Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rau !Timpi de injectie gaz foarte mari !Cylinder switch-over =0,minim 200 ms !Temperatura comutare mica 20 grade !

    Comment


    • Tinj la relanti ~3.15-3.3 tu ai 3.8 ai amestec sarac...
      0 ->200-300ms cum a zis si RAC,
      Temp de trecere ...hmm ramane de sapat...poate sa mearga...
      Daca gazul are minim citeva grd cand apa are 20 poate sa mearga...depinde...Loganul e destul de permisiv...
      Recomandat ~30grd...
      Tu ai AC Giac sau Valtek 30 ? E oarecare diferenta...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • deci toate astea influenteaza consumul?... injectoarele sunt valtek 3ohm dar nu stiu exact care sa le aleg de acolo. la cylinder switch over setez 200ms? la ce se refera setarea asta?

        Comment


        • Pot influenta consumul... Valtek 30 3ohm...
          200ms va da gaz peste benzina la trecere...se suprapun alimentarile...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Personal am setat la rabla mea la 400 ms.Este o trecere lina,fara nici o fluctuatie a turatiei de relanti !Pe gaz timpii de injectie sunt 7,1 ms,aproape dublu fata de benzina.Incearca sa imbogatesti amestecul de gaz !

            Comment


            • Suprapunerea depinde de montaj, injectoare, vaporizator etc in primul rand...si nu numai ...
              E variabil...nu e o regula...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • Evident nu este o regula sau un exemplu demn de urmat: "cum am reglat /este cel mai bun reglaj" ! Am setat deseul observand cand functioneaza cel mai bine fara abateri !

                Comment


                • masina mea e un passat 1.6 alz cu instalatie tomassetto stag 4 plus , merge impecabil pe gaz si pe benzina, dar consuma cam mult, stiu ca e grea si motorul mic dar poate se poate face ceva, martor in bord mai mereu aprins cu eroare: p0171 "system to leean", sonda lambda probabil, care se mai stinge singur cateoda.
                  acum daca am inteles eu bine, daca ridic multiplicatorul asa cum spune-ti voi, nu va creste consumul si mai mult??

                  Comment


                  • si inca o nelamurire la parametri masina, daca trebuie modificat ceva acolo, multmesc.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Salutare!
                      Revin cu speranta ca voi reusi sa invat cate ceva din reglarea instalatiei STAG 200 de pe masina mea (audi a4 b5 1,6i).
                      Dupa aproape 2000 km cu laptopul in brate cu VCDS-ul si AC GAz sincro deschise simultan am ajuns la concluzia ca tot harta de mai jos e mai buna:

                      coborand punctele de la 13 la 16 cu cate 5 puncte.
                      Am curatat injectoarele de benzina ,dar additivul nu a urcat prea mult (de la -7,8%),iar multiplicativul n-a scazut de la +7,8%.MAF-ul citeste correct debitul de aer,scapari de vacuum n-am,iar problem electrice sau de alta natura nu apar pe vag-com...
                      Pe benzina am timpi de injectie la relanti(cititi de softul gpl) intre 3,2-3,5,iar pe gpl intre 3,0-3,3 cu harta de mai sus,iar multiplicativul lambda scade catre 0 de la 7,8 ceea ce ma face sa cred ca am amestec mai bogat pe gpl la relantiu.Cu toate astea dupa cateva sute de km pe gpl apare o eroare de amestec precum ca additive not reached...
                      Nu stiu ce sa mai cred si ce sa mai fac cu harta de mai sus....

                      Comment


                      • salutare tuturor,
                        spuneti-mi si mie va rog daca am presiunea in jur de 1.5 influenteaza in mod negativ functionarea pe gpl, am vazut pe la colegii de forum 1.3, 1.25 sa o scad si eu?
                        Attached Files

                        Comment


                        • Dorika pune si restul de poze, setari GPL si MAP.
                          Paul, daca pe benzina sant mai mari si pe GPL sant mai mici , e prea bogat pe gaz...
                          S-ar putea ca sonda lambda sa fie imbatrinita...
                          Pune exact ce eroare ai pe VCDS.
                          Pe gr 32 ce valori ai?
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • aici sunt toate pozele, am modificat temperatura si switch over dar nu se vede in poza asta
                            Attached Files
                            Last edited by dorika26; 2 December 2013, 19:56.

                            Comment


                            • Dorika Injectoarele sant Valtek 30 nu AC Giac...
                              Si cred ca ai timpii cam mari pe relanti...compara tinj benzina-coloana stg, comutand benzina/GPL ...ar trebui sa fie la fel...
                              Ionut: e de preferat sa ai factor multiplicare spre 1.4-1.5 si presiune mai mica decat invers...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • asta inseamna ca am putere mai mica? consum mai mare?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google