Laureate.1,4/GPL din fabrica.Motorul se incalzeste foarte tare.E normal ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laureate.1,4/GPL din fabrica.Motorul se incalzeste foarte tare.E normal ?

    Salutare baieti !
    Respect pentru toate posturile voastre care m-au ajutat in alegerea unui model Logan de care sunt foarte mandru.Dar....Dupa aproximativ o ora de mers prin oras - Opriri , porniri , semafoare , etc , in masina incepe sa miroasa a incins.Ridic capota , nivelul la lichidul de racire este ok (undeva intre min si max) , pe bord imi arata fix 4 liniute asa cum este normal la temperatura lichidului , insa motorul este foarte incins.Cand deschid capota, din motor se ridica instant un "nor" de caldura.Daca incerc sa ating motorul, risc sa imi ramana mana lipita acolo.Cum spuneam , este foarte , foarte incins. Vi se pare normal ? Masina nu are nici macar o luna si abia am ajuns la 1300 km.

  • #2
    Nu iti porneste ventilatorul? Ca daca zici ca e atat de incalzit si nu porneste GMV-ul nu e in regula. e normal ca motorul sa se incalzeasca la mers in regim urban, si daca nu porneste ventilatorul se poate intampla ce zici.
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #3
      Cand masina e noua se incalzeste mai tare, dar si a mea si oricare alta la aglomeratia din Bucuresti se incinge si la fel, iese un val de cladura din motor.
      Miroase a incins ca sunt plasticele noi.
      Deci totul e normal, atata timp cat nu trece e 4 linii.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        4 liniute, motor incins si miros de incins ...e adevarat ca nu m-a speriat chestia asta, dar o sa ridic si eu capota sa vad ce iese de pe acolo, asta dupa 5 zile si 300 km cu un loganel nou nout cu gpl din fabrica, in schimb am incercat odata sa trec de pe gpl pe benzi, a luat-o, dar sa trec inapoi de pe benzi pe gpl n-a mai vrut... a trebuit sa opresc motoru...pot trai cu asta da parca nu e chiar ok....


        fara mirc
        Last edited by crististreulea; 25 April 2008, 21:42.

        Comment


        • #5
          vino la intalnire, da-i in gura pana se incinge, o punem pe cablu si vedem ce temperatura are exact ...

          Comment


          • #6
            marcoos , poate nu lucrezi bine cu ambreiajul... zic si eu.
            numar secundele

            Comment


            • #7
              Mai asteapta si tu sa ajungi la 4000-5000 km si nu o sa se mai intample sa miroasa a incins.
              Ca de incalzit, orice motor se incalzeste mai tare in algomeratie.


              Eu am si 10 linii cateodata, dar asta-i alta treaba.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                10 linii? pai asta nu e normal...nu te ingrijoreaza treaba asta?

                Comment


                • #9
                  Nu, ca stiu despre ce-i vorba si nu ma intereseaza, dar nici timp n-am avut s-o rezolv.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    OK.Multumesc pt raspunsuri.Ventilatorul porneste,dar o sa incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca e inca noua si de aceea face asa...Azi am vorbit si cu un mecanic si in stilul caracteristic mi-a spus ca "Toate fac asa"....deci sa nu ma sperii...

                    Inca ceva...Marius la ce te-ai referit cand ai spus ca poate nu lucrez bine cu ambreiajul ? Chiar sunt curios....Se poate sa fi facut si o asemenea greseala fara sa-mi dau seama si nu as vrea sa o repet.Care sunt greselile ce se pot face atunci cand folosim ambreiajul ? E posibil ca multi sa fie in situatia mea si poate e bine sa invatam cum putem evita asemenea situatii.Multumesc
                    Last edited by Cristi_Xp; 29 February 2008, 02:38.

                    Comment


                    • #11
                      sa nu-l tii excesiv de mult "patinat" ... sa sprijini piciorul pe pedala etc...

                      ambreajul are cel mai mult de suferit la plecarea de pe loc unde trebuie "patinat" mai mult.

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Sincer si mie mi se incinge motorul...4 liniutze prin orash...este nou am doar 30 km cu el..dar nu cred ca este asta o probleme !. Cand aveam dacii dalea vehi...de statea apa la 90 C .???Pe mine ma cam manank o chestie...dupa ce sa incalzit motorul cand stau pe loc..si cu caldura data drumu....cam mioase a GPL????O fii vre'o problema??Sau asa tre sa faca,tinand cont ca e motorul nou..chiar nush....
                        :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by paulcristofor View Post
                          am incercat odata sa trec de pe gpl pe benzi, a luat-o, dar sa trec inapoi de pe benzi pe gpl n-a mai vrut... a trebuit sa opresc motoru...pot trai cu asta da parca nu e chiar ok.

                          Trebuie tinut apasat butonul de comutare timp de cateva secunde si apoi trece pe gpl.

                          Comment


                          • #14
                            Mercic frate, o sa incerc si-ti zic daca a mers !

                            Comment


                            • #15
                              La mine asa functioneaza. Daca ramai fara benzina, sau vrei sa pornesti pe gaz (fabrica nu recomanda asta), trebuie sa procedezi la fel.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google