Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I sent you a download link, it expires in 3 days.

    Comment


    • Salut!
      te rog sa mai trimiti inca o data, nu am primit notificare di a expirat. Multumesc mult!

      Comment


      • Simply install the software and load the included firmware onto the ECU.
        If the software does not start. Replacing this file, is necessary from Windows 7 onwards. https://kalinagas.ru/storage/uploads/files/TCULR.zip

        Comment


        • Salut!
          te rog sa mai trimiti inca o data, nu am primit notificare di a expirat. Multumesc mult!

          Comment


          • Ok, multumesc! Revin dupa ce am incercat.

            Comment


            • Am incercat asa cum ai zis dar nu am reusit.
              TItusi am rezolvat problema, altfel.
              Am rescris cu Plus max 2010 firmware-ul iar apoi cu Plus am refacut partea de mapa. A fost mai complicat pana mi-am dat seama ca interfata pe care o foloseam nu reysea sa rescrie firmware pentru ca avea 3,9 la Rx si 5v pa tx.
              Am imprumutat una originala si a mers fiarte bine.
              Multumesc mult pentru tot!

              Comment


              • Scuze pentru greșeli, an tuch-ul stricat

                Comment


                • OS202045G34
                  RE202044G34
                  pot gasi calibrare/firmware pentru unul din ele ?
                  os este de opel agila 3cilindri si are ceva probleme, as vrea sa pun unul de logan.

                  Comment


                  • Salut. Am un logan 09 tce cu instalatie gpl tomasetto . Dupa ce merg pe gpl, porneste greu . La prima cheie invarte in gol, Daca merg mai numai pe benzina, porneste sfert. Ce sa fie? Am vreo 50000 km mers cu gpl.
                    sigpic
                    Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

                    Comment


                    • Salut
                      A amestecul prea bogat pe gaz. Trebuie ajustat.
                      Iti da adaptivi peste cap cind mergi pe gaz. Am patit-o si eu.
                      LTFT depaseste intervalul -15... 25% cind mergi pe gaz si in momentul in care pornesti la rece pe benzina, sonda lambda nu trimite date la ecu injectie pina nu se incalzeste si de aceea amestecul este foarte sarac si nu porneste sau porneste si se opreste sau fluctueaza relantiul foarte mult pina se incalzeste sonda si ii spune la ecu cum sa faca amestecul corect.
                      Verifica cu un tester LTFT.
                      Eu am rezilvat intrind in harta de injectie la gaz si ajustind in asa fel incat LTFT sa nu mai depaseasca intervalul de -15....-25%.
                      Eu am ecu gaz GO FAST de la tomaseto si am conectat si sonda lambda la acesta. Al aliniat curba de benzina cu cea degaz si m-am jucat cu injectia in functie de temperatura.
                      Spor.

                      Comment


                      • Salut. Am Chevrolet aveo 1.4 cu instalație gpl Landi renzo. Chiar daca Meg pe benzina înainte să opresc seara dimineața pornește la 10-15 chei. In spatele mașinii la mersul pe gpl miroase gaz nears, iar că și consum stă undeva in jur de 9-9.5%. încerc să atașez printscreen cu setarea actuală. Dacă mă poate ajuta cineva cu setarea parametrilor, mulțumesc.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 8 photos.

                        Comment


                        • Originally posted by Gabriel 47 View Post
                          Salut. Am Chevrolet aveo 1.4 cu instalație gpl Landi renzo. Chiar daca Meg pe benzina înainte să opresc seara dimineața pornește la 10-15 chei. In spatele mașinii la mersul pe gpl miroase gaz nears, iar că și consum stă undeva in jur de 9-9.5%. încerc să atașez printscreen cu setarea actuală. Dacă mă poate ajuta cineva cu setarea parametrilor, mulțumesc.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • Originally posted by Gabriel 47 View Post
                            ............Chiar daca Meg pe benzina înainte să opresc seara dimineața pornește la 10-15 chei. .........
                            Problema ta pare mai degrabă un defect, nu un reglaj aiurea.

                            Pornirea grea și foarte grea dimineața este probabil provocată de:
                            - injectoare GPL care nu mai sunt etanșe
                            - vaporizator GPL cu pierderi
                            - alte componente ale instalației GPL care au pierderi, garnituri, rampe, oring-uri, furtune, etc.

                            De ce?
                            Pentru că peste noapte GPL-ul se acumulează în admisia motorului și efectiv îneacă pornirea pe benzină.

                            Degeaba comuți pe benzină înainte de parcare...

                            După parcare închizi robinetul de siguranță de la rezervorul de GPL.
                            Dimineața motorul ar trebui să pornească rapid pe benzină.

                            După care mergi la un service GPL serios, să-ți repare instalația.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google