Logan GPL Din Fabrica - Se Aprinde Martorul Antipoluare La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan GPL Din Fabrica - Se Aprinde Martorul Antipoluare La Relanti

    Salut baieti. Bine v-am regasit!
    Am o problema care ma chinuie de ceva timp si nu reusesc sa-i dau de cap. Loganul meu are 66.000 km, si cam de pe la 64.000 cand merg pe benzina, atunci cand schimb in treapta a 3-a, imi da in nas.Nu trage deloc. In primele doua trepte se simte ca merge chinuit, dar cu a 3-a e un adevarat chin. In treapta a 4-a, trage destul de greu, dar totusi merge ceva mai bine fata de a 3-a.
    Am fost la tester de doua ori cu ea. Pe calculator apare "problema aprindere cilindrul 4". Bineinteles, am scos injectoarele, le-am curatat si dupa ce le-am montat, apare aceeasi eroare la test. Injectoarele merg perfect, chiar mi-a aratat omul in timp ce le curata ca presiunea este normala pe toate 4 si ca de fapt ele nu au nimic. Am crezut ca sunt ceva depuneri pe sistemul de alimentare cu benzina, masina mergand in mare parte din timp pe gaz. Asa ca am luat pana acum 5-6 feluri de aditivi pt curatarea sistemului de alimentare, inclusiv Dura Lube special pt asa ceva, insa nu au avut niciun efect.
    Am fost la un atelier GPL pt a-i face revizia la gaz si pentru a-i regla culbutorii, iar acolo oamenii mi-au spus ca problema pe care o am atunci cand merg pe benzina este de fapt din cauza injectoarelor de gaz, care trebuie schimbate! Calculatorul de bord se pare ca adapteaza functionarea motorului pe benzina dupa parametrii pe care-i are atunci cand e pe gaz. Cel putin asta am reusit eu sa inteleg din ceea ce mi-au explicat, ei fiind mult mai tehnici in exprimare. Precizez ca au tras aceasta concluzie dupa ce le-am spus ca motorul functioneaza perfect pe GPL, dar atunci cand e la relanti se aprinde martorul luminos antipoluare. Pana acum se aprindea numai cand era pe GPL. Azi am avut surpriza sa constat ca s-a aprins cateva secunde si la functionarea pe benzina. Mai exact atunci cand am pornit-o. Nu stiu daca are vreo insemnatate, dar afara erau in jur de -5 grade C. Mi s-a spus de asemenea ca daca voi continua sa o folosesc in acest fel, risc sa nu o mai pot folosi deloc pe benzina. Personal, nu am fost prea convins ca recomandarea mecanicilor a fost una corecta si de aceea m-am gandit ca e mai bine sa dezbatem problema si pe acest forum inainte sa iau o decizie. Sunt putin bulversat, asa ca daca aveti ceva idei, v-as fi recunoscator pentru orice sfat.
    Multumesc!

  • #2
    prin problema de aprindere ,eu inteleg problema la bujii/fise/bobina , nicidecum injectoare.
    De problema asta se plang multi posesori de GPL.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Bujiile au 20.000 km. Mi le-au schimbat cei de la atelierul GPL la revizia de 45.000 km. Am pus Bosch speciale pt GPL.

      Comment


      • #4
        incearca sa le schimbi cu altele. Din cate stiu nu sunt foarte extraordinare bujiile care se zic ca sunt speciale pt gpl.

        Comment


        • #5
          Cand am fost la tester, omul a probat si bujiile scotand fisa de la fiecare pt a vedea cum reactioneaza motorul. Mi-a spus ca sunt functionale toate.

          Comment


          • #6
            problema e de la amestec, doar ca n-am inteles-o pe aia cu eroarea de aprindere si cautatu de injectoare .Motorul nu functioneaza in parametrii .Eu am patit-o cand tot mi se destrangeau culbutorii , imi palpaia la rece si de multe ori cand stateam la semafor , in mers nu se mai manifesta .
            Vezi aici http://www.loganclub.ro/forum/martor...184#post782184
            Last edited by Cristi_Xp; 13 December 2010, 14:19.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              La prima testare, omul a spus ca eroarea de aprindere este din cauza injectorului. Asa cica-i spunea calculatorul. Chiar mi-a recomandat un atelier unde as putea sa desfund injectoarele. Eu l-am crezut pe cuvant. Din punctul lui de vedere problema a aparut pt ca masina a functionat mai mult pe gaz. Din nou tindeam sa-i dau dreptate, chiar daca periodic mergeam 10-15 km si pe benzina asa cum recomandau cei de la Dacia.

              Comment


              • #8
                zicea Eugen in linkul care ti l-am dat mai sus , ca din cauza ca se merge prea mult pe gaz , se deregleaza si parametrii de injectie de pe benzina . Incearca sa ii resetezi .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  salut! incearca sa mergi mai mult pe benzina sa vezi ce se intampla.la mine sta martorul aprins tot timpul.si eu zic de mult ca ma duc sa vad ce are dar.............

                  Comment


                  • #10
                    Am mers pe benzina in ultima perioada, deoarece asa cum spuneam am tot bagat aditivi de curatare a sistemului de alimentare. Am facut de cateva ori si cele doua autostrazi doar pe benzina si cu forja. Absolut niciun efect. Merge la fel.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by marcoos View Post
                      Am mers pe benzina in ultima perioada, deoarece asa cum spuneam am tot bagat aditivi de curatare a sistemului de alimentare. Am facut de cateva ori si cele doua autostrazi doar pe benzina si cu forja. Absolut niciun efect. Merge la fel.
                      Ia un set de bujii cele mai ieftine, schimba-le pe cele actuale si vezi cum sta treaba.

                      Daca ar fi dus un injector de benzina sau unul de GPL ti s-ar aprinde martorul de poluare numai pe GPL sau numai pe benzina.
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #12
                        simplu

                        pe rand urmatoarele actiuni

                        1 reglat culbutori la distantele normale dar mare atentie reglajul la 15 grd nu la -20 sa 90
                        2 resetare ecu injectie benzina incepand de aici motorul merge pe benzina excelent cu ddt sau clip

                        3 diagnosticare functionare injectoare gaz prin stringere cu clestele al furtunului de la injector spre admisie relativ greu la cil 1 si 2 dar nu imposibil

                        4 in principiu schimbare injector defect foarte slabe sanse ca sa poata fi curatat deblocat sau reconditionat aproape nule

                        5 verificare filtre gaz si membrana vaporizator

                        6 recalibrarea sau re autocalibrarea instalatie de gaz cu programul lui landi renzo

                        7 drum bun
                        Respecta toti pasii fara abatere .

                        Comment


                        • #13
                          @Critm:
                          - Culbutorii doar ce i-am reglat
                          - Membrana de la vaporizator am schimbat-o de curand deoarece mirosea foarte tare a gaz in masina. S-a dovedit ca asta era cauza
                          - Cele doua filtre de asemenea doar ce le-am schimbat.
                          O recomandare de mecanic bun care sa poata efectua cele descrise mai sus de CRITM (din Bucuresti sau imprejurimi) si un pret aproximativ pentru aceste operatiuni se poate?

                          Comment


                          • #14
                            incerca la dalerii dacia ca ei stiu foarte bine daca le descri corect problema dar o sa faca pe interesantii
                            sau incearca la montatorii autorizati de gpl de exemplu cei care colaboreaza cu firma proecogaz.

                            Tie de iti mai trebuie doar doua setari si de la 1 la 4 injectoare in general unul maxim doua de gaz . resetarile dureaza 10 min la ecu benzina schimbat 4 injectoare ge gaz 13 minute si calibrare desi sar putea sa nu trebuiasca 10 min.

                            succes

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by stolniceanulucian View Post
                              Ia un set de bujii cele mai ieftine, schimba-le pe cele actuale si vezi cum sta treaba.

                              Daca ar fi dus un injector de benzina sau unul de GPL ti s-ar aprinde martorul de poluare numai pe GPL sau numai pe benzina.
                              si cat trebuie sa merg pe benzina ca sa imi dau seama daca e un injector defect?la mine martorul ala imi sta aprins tot timpul.este adevarat ca merg mai mult pe gpl,dar am mers si pe benzina(nu numai la pornire

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google