If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
trebuie sa merg la el dar inca nu mi-am facut timp, o sa schimb si filtrele ca sa fie ok din punctul asta de vedere si trebuie dusa la medic specialist sa-mi faca setarile si pt ISA2, din cate am inteles se mai pot face unele imbunatatiri cu ISA2
atasez si eu harta pe gpl dupa culeasa dupa mai multe sute de km. Am schimbat filtrele, cel de faza lichida era foarte murdar avea pilitura, bobite metalice... Acum motorul se comporta mai bine, merg mai frumos . Ce parere aveti despre arta gpl? Eu zic ca este mult mai bine fata de ceva luni in urma
Poti sa mai urci multiplicatorul incepand cu 7 ms pana in capat. Cele dinainte le poti lasa asa. La 10-12 ms urci mai mult decat la 7. Nu uita sa ridici ultimul punct pana la 1.
am un logan 1.6 cu instal gaz TOMASETO STAG 200. imi puteti spune cat trebuie sa fie presiunea gazului? sub 1 bar sau peste 1 bar? si la de la cat trebuie sa porneasca harta (punctul din stanga)? sau imi puteti arata o harta cu care motorul merge ok si pe care sa o folosesc si eu? si inca ceva: timpii benzina si cei gpl trebuie sa fie acceiasi? adica sa nu existe diferente? pentru ca la mine daca imi amintesc exact (a trecut ceva vreme de la ultima calibrare) erau aproape dublii cei de gpl fata de benzina...
Salutare,
Am mentionat in forum ca am avut probleme cu instalatia.
Ideea e ca am pus duze injectoare de 2mm. Totul a fost ok.
Moog m-a sfatuit sa maresc presiunea si automat si sa scad si timpii de injectie de la 6.3ms la 4.6 ms.
Masina tot merge bine, consum de 7.5 - 8% dar problema e dupa ce am scazut timpii de injectie de la 6.3ms la 4.6ms, atunci cand dau autocalibrare, imi apare ceva de genul: Warning: injector nozzle to big !!!
Dau OK si face autocalibrarea. E ceva grav??? HELP PLS !!!
La relanti tre sa ai ~3.15 ms...
Mai mareste presiunea dar nu mai mult de 1.4-1.5...care deja e mare...
In mod normal la Logan de 1.4 merge cu diuze de 1.75 si factori plecand de la 1.4-1.6...la presiune de 1.1-1.2...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Am reusit sa ma conectez la CPU gaz. Multumesc colegilor care m-au sprijinit cu sfaturi si sugestii, in special @alexys si @johnnyl. Am folosit un cablu USB --> serial Prolific si o interfata construita de mine dupa o schema gasita pe net. O seara buna.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment