Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mergi numai pe benzina macar 40-50km...chestia asta e importanta inainte de orice autocalibrare, calibrare etc...altfel erorile anterioare se mentin in ECU benzina...
    dupa care cu motorul la regim normal, vezi timp injectie benzina mergand pe benzina si acelasi timp mergand pe GPL.
    Ar trebui sa fie la fel... ~ 3-3.5ms
    Ca sa nu batem campii pe aici la greu, mai degraba faci rost de un laptop si WIFI sau RDS stick si intru remote si iti "desenez" ...
    Multiplicatorul ar trebui sa fie spre 1.2-1.4 ...pana in 1.6 e ok...
    De aia aveai presiunea ceva mai mare...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Dupa ultima recalibrare imi apare la diagnostic la injectors drivers temperature ----high temperature .Ajutati-ma va rog.

      Comment


      • Eroarea se refera la temperatura circuitelor de comanda a injectoarelor de GPL, niste integrate speciale pentru sarcini inductive si teoretic poate fi folosita la protejarea acestora prin comandarea unei actiuni de genul trecere pe benzina la aparitia erorii.
        Dar asta si cu eroare pe senzorul de nivel apar mai mereu la firmware-ul LR202011G24 si dupa stergere, chiar daca ai rezervorul plin spre exemplu sau daca e iarna si abia ai pus contactul, cand integratele ar trebui sa fie reci.
        Revenind la solicitarea de ajutor, mi se pare ca aduce a drobul de sare, deocamdata nu ai nici o problema, dar daca vrei si crezi ca te pricepi, schimba firmware, etc, insa fiecare soft are erorile lui specifice.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • Am avut LR200100G24 si l-am schimbat ca nu ma puteam conecta cu LR202011G24 am incercat sa-l schimb cu cel original dar nu mai merge,si acum am eroarea pe care o descrie Alexys.Daca ma puteti ajuta

          Comment


          • poate ai avut DR....., fiindca firmware-urile pomenite de tine sunt identice in program. Oricum poti folosi fara teama LR202011G24 cu calibrarea standard si sa ignori acele erori, daca bineinteles si ele sunt ignorate de ECU ), adica nu trece inapoi pe benzina la aparitia lor (se poate configura in diagnoza). Daca nu ai configuratua originala care incepe cu Logan_L90...., da-mi PM cu un mail si ti le trimit. Oricum va trebui sa mai iei din gaz in functie de uzura injectoarelor, daca sunt OEM.
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • dupa autocalibrare atasez hartile... ce parere aveti? consumul este undeva la 8.5 , inca nu s-a terminat gazul
              Attached Files

              Comment


              • Ai 2 posibilitati:

                1. Scazi multiplicatorul incat curba de gpl sa se apropie de cel de benzina.

                2. Scazi presiunea din reductor.

                Eu as incepe cu pasul 2. Si apoi dupa ce se aseaza din nou curba vezi mai departe.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • Ionut , in primul rand ti-as recomanda upgrade la firmware...
                  Al tau e din 2009 si vechi cu draci...
                  E pacat sa ai un ECU GPL asa bun si sa-l folosesti ca STAG 200...
                  Diferenta e MARE ...am avut si eu asa ceva pana de curand...am Premium acum
                  Am vazut de multe ori prostia asta...prostie in primul rand din partea montatorilor...
                  Pun STAG 300 (ISA2 mai nou) , dau o autocalibrare si gata...
                  Daca nu pricepi din manual ce sa faci du-te la Alexys...e pe aproape...ti-l aranjeaza el, si daca tragi cu ochiul mai tarziu daca e nevoie poti sa faci si tu ...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • moog, am vrut sa-i fac update de firmware ,dar am vazut ca este la varianta 9.0 probabil baietii cand faceam revizia la gpl faceau si update.
                    presiunea de unde o scad e vrun surubel pe reductor? am vazut ceva care ar merge cu un imbus, in mijlocul reductorului, acela este?
                    Cu multiplicatorul cred ca am facut eu prostie, initial era pe la val de 1.2 si l-am crescut eu la 1.4 sa vad ce se intampla. O sa-l dau putin mai jos si o sa scad presiunea pe la 1.30 dar sa-mi spuneti de unde o scad

                    multumesc baieti pt ajutor!

                    am uitat sa va zic, imi place cum merge pe gpl... trage mai bine
                    Last edited by ionutzzz; 10 April 2013, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Uita te in partea de jos unde zice stag 300 r plus...
                      Da i update din meniu si ai sa vezi care e ultimul update.
                      Fa l ca merita.
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • gata i-am facut update, am mai scazut putin presiunea si multiplicatorul. Dupa update a mai aparut ceva la ADVANCED... dupa update am mers vro 8 km pe benzina dupa care am trecut pe gaz si harta arata ca in poza atasata
                        Attached Files

                        Comment


                        • Chiorule
                          Mai ai o chestie sus dreapta :autoadaptation...
                          Citeste bine MANUALUL lui...ai la documentation...
                          Mergi mai intai pe benzina vreo 2-3 zile si dupa aia apuca-te de facut reglajul ca la carte ca la ISA2 ...asta ai acum ...nu mai ai 300Plus
                          Hai ca esti pe drumul cel bun...
                          DAR citeste mai intai ce si cum...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • moog, am ctit manualul pt isa2, dar mare lucru la Autoadaptation nu prea am inteles , e mai complicat ISA2 . Nu stiu de unde sa incep

                            multumesc pentru ajutor, daca mai ai timp mai da_mi cate o informatie despre config ISA2

                            Comment


                            • Salutari. Instalatia mea e STAG 4 plus cu injectoare Valtek. Asta toamna am avut probleme in sensul ca mi s-a aprins de cateva ori "check-ul" la mers pe GPL. Dupa diagnoza a rezultat:
                              P0172 - Amestecul prea bogat
                              P0107 - Circuitul senzorului de presiune absolută a aerului din admisie – semnal sub limita minimă.
                              Pentru remediere am apelat la un service unde se monteaza instalatii GPL - specializati in special pe BRC, dar au acceptat sa-mi calibreze, verifice si instalatia mea. Dupa ce am ajuns acasa - 50 km., am pus interfata si am salvat un printscreen.
                              x1.jpg

                              N-am fost multumit deloc.
                              Apoi, am recules mapa pe benzina si cea de GPL si incet, pas cu pas, din noiembrie si pana astazi am reusit sa ajung la umatoarea configuratie:
                              x28.jpg y28.jpg

                              In momentul de fata masina merge si trage normal, nu mi s-a mai aprins check-ul. Credeti ca ar mai trebui facut ceva?

                              Comment


                              • Pe gaz ai amestecul putin bogat ...cred...ai 3.4-3.6 ms ...normal e 3.1.-3.2 dar deja sant carcotas...
                                Daca o treci pe benzina si o lasi 20-30s vezi ce timp de inj ai...cand o treci pe gaz tot atat ar trebui sa fie...
                                Ionut suna-ma e mult de scris...0748211355
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google