Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca stergi eroarea si mergi pe benzina mai apare?
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • NU. Am vazut acum cateva zile, daca merg pe benzina nu apare nici eroarea si nu mai face probleme nici la pornirea rece (daca o las >4~5 ore) .Am schimbat si londa lambda ca multi spuneau ca de la ea este dar face la fel ...Poate cunoasteti pe cineva in Craiova sau in apropiere care imi poate face si mie un reglaj ...Multumesc
      PS: STFT si LTFT trebuie sa fie intre +10~-10 pe benzina este dar pe gpl nu este depaseste ajunge pana la -20
      Last edited by circuitz; 15 May 2012, 07:44.

      Comment


      • Du te la Alexys la Pitesti...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • sau la nordservice tot in craiova

          Comment


          • Am fost la Nordservice si tot nu au putut rezolva problema ...cred ca pana la urma o sa fac un drum pana la pitesti la Alexys

            Comment


            • [QUOTE=rrinff;1255617]da mai multe detalii despre modul in care ai facut cablul si poate te ajutam
              nu zi ca ai conectat totul direct(usb<-->masina)...!!??
              nu are cum sa mearga numai cu 3 cabluri. atentie ca se lucreaza cu voltaj diferit 5v vs 12. Daca gresesti ceva risti sati arzi laptopul.[/QUOTE
              Pai am legat cele trei fire direct la mufa mama a masinii (a instalatiei Stag 200-4)
              Alb, albastru si negru, negru la masa, albul si albastrul le-am schimbat intre ele si nimic.
              Mai trebuie ceva, driver...?

              Comment


              • Am si eu o problema cu un cablu DKU-5 (SN: WT048000317, 6 fire, GND - rosu, TX - alb, RX- verde). Se conecteaza la STAG 200 dar dupa cateva secunde imi da ecran albastru si se restarteaza automat laptop-ul. Am incercat cu mai multe versiuni de ACGasSynchro si mai multe sisteme de operare dar aceeasi problema. Driverul este ARKmicro versiune 2.0.0.6 si s-a instalat fara probleme. De la ce ar putea sa fie?

                Comment


                • Originally posted by vchcom View Post
                  Am si eu o problema cu un cablu DKU-5 (SN: WT048000317, 6 fire, GND - rosu, TX - alb, RX- verde). Se conecteaza la STAG 200 dar dupa cateva secunde imi da ecran albastru si se restarteaza automat laptop-ul. Am incercat cu mai multe versiuni de ACGasSynchro si mai multe sisteme de operare dar aceeasi problema. Driverul este ARKmicro versiune 2.0.0.6 si s-a instalat fara probleme. De la ce ar putea sa fie?
                  foarte probabil sa fie de vina cablul/driverul. iti spun ca acelasi lucru il pateam si eu(pe windows 7 care este destul de robust) cand scoteam adaptatorul usb-rs232 in momentul in care mi se bloca programul de conectare la un grup de continuitate.
                  si ce iti zice pe ecran albastru? vezi ca poti sa faci in asa fel in cat sa nu se restarteze automat.

                  controleaza si bitrate-ul de conexiune. incearca mai multe variante.

                  nu cumva ai cablul <usb---interfata construita> prea lung?? cand am mai lucrat cu din astea foloseam cablu max 20 cm. adaptatorul usb-serial este exact langa mufa usb. daca iti trebuie ceva mai lung foloseste un prelungitor usb! daca e de buna calitate duce pana la 5m.

                  Comment


                  • Cablul e o clona chinezeasca (11 ron) a DKU-5 cu o lungime aproximativa de 50 cm. Nu am folosit un adaptor standard USB la RS232. O sa incerc mai multe variante cu rata de transfer.

                    Comment


                    • astazi dupa ce am stresat pe toata lumea cu pornirea mea (in special pe moog,alexys si jagoman) si am facut o gramada de drumuri de zeci de km am fost pana la tara si cand sa dau sa pornesc am constatat ca pornea foarte foarte greu,era inecata si mergea foarte foarte urat,semnal la tel nu aveam ca sa ii intreb pe baieti ce sa fac,drept pentru care nu am avut incotro si a trebuit sa ma descurc singur.cu reglajele nu ma pricepeam prea mult,asa ca am salvat setarile si hartile de la alexys,i-am dat o autocalibrare si a inceput sa-si dea drumul.NU AM AVUT CE SA FAC ALTCEVA.Acum masina merge normal,frumos si porneste cat de cat bine.am facut si niste print screen-uri,iar ele arata cam asa.Chiar nu inteleg ce nu i-a placut de a facut asa.Cand o sa ma intalnesc cu unul din cei 3 baieti or sa mi-o regleze ei.Le multumesc pentru tot ajutorul si tot ce au facut pentru mine si ii rog sa nu se supere.Mie imi este frica sa ma mai bag ca nu sunt mecanic de meserie si nu stiu de fiecare daca ce sa-i fac.
                      Attached Files
                      Last edited by leopardu; 20 May 2012, 17:43.

                      Comment


                      • Am si eu o intrebare.

                        Multiplicatorul pot sa-l modific manual si in timpul autocalibrarii, in mersul pe gaz, si la sfarsit sa-i dau save?

                        Comment


                        • Leo arata binisor...poti sa o lasi asa si vezi cum merge...
                          NicuP: Cum am mai zis pe aici...cititi in xxxxxxxx manualul de utilizare !!!!!
                          Daca nu stii engleza nici macar atit foloseste Goagalul...daca nici asa nu reusesti lasa montatorul...stie mai multe decit tine chiar daca e coborit din copac...
                          Unde ai montat gazul ?
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • maestre moog,stai asa ca n-ai vazut ultimele harti dupa ce am schimbat diuzele de la 2 la 1.75 si am crescut presiunea la 1.25. ce zici?cum arata?mie mi se pare asta harta si deflectia ideala pentru stag 200.dupa parerea mea e absolut perfect cum arata in acest moment harta si deflectia.am gasit si setarile pe care le-am salvat de la tine,dar nu au mers normal cum sa asteptam si nu stiu de ce.acum nu mai trepideaza.sunt curios maine daca mai sunt probleme.i-am curatat si motorasul pas cu pas ca era imbacsit daca tot m-am pus sa umblu pe sub filtru de aer.astept reactia ta dupa ce vei vedea noua harta si deflectie.am salvat-o si pe asta.m-am chinuit ceva pana am obtinut ceea ce mi-am dorit.
                            Attached Files
                            Last edited by leopardu; 21 May 2012, 01:31.

                            Comment


                            • Salut. Multumesc tuturor baietilor de pe club care mi-au dat sfaturi ....am rezolvat problema la Alexys caruia ii multumesc ,un baiat de nota 10+...nu stiu cum dar a rezolvat problema multumesc

                              Comment


                              • Leo arata bine si asa...singura chestie este sa nu ii dai talpa maxima la turatii mari gen 4000-5000rpm...ceea ce nu prea se preteaza la Logan decit in situatii extreme...cine isi ia Logan nu face liniute...si pe GPL
                                Eventual poti sa-i dai trecere pe benzina la peste 4000-4500rpm...
                                Aviz si altor amatori, dupa ce faceti un reglaj nu va uitati la el in fiecare zi...curba de gaz sigur va arata diferit functie de cum ai mers...cu motor rece sau nu, in oras sau extraurban, mai vioi sau nu, cu AC sau nu, cu incarcare sau nu etc...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google