am facut auzit si eu
                mi-am spus oful ce probleme am si m-au primit cu bratele deschise
                masina a fost urcata pe elevator au tras mecanicosi de roti de toate cele, verificarile lor standard, a venit vremea problemei mele
                - pornesc motorul o accelereaza ”dorel” se aude zgomotul ”tring”
                - eu le spusesem ca zgomotul se aude doar la rece
                - o tureaza in continuare pana ce se incalzeste si il cheama pe dl. ”dorel sef” inginerul si pe mine(pt ca in noul service dacia eu nu am avut voie)
                - o tureaza dorel, pt moment se aude zgomotul cu pricina iar dupa accea dispare pt ca motorul se incalzise
                Inginerul catre mine asta este un zgomot normal dl-e. eu il intrerup spunandui ca, cunosc zgomotul facut de injectoarele de GPL dar ca zgomotul care ma deranja disparuse pt ca motorul sa incalzit
                el isi schimba tactica spunand texte gen:
                un om este bolnav dimineata si dupa-masa este bine cum vine asta

                Inca un service impotent din reteaua de service-uri pe care o are dacia
                pacat pt ca loganul este o masina buna dar ca orice masina se mai si defecteaza

                Masina a fost pusa pe tester si nu a iesit decat o ”defectiune” la comanda de decuplare a airbag-ului pasager,mi sa spus ca apare in momentul cand decuplezi airbagul si ca nu este nici o problema sa debifat defectiunea si sa rezolvat.

                Maine de dimineata am sa merg din nou sa o auda domnul ”dorel sef” la rece.
                Toata chestia ma costat 65 de ron.

                Va tin la curent

                Comment


                • #9
                  buna seara!
                  ep.2 din ce se pare a fi un serial numit ”cu loganul la doctor”
                  am mers din nou la domnul ”dorel sef”, iar de aceasta data a auzit si el zgomotul
                  zgomotul a fost localizat ca fiind undeva sub carcasa filtrului de aer acesta fiind cauzat de catre un furtun (acesta nefiind prins bine in clemele de sub carcasa filtrului de aer) care furtun nu stiu cu ce se ocupa pt ca in momentul cand am intrebat a fost o liniste
                  totala si nici un raspuns
                  in fine sau facut ca desfac carcasa filtrului ca incearca sa puna acel furtun la locul lui
                  toate bune si frumoase am pornit masina nu se mai auzea zgomotul cu pricina, mentionez ca acest zgomot se aude la cald, motorul loganelului meu deja se incalzise si deci in consecinta de cauza nu sa mai auzit nici un fel de zgomot
                  plec fericit la serviciu si sperand ca in momentul cand voi porni masina cu motorul rece acel zgomot sa nu se mai auda
                  se face timpul sa plec de la serviciu cu inima cat un purice pornesc motorul si constat ca zgomotul meu era tot acolo unde il lasasem, deci in concluzie m-am dus bou si m-am intors vaca de la service
                  rog pe unul din colegi de pe forum care locuieste in bucuresti si are ceva cunostinte de mecanica sa ma ajute sa ii dau de cap, va rog sa ma ajutati sa scap de acest zgomot deranjant care imi da batai de cap.
                  deci zgomotul vine de la carcasa filtrului de aer
                  uitasem sa va spun, in cercetarile noastre de a depista zgomotul am constatat ca un furtun de la GPL atingea de conductele de AC scapase de pe acel colier care le fixeaza.

                  va doresc o seara minunata si fara probleme

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Poti remedia si tu aceasta problema,daca zici ca edoar un furtun care atinge pe acolo.
                    Ia niste 'soricei'de plastic'coliere'si desfa capacul de la filtru de aer si incearca sa strangi mai bine alea pe acolo.
                    Daca am maine timp,fac o poza l amine cum arata.
                    In spatele carcasei de la filtru,sunt injectoarele,strangele mai bine pe acolo sa nu mai atinga,sau sa nu se mai miste liber pe acolo.
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc frumos!
                      sper ca vei reusi sa faci pozele acelea si daca am sa vad in imagini imi va fi mult mai usor sa remediez problema

                      Multumesc frumos!
                      sper ca vei reusi sa faci pozele acelea si daca am sa vad in imagini imi va fi mult mai usor sa remediez problema
                      Last edited by snc; 28 October 2010, 22:24. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        poze

                        Salut.
                        Am reusit sa fac poze(doar doua) din pacate
                        Sper ca-ti dai seama cam despre cei vorba
                        Scuze de intarziere
                        Numai bine.
                        Attached Files
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #13
                          multumesc frumos pt poze
                          am reusit in sfarsit sa scap de zgomotul ala ciudat
                          avea 2 motive sa faca acel zgomot
                          1. furtunul care trece pe sub carcasa filtrului de aer nu se fixa pe carcasa filturlui de aer
                          ( sa rezolvat cu putina banda de izolier infasurata in jurul furtunului si sa fixat dupa aceea)
                          2. carcasa filtrului de aer era slabita
                          (sa rezolvat cu 4 saibe si, 4 garnituri din cauciu, sa fixat foarte bine carcasa si nu mai face nici un fel de zgomot)
                          pentru orice alte lamuriri va stau la dispozitie
                          inca o chestie aveti grija la furtunele de gaz care trec pe langa conductele de aer conditionat daca sar de pe colierele care le fixeaza se freaca foarte tare de conductele cu aer conditionat si le pot deteriora, la mine sa intamplat acest lucru si a frecat destul de mult

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google