Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by moog View Post
    Și de ce ai vrea sa scazi multiplicatorul?
    De ce crezi ca la alții e bine?
    Cine are nelămuriri poate sa sune.. Ca și până acum răspundem "cititorilor"...
    Din cate imi amintesc mi-ai povestit ca cu cat multiplicatorul este mai sus cu atat injectorul sta mai mult deschis, iar la un moment dat sta in fullopen. Ca ar venii timpii de injectie sa zicem la xep-ul meu sunt de 1.8ms * 1.45 cat am acum pe multiplicator, reiese ca timpii de injectie ar fi de 2,61ms pe gpl.
    Oricum pana nu desfac admisia si sa curat twinportul si deasemenea sa pun garnituri noi nu mai stresez.
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

    Comment


    • Ai reținut tu ceva dar ți-a dat cu virgula...
      Aveți nelămuriri de ce ma faceți să scriu de 100 ori același lucru? Sunați, e mai ușor pentru mine... Și pentru voi cred...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Allyn31 cum ai spus si tu la zenit nu prea se pricep multi,cred ca este o instalatie mai performanta fara prea multe probleme de reglaj dar si mai scumpa (deci mai rara) si eu ma numar printre cei care nu se pricep ,poti sa il suni pe moog ca te ajuta fara probleme si fara costuri(pentru cei care nu stiu ) sau sa intri pe forumul pe care l-am scris mai sus .
        In schimb pot sa imi dau cu parerea despre harta de injectie si vad ca linia de gaz este sub cea de benzina si ar mai trebui ridicata toata un click pentru ca ai amestec mai sarac decat pe benzina .

        Comment


        • Originally posted by matache2000 View Post
          Stergi erorile ,mergi pe benzina 2-3 zile ,verifici iar daca ai erori (daca ai te legi de sonde/senzori)daca nu ai erori sterge hartile benzina/gaz si colecteaza iar hartile pe benzina prima data apoi pe gaz IN ACELEASI CONDITII de trafic si rapoarte de viteza si in proporti egale de km,daca harta de gaz nu se aseaza pe cea de benzina o corectezi pana se deseneaza paralel pe cea de benzina.
          Daca masina nu functioneaza in parametri pe benzina nu va functiona nici pe gaz si nu se va putea face reglaje corecte
          salut,am facut asta deja de nenumarate ori,mers pe benzina cateva zile,eroarea de sonda a apatut cand am montat gpl-ul.dupa fiecare autocalibrare,si in mers,aceleasi grafic,amestec sarac in ture mari,am incercat sa trag de punctele dp multiplicator si imi da in nas,parca se ineaca.am tras concluzia ca: graficul dp benzina este eronat si cel dp gaz ok.marit duse,marit presiune...duse mai mici,presiune mai mare...amestec sarac in toate variantele.

          Comment


          • Ce STFT ai cand zici ca ai amestec sarac? Pe benzina in aceleasi condtiti ce STFT ai ?
            Am avut probleme asemanatoare pe 1.8 supercharged la turatii mari insa la mine a fost de la injectoare. Incearc duze de 3mm si vezi ce valori STFT ai cu ele.

            Comment


            • Originally posted by alzarqawi View Post
              salut,am facut asta deja de nenumarate ori,mers pe benzina cateva zile,eroarea de sonda a apatut cand am montat gpl-ul.dupa fiecare autocalibrare,si in mers,aceleasi grafic,amestec sarac in ture mari,am incercat sa trag de punctele dp multiplicator si imi da in nas,parca se ineaca.am tras concluzia ca: graficul dp benzina este eronat si cel dp gaz ok.marit duse,marit presiune...duse mai mici,presiune mai mare...amestec sarac in toate variantele.
              Posteaza hartile si setarile gpl si eroarea de pe ecm benzina, dupa mersul pe benzina apare eroarea de amestec sarac?
              Ce injectoare ai si la cat ai ajuns cu largitul duzelor?

              Comment


              • Originally posted by i860 View Post
                Ce STFT ai cand zici ca ai amestec sarac? Pe benzina in aceleasi condtiti ce STFT ai ?
                Am avut probleme asemanatoare pe 1.8 supercharged la turatii mari insa la mine a fost de la injectoare. Incearc duze de 3mm si vezi ce valori STFT ai cu ele.
                salut,softul vechi pe care il am nu are asemenea reglaje(autoadaptation).o sa incerc si varianta asta,dar tre sa imi cumpar alte seturi de duse ca na,inapoi nu le mai pot face.

                Comment


                • Eu vorbesc de valori ( Short Term Fuel Trim (STFT1 and STFT2) is the computer's immediate response to adjust the air/fuel ratio. In positive corrections, fuel is added to adjust for a lean condition, while negative corrections respond to a rich condition.) Intr-o lume ideala stft si ltft trebuie sa fie cat mai aproape de 0%, insa cand intra in open loop deobicei merge spere bogat in cazul meu -7/-10% insa nu este o regula. Trebuie sa vezi ce valori ai pe benzina in timpi aia si apoi sa incerci si pe gaz.

                  Comment


                  • Originally posted by i860 View Post
                    Eu vorbesc de valori ( Short Term Fuel Trim (STFT1 and STFT2) is the computer's immediate response to adjust the air/fuel ratio. In positive corrections, fuel is added to adjust for a lean condition, while negative corrections respond to a rich condition.) Intr-o lume ideala stft si ltft trebuie sa fie cat mai aproape de 0%, insa cand intra in open loop deobicei merge spere bogat in cazul meu -7/-10% insa nu este o regula. Trebuie sa vezi ce valori ai pe benzina in timpi aia si apoi sa incerci si pe gaz.
                    uite cam asa arata harta,poate reusesti sa ma duci pe calea cea buna
                    Attached Files

                    Comment


                    • Suna si vorbeste cu Moog tot el m-am invatat si pe mine.

                      Comment


                      • [QUOTE=i860;1707638]Suna si vorbeste cu Moog tot el m-am invatat si pe mine.[/QUOimi poti da nr de tel?

                        Comment


                        • 0744935384 – intre orele 07:45 si 00:00 (Info Tehnic , un raspuns pentru orice intrebare legata de montaj , reparatii sau revizii instalatii GPL la care nu ati gasit raspuns inca)

                          Comment


                          • Originally posted by alzarqawi View Post
                            salut,softul vechi pe care il am nu are asemenea reglaje(autoadaptation).o sa incerc si varianta asta,dar tre sa imi cumpar alte seturi de duse ca na,inapoi nu le mai pot face.
                            Uite asa este ideal ltft este 0%, asta este la 1.8l kompressor
                            Attached Files

                            Comment


                            • Vad ca nu mai pot edita
                              La jucaria mea un bank este 1% iar celalalt este -1% ltft este si el in limite
                              Attached Files

                              Comment


                              • am schimbat dusele cu cele originale de 1.75. graficul este ok acum,in sensul ca cele doua grafice se suprapun,deflectia este si ea in limitele a +-10%. din pacate timpii de injectie sunt cam mari,undela la 6ms, multiplicatorul si el cam jos. ce parere aveti?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google