Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @andiriciu
    Parerea mea e ca valorile MAP sunt mari. Trebuie sa fie undeva la 0,30. Cred ca se impune un reglaj al tachetilor. Dupa asta o sa scada si multiplicatorul.

    Comment


    • Ieri, m-am apucat sa analizez instalatia unui prieten, deoarece pur si simplu nu vroia sa mai mearga pe GPL. Am pornit motorul, am conectat laptopul si observ ca nu trece pe GPL. Comut instalatia pe gpl si sare la loc pe benzina. Imi spune prietenul respectiv ca el crede ca nu mai are gaz, deoarece aparatul piuia ca si cand era butelia goala. Hai sa facem plinul ! Mergem la statie si intra gaz de vreo 47 lei. Pornesc masina si tot nu merge pe gaz. Zic, hai acasa sa verificam. Este o problema serioasa. analizez instalatia, firele de legatura si cand ajung la butelie, desfac capacul, observ banda izolatoare pe bornele electrovalvei si zic hai sa dezizolez, poate au oxidat papucii. Desfac prima izolatie si raman socat ! Firele erau doar infasurate si ba faceau-ba nu faceau contact. Iau pistolul de lipit si cositoresc firele deoarece m-am gandit ca daca pun papuci in timp vor oxida. Pornesc masina, si Minune, merge pe gaz, arata indicatorul de nivel full. Conectez laptopul , ii dau autocalibrare, iar acum este in teste de consum.
      Pe langa asta am atasat o poza cu specificatiile Buteliei pentru colegul de mai sus care are butelie de 42 si ii intra prea mult gaz. Dupa cum arata in poza, in butelie trebuie sa intre un volum de gaz de maxim 80% din volumul total al buteliei, adica intr-o butelie de 42, trebuie sa intre maxim 33.6L in conditii normale. Acestea sunt valorile date de producator si ar trebuii respectate. Daca mergi sa alimentezi este bine sa nu bagi mai mult, chiar daca totusi intra.(Este posibil sa ai o problema daca intra la orice statie prea mult)

      In alta ordine de idei, am montat doua instalatii la Kassiro.gpl din Sector 4. La ambele masini mi-au montat senzorul de temperatura a vaporizatorului pe un furtun de cauciuc, legat cu soricei de plastic. Pe timp de iarna mergeam chiar si aproape 10 km daca era foarte frig pana trecea pe GPL. Am analizat instalatia unui prieten sa ma pot ghida si am cautat senzorii pana i-am depistat. Meseriasii, de lene sa nu se complice cu prinderea vaporizatorului, au prins vaporizatorul de caroserie exact de orificiul unde se infileta senzorul, iar celalalt orificiu era cu alt pas la filet si nu se potrivea senzorul. Am demontat la ambele masini Vaporizatoarele, am schimbat pozitia lor, am montat corespunzator senzorii si masinile mergeau 1-2 km pe benzina iarna si apoi treceau pe gaz.
      A doua problema este problema cu firele fara papuci care cand vroiau faceau contact sau nu.
      A treia problema sunt setarile de finctionare a instalatiilor, setari pe care le-au facut foarte prost.
      La una din masini la inceput imi consuma 13-14% pe oras, apoi am fost si mi-a mai dat 5 procente la gaz, dupa care a consumat 10-12, insa am avur surpriza sa plec in concediu prin tara si sa-mi consume 13% extraurban. Am fost la ei si mi-a selectat o parte din harta de la turatia2500 pana la maxim si mi-a scazut 5 procente. NU a dat nicio autocalibrare , nu a modificat nici o alta setare. Setarile s-au facut la "dibuiala"
      Nu se poate sa mergi la un service specializat si sa ai atatea probleme.
      Am un prieten care a montat pe un Cruze(undeva pe soseaua chitilei) instalatie gpl si are aproape 2 ani de cand n-a avut nici o problema, a fost doar sa schimbe filtrele.
      Pozele sunt atasate mai jos...
      Attached Files

      Comment


      • Eu am BRC pe Duster de doi ani si o luna, am vreo 18000 km si nici o problema. Dar montata la Vernesti de profesionisti. Cu P MARE !
        Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl

        Comment


        • Originally posted by smilebogdan View Post
          Desfac prima izolatie si raman socat ! ...
          Esti sigur ca asa a plecat masina din service ?...

          Comment


          • Originally posted by nebundemult View Post
            Esti sigur ca asa a plecat masina din service ?...
            Daca cei din service au facut asemenea improvizatii, proverbul pur romanesc "merge si asa" se autodepaseste!!! Fara cuvinte!!!

            Comment


            • Originally posted by nicu001 View Post
              @andiriciu
              Parerea mea e ca valorile MAP sunt mari. Trebuie sa fie undeva la 0,30. Cred ca se impune un reglaj al tachetilor. Dupa asta o sa scada si multiplicatorul.
              mersi nicu pentru sfat, am discutat si cu moog si el mi-a zis la fel..o sa reglez si culbutorii neaparat.. o sa umblu un pic si la presiune apoi o sa revin sa ma laud sau sa ma plang..
              o zi buna tuturor

              Comment


              • Originally posted by nebundemult View Post
                Esti sigur ca asa a plecat masina din service ?...
                Incerci sa contrazici ceea ce am constatat personal ?
                Nu sunt un specialist in instalatii GPL, insa observ foarte repede cand un lucru este in neregula. In orice sistem, indiferent de utilizare exista o logica de functionare. Prima instalatie gpl pe care am avut-o, am cumparat-o sh si am montat-o singur fara nici o schema dar este drept ca era monopunct nu secventiala. Si nici la acestea secventiale nu ma dau inapoi, principiul este identic, insa trebuiesc cunoscute si date despre configurare pe care nu le gasesti pe drum.
                Last edited by smilebogdan; 18 August 2015, 21:14.

                Comment


                • Poate la Cancas au facut economie si nu au pis papuci ca sant scumpi...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Originally posted by moog View Post
                    Poate la Cancas au facut economie si nu au pis papuci ca sant scumpi...
                    Instalatia este Lovato, doar butelia este cangas. Chiar sunt scumpi papucii auto...

                    Comment


                    • Originally posted by smilebogdan View Post
                      Incerci sa contrazici ceea ce am constatat personal ?
                      Nu sunt un specialist in instalatii GPL, insa observ foarte repede cand un lucru este in neregula. In orice sistem, indiferent de utilizare exista o logica de functionare. Prima instalatie gpl pe care am avut-o, am cumparat-o sh si am montat-o singur fara nici o schema dar este drept ca era monopunct nu secventiala. Si nici la acestea secventiale nu ma dau inapoi, principiul este identic, insa trebuiesc cunoscute si date despre configurare pe care nu le gasesti pe drum.
                      Nu incerc sa contrazic ce ai constatat personal,doar am intrebat daca esti sigur ca asa a iesit masina pe poarta service-ului.

                      Comment


                      • Logan 2008 Landi Renzo fabrica

                        Salut , vreau si eu o interfata USB si un soft . Care sunt cele mai bune ? Multumesc !

                        Comment


                        • Salutare! M-am alaturat forumului acu ceva timp insa niciodata n-am postat. Sunt utilizator de logan doar la servici insa ca masina personal am un opel astra din 2005 z16xep. Am montat si eu la jumatatea anului 2014 o instalatie gpl tomasseto stag4 qbox basic. De la montare m-am confruntat cu o problema, datul in nas in treapta 1 si 2, daca intru intr-un giratoriu si schimb in treapta 2, ma scutura de ma ia toti dracii, deja m-am obisnuit sa stau cu piciorul pe ambreiaj si s-o turez ca sa nu ma zgaltaie (stiu nu e bine).
                          M-am dus la diversi montatori , am schimbat ecu, sonde ssmd, nimic, problema persista. Acum ceva timp mi-a crapat si lambda2 si consumul a crescut considerabil, insa am schimbat-o in cca 2 luni (in aceasta perioada mi-am refacut si motorul). Ieri m-am conectat si eu cu interfata proprie la instalatie si constat ca presiunea este mare, 1.78, am invartit de surubul la reductor si am adus-o la 1.30. Inainte sa dau calibrare multiplicatorul imi pleca de la 1.5, iar acum dupa calibrare pleaca de la 1.8 chiar 2.
                          Duze am de 2 (asa scrie pe ele).
                          Cat trebuie sa fie presiunea la reductor?
                          Am mers pe benzina de la montarea lambda2 cca 40km.
                          PS: Am citit primele 40 pagini, insa n-am mai rezistat cand vedeam graficele postate de leopardul daca nu gresesc si m-au facut sa postez inloc sa mai caut sa vad daca exista raspuns intrebarii mele
                          PS2: Unii montatori imi spuneau sa schimb bobina, dar de ce sa dau 700 lei pe alta bobina cand pe benzina nu am probleme?
                          Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

                          Comment


                          • Suna si poate cine stie...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • la numerele afisate pe site?
                              Va sun maine ca tocmai ce am venit de la masina si am sters si harta de tot ca maine sa mai fac niste km pe benzina.
                              Am incercat si varianta sa pun la tipul de injectoare A.... dar la fel. cu Valtek la fel.
                              Am ridicat presiunea la 1.55 si plecarea pe multiplicator este acum de la 1.6 daca o scad spre 1.3 sau 1.35, odata am reusit 1.9 . Ma gandesc ca maine sa scot duzele si sa le veriic cu un burhiu de 2 daca sunt dupa cum scrie pe ele, dar nu cred eu ca s-ar face asemenea greseli. MAP aveam 0.26, am vazut ca furtunul de vacuum este dus direct in galeria de admisie, ma intreb oare, nu trebuia sa vina in tubulatura de aer unde am si senzorul MAP pe benzina?
                              Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

                              Comment


                              • Salutare postez si eu ultimile reglaje la instalatie dupa remaparea facuta la Doc(scuze Moog nu am putut rezista tentatiei) ,masina trage foarte bine si consumul pare decent cca 8% mixt
                                Ceva pareri se mai poate imbunatati ceva ?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google