Ce Se Intampla Cu Motorul De Pe Loganul Meu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Se Intampla Cu Motorul De Pe Loganul Meu?

    Sa va povestesc.
    Am 1.4 GPL si am mers pe benzina o perioada apoi pe GPL. Cand o pornesc pe benzina motorul vibreaza o perioada dupa care se calmeaza. Isi revine si sta la 500rpm.

    Problema e cand o accelerez motorul tinde sa moara dupa care se accelereaza(zici ca nu are benzina destula si pana vine pe teava dureaza o fractiune de secunda) dar pe gaz nu tinde la nimic, se tureaza imediat.

    Un alt lucru interesant e ca ajung mai repede de la 0 la 100 pe gaz decat pe benzina.
    Si e normal cand e pe gaz sa se auda niste tacaneli la motor(zici ca e diesel sau nu au ulei tachetii)???

    Ce poate sa fie defect pe benzina(filtru benzina?? {parca nu are} , sonda lamda??? sau e benzina proasta???) Multumesc pt ajutor

  • #2
    Salut.
    Poti incepe pri curatarea MPP(mototras pas cu pas)era pe aici un tutorial cu treaba asta.
    Daca nu stii contecteaza pe cineva care stie,sau mergi la un tester si vezi care-i problema.
    Vorbeste cu acest baiat de nota zecePLUS

    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Acele tacaneli de la motor sunt de la injectoarele de gpl ...

      Comment


      • #4
        vibratia poate fii de la motorasul pas cu pas, tacanitul de la injectoarele gpl, si scaderea de turatie,putere, o paptesc si eu cate o data cand ma grabesc dimineata si nu o las sa se incalzeasca unpic, ii dau talpa, sta sa moara asa ca si cum n-ar avea benzina suficienta si apoi se redreseaza....dar de cand am curatat motorasul parca nu a mai facut, de vreo 4 luni cred
        AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

        Comment


        • #5
          acele tacaneli de la tacheti sunt normale la mersul pe gazoduct, trebuie refacut reglajul
          mpp se occupa cu relantiul, nu cu ..cat de repede se tureaza
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            Cu ce se curata motorasul pas cu pas?

            Pai la relanti masina nu se opreste, dar cand sunt pe benzina si o accelerez tinde sa moara un pic dupa care isi revine si se tureaza. Probabil vibratia ce apare dupa pornire pana se stabilizeaza este de la mpp.
            Last edited by al3xlove; 14 November 2010, 21:21. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              suna-l pe cosmin, si fa-ti o treaba cu el, daca o faci, sa o faci calumea ;) eu zic ca nu e de la mpp clar
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                cu spray WB40 daca ai sau cauta un spray degresant pentru eliminare umezeala si apa de se folosesc in instalatii electrice si electronice, acesta nu este asa agresiv. e undeva cum au spus baietii un tutorial video, dureaza maxim 30 min , o surubica in cruce si niste imbusuri torx
                AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                Comment


                • #9
                  bre, nu mai faceti prostii dinastea ... toti suntem mecanici, politicieni, soferi si fotbalisti ...
                  mpp nu se curata sa usor, iti trebuie pasta de etansare, trebuie demontat, scos arcu din el, curatat, la fel si fluturele, scos plamanul curatat si el, facut testu cu paharu cum zice dsign

                  adica ... nu il dai jos din torx-uri ... stergi cu carpa prafu ... si pui la loc ...

                  apropo, wd40 e coroziv ;) daca nu il stergi bine ... noroc

                  dar repet, problema nu e acolo
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    wd40[http://www.wd40.ro/utilizari.html]
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      O fi senzorul de turatie???

                      Comment


                      • #12
                        DeLuXe as vrea sa te intreb si eu daca ai desfacut vreo data un motoras pas cu pas desfacut bucatele nu dat jos de pe corpu clapeta. ca sal dai jos de pe corpu clapetei iti trebe un torx de 20 ca sal faci bucatele iti trebe un flex si o menghine ca motorasu e CAPSULAT si numai tija de reglaj debit aer iese din el si se curata cu curatitor de carburatoare se sulfla cu jet de aer si pe tija de reglaj debit aer se pulverizeaza un spray de contacte electrice si se monteaza la loc se pune contactul de 3-4 ori sasi faca cateva curse tija si apoi se porneste motoru spor la lucru si nu te supara omu cat traiaste invata de la altii si din greselile lui

                        Comment


                        • #13
                          eu sincer nu am curatat cu wb 40, asa facea amicul in tutorial, am curatat cu spray ptr contacti electrici. intr-adevar motorasul propriu zis e capsulat
                          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                          Comment


                          • #14
                            o idee
                            la mine mergea destul de nasol la ralanti diminetat,
                            rezolvare:
                            am iesti afara din oras cu domnul logan si mai jos de 3000-3500 de rotatii nu a coborat am urcat in turatii pana la 5000-5500, am mers cam 50 de km. asa mentionez ca in mod normal schimb la 2500-2700 de turatii
                            a 2a zi dimineata torcea ca un mielusel, nu am mai avut niciun fel de problema

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by al3xlove View Post
                              Sa va povestesc.
                              Am 1.4 GPL si am mers pe benzina o perioada apoi pe GPL. Cand o pornesc pe benzina motorul vibreaza o perioada dupa care se calmeaza. Isi revine si sta la 500rpm.

                              Problema e cand o accelerez motorul tinde sa moara dupa care se accelereaza(zici ca nu are benzina destula si pana vine pe teava dureaza o fractiune de secunda) dar pe gaz nu tinde la nimic, se tureaza imediat.

                              Un alt lucru interesant e ca ajung mai repede de la 0 la 100 pe gaz decat pe benzina.
                              Si e normal cand e pe gaz sa se auda niste tacaneli la motor(zici ca e diesel sau nu au ulei tachetii)???

                              Ce poate sa fie defect pe benzina(filtru benzina?? {parca nu are} , sonda lamda??? sau e benzina proasta???) Multumesc pt ajutor

                              am patit exact asa si eu. motorasul pas cu pas l-am banuit si curatat. nu era de la el. am incercat si cu mers in exterior si foarte turat. am pus de cateva ori benzina de 99+ , 100 , 101- , etc la fel facea. deja ma gandeam sa schimb injectoarele de benzina...

                              apoi mi-a venit ideea salvatoare: m-am dus la un service si mi-au reglat tachetii si apoi au resoftat-o pe benzina si apoi pe gaz.

                              acum merge perfect

                              tacanitul persistent pe gaz e un semn ca te lasa injectoarele de gaz.
                              Last edited by Costi-bc; 16 November 2010, 00:22.
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google