Salut cro84.
Acele valori din harta reprezinta factorul de imbogatie GAZ fata de benzina - 128 inseamna raport 1:1 ceea ce duce in amestec sarac. Pe Landi Renzo injectoare med sau loavtoa nu o sa poti never never sa egalizezi timpii de injectie datoria bobinelor din rampa de injectie - raspunsul lor este complet diferit decat la cele de la tomasseto 3 Ohmi. Inainte de autocalibrare reseteaza paremetrii ECU la valoarea de 128 si plimba-te 4-5 km in diferite regimuri de turatie.
Dupa autocalibrare in plaja de turarie 750-900 si timpi pana la 16 ms poti adauga linistit 5% dar eu personal prefer ca incepand cu 11 ms sa copiez timpii. De ce ? - atuunci cand incarcarea pe motor este mare la turatii mici masina va da in nas datorita amestecului sarac. De ex treapta 1 o lasi doar din ambreaj si apoi incerci s acresti turatia de la 750 la 850 sa sa mergi incet cu masina : - cum se comporta ? Nici ECU benzina in acest caz nu gestioneaza 100% corect dar apoi un reglaj GPL - deci mare atentie cand te joci cu factorul de imbogatire. Defapt este toot ceea ce conteaza la un reglaj. Apoi in legatura cu presiunea - la temp de lucru 85-90 C presiunea sa fie undeca intre 1.20 si 1.25 cu filtre curate. Nu creste presiunea aiurea reductor doar de dragul timpilor de injectie. Tu stii ceva dar pentru a fi 100% corecti treaba sta asa: timpii de injectie benzina = timpii de injectie benzina la functionarea pe gaz !!!!!!!!!!!!!!! daca atunci cand mergi pe GPL vezi ca ,cons. mediu in bord scade = amestec bogat deoarece ECU benzina compenseaza si reduce timpii initiali. IEste mult de explicat. Daca vrei lasa-mi un PM si facem o calibrare prin TEAMVIEWER.
Acele valori din harta reprezinta factorul de imbogatie GAZ fata de benzina - 128 inseamna raport 1:1 ceea ce duce in amestec sarac. Pe Landi Renzo injectoare med sau loavtoa nu o sa poti never never sa egalizezi timpii de injectie datoria bobinelor din rampa de injectie - raspunsul lor este complet diferit decat la cele de la tomasseto 3 Ohmi. Inainte de autocalibrare reseteaza paremetrii ECU la valoarea de 128 si plimba-te 4-5 km in diferite regimuri de turatie.
Dupa autocalibrare in plaja de turarie 750-900 si timpi pana la 16 ms poti adauga linistit 5% dar eu personal prefer ca incepand cu 11 ms sa copiez timpii. De ce ? - atuunci cand incarcarea pe motor este mare la turatii mici masina va da in nas datorita amestecului sarac. De ex treapta 1 o lasi doar din ambreaj si apoi incerci s acresti turatia de la 750 la 850 sa sa mergi incet cu masina : - cum se comporta ? Nici ECU benzina in acest caz nu gestioneaza 100% corect dar apoi un reglaj GPL - deci mare atentie cand te joci cu factorul de imbogatire. Defapt este toot ceea ce conteaza la un reglaj. Apoi in legatura cu presiunea - la temp de lucru 85-90 C presiunea sa fie undeca intre 1.20 si 1.25 cu filtre curate. Nu creste presiunea aiurea reductor doar de dragul timpilor de injectie. Tu stii ceva dar pentru a fi 100% corecti treaba sta asa: timpii de injectie benzina = timpii de injectie benzina la functionarea pe gaz !!!!!!!!!!!!!!! daca atunci cand mergi pe GPL vezi ca ,cons. mediu in bord scade = amestec bogat deoarece ECU benzina compenseaza si reduce timpii initiali. IEste mult de explicat. Daca vrei lasa-mi un PM si facem o calibrare prin TEAMVIEWER.
Comment