Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce treaba are tehnologia cu motoarele de 4-5-6l de prin SUA ?
    Ca se pricep si fac restaurari si masini frumoase, eventual mai pun si un motor cu xxxxHP e alta poveste...
    De la inventarea liniei de productie de Ford nu au mai scos nimic serios...dovada e ca Detroitul pe vremuri un oras "eminamente auto" s-a cam dus la vale...
    Dupa cite stiu nu sant nr.1 cam in nici o zona auto...cea mai rapida, cea mai puternica, cea mai economica (upsss astia nu stiu ce e aia economie) etc...
    Ti-ai gasit pe cine sa dai exemplu...
    Ce legatura are un motor de asemenea cilindree cu topicul GPL de pe loganclub ?
    Numai impozitul se duce mai mult decit un salariu de ministru ...
    Iar proprietari de benzinarii sant relativ putini prin Romania...
    Trebuie sa ai pompa langa casa, ca altfel consumi 1/2 de rezervor sa te duci la benzinarie si inapoi...
    EVO-ul reglat de voi are GPL? Ca daca e sa ne luam dupa tine ar fi scos ceva mai multa putere, crestea si viteza maxima si toate astea la pachet cu consum mic si ieftin...

    Ca esti in stare sa reglezi bine o masina de xxx HP, sa faci o restaurare de masina nu contesta nimeni...poate esti...
    Dar in zona GPL vad ca scoti perle cit cuprinde...iar aia cu 4% consum fata de benzina a fost cireasa...
    Acum vad ca o numai urmaresti consumul ci o functionare optima...
    "mai e pana la consum mai mic dar il apropiem cat putem de mult de fapt nu asta urmarim, noi urmarim functionarea corecta si fiind pe gpl un ajustaj custom perfect adaptat pe masina sunt sanse sa consumi mai putin decat la o setare generica ."

    Cum adica "sant sanse"? Parca te laudai ca scoti consum cu 4% mai mare ca pe benzina ?
    Nu cred ca e vreun montator care e in stare sa se apropie de procentul asta...
    Pai daca esti in stare de o asemena scadere de consum ti-am mai zis, adreseaza-te firmelor de curierat, taxi, livrari la domiciliu, ar fi super interesate sa scada costurile cu 15%
    Ai fi plin de clienti din toata tara...
    Iti trimit si eu vreo 50 masini cel putin...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • In principiu noi cei de aici avem rable de zi cu zi.Nu avem masini de curse sau unicat ca cea de la PROECO !
      Sunt convins ca este coada mai mare la un montator de GPL din orice oras decat la un tuner.


      Trebuie sa fim luati ca atare.Punem intrebari unii mai prosti,altii mai evoluati.Insa mai stim cate ceva de prin carti ,de prin "practici"si nu inghitim toate prostiile !Mi-am adus aminte de magno fuel !
      Fiecare cu domeniul sau de activitate,nu trebuie sa fim luati in ras sau catalogati cu musca pe caciula.Ex:Ma pricep cu desavarsire la transponderi ,la o retea VSAT sau sa montez in 30 minute o antena pentru internet prin satelit.Domeniul auto e pasiune,nu este nivelul meu maxim....
      Intreb: Cat timp tin reglajele alea fine pe GPL la un LOGAN,facute la RacingCode ?
      P.S.Raportul aer-gpl este pe net....Daaar,este pentru lichid 1 KG. In cilindru gazul intra la metru cub !Altceva...Gresesc??
      Momentan caut interfata pentru Landi.Soft am gasit !
      Last edited by Rac; 12 October 2013, 23:27.

      Comment


      • RAC cand zicea consum 7-8% GPL , la el nu era procente era 7-8l/100km
        Racingcode : daca ai fi zis ca, customizezi ECU masina si obtii consum/performante mai bune poate te credeam...dar cu ECU standard tu te spargi in figuri pe GPL deja e alta poveste...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • @moog, ups, mi-ai trimis un golf cu un bigas, omul spunea ca nu tine mortis sa mearga motorul rotund, e ok si cum merge pe gpl, dar si-ar dori sa se poata deplasa si pe benzina. Vorba lui Rac, puteam sa-i fac niste grafice de putere inainte si dupa ce am terminat cu ea, am vazut ca poseda senzorii necesari. Fara sa mint pe nimeni, cred ca aveam o crestere de putere pe benzina de 500 %, scadere consum cu minim 30 % pe gpl, etc. avea injectoarele de gpl praf, bagau gaz la greu, iar corectiile la benzina erau la capat cu minus. Iti dai seama ce reclama imi faceam, cu dovezi in care "graficele vorbesc de la sine"? Daca gaseam niste propan si mai puneam si apa in benzina, graficele finale benzina gpl ieseau cum spune marele tuner, jur pe interfata de fratelli!
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • Originally posted by Rac View Post
            In principiu noi cei de aici avem rable de zi cu zi.Nu avem masini de curse sau unicat ca cea de la PROECO !
            Sunt convins ca este coada mai mare la un montator de GPL din orice oras decat la un tuner.


            Trebuie sa fim luati ca atare.Punem intrebari unii mai prosti,altii mai evoluati.Insa mai stim cate ceva de prin carti ,de prin "practici"si nu inghitim toate prostiile !Mi-am adus aminte de magno fuel !
            Fiecare cu domeniul sau de activitate,nu trebuie sa fim luati in ras sau catalogati cu musca pe caciula.Ex:Ma pricep cu desavarsire la transponderi ,la o retea VSAT sau sa montez in 30 minute o antena pentru internet prin satelit.Domeniul auto e pasiune,nu este nivelul meu maxim....
            Intreb: Cat timp tin reglajele alea fine pe GPL la un LOGAN,facute la RacingCode ?
            P.S.Raportul aer-gpl este pe net....Daaar,este pentru lichid 1 KG. In cilindru gazul intra la metru cub !Altceva...Gresesc??
            Momentan caut interfata pentru Landi.Soft am gasit !
            Ai sa observi ca valoarea stochiometrica la LPG este superioara celei de la benzina de pompa. Asta ne indica pe intelesul tuturor vorbind o ardere mai saraca in integrabilitate, dar vine si reversul puterea calorica care tine cu benzina. Crearea amestecului corect si obtinerea puterii optime nu o vezi fara dyno si inca unul profi pt ca diferentele nu sunt mari iar la cele cu abateri ... nu mai intelegi nimic. Abaterile trebuie sa fie mult sub 1%.
            In mod normal o setare tine nelimitat de mult, softul nu se modifica, nu schimba nimeni bitii de acolo dar este posibil ca mecanica ceva din lantul respectiv sa se modifice si atnci setarea trebuie refacuta. Daca e o masina buna cu o instalatie buna, bine pusa la punct tine mult si bine.

            Originally posted by moog View Post
            RAC cand zicea consum 7-8% GPL , la el nu era procente era 7-8l/100km
            Racingcode : daca ai fi zis ca, customizezi ECU masina si obtii consum/performante mai bune poate te credeam...dar cu ECU standard tu te spargi in figuri pe GPL deja e alta poveste...
            Figuri... in fine daca asa vedeti voi lucrurile, eu nu am chef de cearta si nici de discutii interminabile in contradictoriu.
            Noi asta facem de obicei modificam parametrii din ecu stock si atat sunt putine masii cu GPl si nicinu avem posibilitatea sa umblam la toate. Modificarea custom facuta de RC vizeaza in primul rand optimizarea, reglajul fin si apoi cresterea de putere. In general, dar nu e o regula scrisa masina mai da si benzina care nu e necesara sau cand nu e necesara cu setarea stock iar noi ajustam sa fie corect. Si la GPL e cam lafel doar ca avem de ajustat doar benzina.

            Decat o discutie din asta nu mai bine odata de amorul artei va pun dyno la dispozitie cu un pret special sa va jucati sa intelegeti despre ce vorbes si apoi sa ma contraziceti cu argumente?
            Voi nu sunteti curiosi, nu puneti suflet, pasiune in ce faceti? Asa de vazut exact, cum e cu un amestec, cum e cu altul, castiga putere, pierde, unde castiga unde pierde, apoi monitorizati consumul... tot cearta, tot contre... Eu va urez succes inclusiv lui alexys si poate va ganditi si cum vad eu lucrurile!

            Comment


            • Aici ai specificat corect.O setare trebuie sa tina teoretic nelimitat.Insa in practica pot demonstra(si altii pot deasemenea), ca setarea trebuie repetata la maxim 20.000km rulati.Piesele in miscare(injectoarele)membranele,garniturile, calitatea carburantului fac ca operatiunea sa fie destul de deasa.Uneori de ajuns un gaz prost si ai dat peste cap totul !In principiu este stiut ca orice este actionat si reglat mecanic se deregleaza mult mai repede.
              Sincer...suflet pun la lucruri importante.Familie,casa,confort,sanatate.Rablele vor fi intotdeauna pe ultimul loc.
              Candva ma pasionau rablele,motoare mari pe benzina,V8,V12 supraalimentate,plecasem sa iau masina de 380cp,dar am luat de 163.Tara asta de rahat te impiedica sa ai pasiuni auto !
              Din acest motiv GPL-ul este la putere si caut interfata.....
              Last edited by Rac; 13 October 2013, 00:01.

              Comment


              • Rac, revenind la subiect, daca ai modelul nou, softul nu mai necesita licenta. Iar ca interfata, am dedus ca ai avea de STAG, la aia se pot schimba Rx cu Tx, adica pinul 2 si 3 si devine L.R.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • Imi aduci aminte de reclamele cu Durablend/Metabond etc...testul cu rola/aditivul etc...
                  Culmea e ca sant multi creduli care au crezut...

                  "...Crearea amestecului corect si obtinerea puterii optime nu o vezi fara dyno si inca unul profi pt ca diferentele nu sunt mari iar la cele cu abateri ... nu mai intelegi nimic. Abaterile trebuie sa fie mult sub 1%...."

                  Pai cum vine asta? Zici ca sant diferente de peste 13-15% intre reglajul tau si unul normal, si dupa aia vorbeste de abateri de sub 1%...
                  Hai bre macar daca bati campii macar fii consecvent si coerent...
                  Adica daca vreau sa masor lungimea masinii sa vad daca imi intra in curte imi trebuie micrometru ?
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Cred ca nu intelegi ca 1% se refera la ceva si 13% la altceva, dar nu mai conteaza.
                    Privind aditivii de motor noi am facut teste pentru unul din ei si mitul a fost...
                    Noi credem ca nu trebuie sa facem reclama unui produs deja foarte cunoscut, asa cum este Metabond. Nu vindem, nu cumparam, nu interzicem, nu recomandam acest produs.
                    Fiecare a auzit de aditivul minune, desigur si noi dar, am avut dorinta si sansa sa-l testam pe un motor de curse, de perfoamanta in conditii de laborator pe dyno.
                    La ei pe site sunt cateva pretinse teste: http://www.metabond.info/eng/teste.php

                    Noi am masurat fara sa tragem concluzii ci expunem valori reale care nu lasa loc de interpretare.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Hai sa lamurim...13% era vorba de diferenta consum intre reglaj intial si reglajul vostru.
                      Sub 1% abatere de masurare pe dyno.
                      Am inteles bine ?


                      Cat despre aditivi, era vorba generic de aditivi si de testul pe care il folosesc sa demonstreze ca aditivul X este o minune a tehnicii...nu faceam reclama la ceva anume...vorbeam de testul folosit de ei...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Originally posted by alexys View Post
                        Rac, revenind la subiect, daca ai modelul nou, softul nu mai necesita licenta. Iar ca interfata, am dedus ca ai avea de STAG, la aia se pot schimba Rx cu Tx, adica pinul 2 si 3 si devine L.R.
                        Varianta de soft este 2.4.3.110
                        Nu este ultima.Probabil o sa gasesc si ultima daca ma agit suficient.Asta am gasit-o si am zis pentru inceput sa incep "joaca".Evoluez si iau ceva mai nou !
                        Legat de interfata trebuie sa fac sau sa cumpar una.Nu vreau sa o modific pe cea pentru STAG pentru ca am nevoie si de dansa !
                        Probabil o sa iau una de stag si o voi modifica !Nu stiam de inversarea respectivelor...dar omul cat traieste invata.Multumesc.

                        Comment


                        • Nu trebuie sa o modifici definitiv...Ori faci un adaptor ori un intrerupator cu 6 pini care sa-ti inverseze firele...
                          Varianta cu adaptor e mai "safety"...sa nu incurci borcanele...
                          Cablul usb merge fara probleme...eu am incercat sa fac aceeasi treaba la una BlueTooth si cica nu prea merge...intre timp au pierdut o interfata BT si au ramas la cablu...e mai sigur
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • De obicei am cate o interfata pentru fiecare "problema".Cam multe adunate,dar asta este !
                            Asta este schema pentru Landi nu?
                            Attached Files

                            Comment


                            • Daca am cautat,am gasit softul nou de la Landi.Interesant este si in limba romana...Acum mai ramane interfata si ma apuc de studiat.

                              Comment


                              • Salut.Revin si eu cu o problema destul de complexa pt. mine.Pe instalatia de gaz landi renzo am o belea cu sonda lambda.Imi citeste parametrii eronati si pe benzina si pe gaz.Am schimbat sonda lamba si tot asa face.Voltajul pe sonda creste si scade aiurea si mersul motorului in relanti extrem de prost, cu rateuri si tot asa.Consum mare de gaz.Peste 11-12 % km.Daca scot mufa la sonda functioneaza perfect.Ma gandeam ca nu am legat eu ce trebuie pe ecu de gaz.
                                Pe firul in lambda 1 este taiat firul de valori de la sonda si se duce pe in in ecu de gaz.
                                Pe firul out lambda 1 este legat de unde l-am taiat si se duce spre ecu de la benzina.
                                Multumesc pt rasp.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google