Probleme Pornire La O Anumita Temperatura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ma ajuti si pe mine cu o resoftare? vad ca esti din mioveni...eu sunt din maracineni

    Nu prea am acum bani pt interfata...maine ma duc sa iau o carcasa pt filtrul de aer...

    Comment


    • #17
      pentru cei care au gpl: problemele la pornire (chiar daca pornirea se face pe benzina) sint generate de vicii de programare ale calculatorului de gpl. cartograma de functionare a acestuia influenteaza si parametrii in care lucreaza calculatorul de benzina (timpi de injectie, corectii de imbogatire etc). Ideea este sa gasiti un meserias care sa va faca o calibrare de calitate a calculatorului de gpl si se rezolva si problemele de pornire.

      Comment


      • #18
        @firiss interfata m-a costat 73 ron cu tot cu transport,iar jagoman te asjuta ori de cate ori ai nevoie

        Comment


        • #19
          da Andrei, ceva de genul ziceam si eu...o calibrare nu este greu de facut...dar nu am interfata...am decat pt calculatorul de benzina!
          leopardu imi poti face o poza cu interfata ta si sa imi zici cum se conecteaza? tot la mufa din torpedou?

          Comment


          • #20
            firris
            -nu prea stiu sa fac resoftari.
            Te pot ajuta cu interfata [nu am laptop] si cateva ajustari ale treceri pe gpl ,gen turatie si temperatura]mai multe nu stiu momentan
            Si o diagnoza la gpl.
            -salvam configuratia ta[originala] si putem face cateva modificari ale treceri pe gpl si temperatura.
            Numai bine.
            ps:interfata merge daca ai landi renzo
            si de conectat se conecteaza in compartimentul motor,ai acolo o mufa
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #21
              toate probleme vin de la benzina
              bagati benzina mai multa si mai buna
              orikum problema porniri greu va disparea odata cu trecerea sezonului cald
              daca nu va fi asa sa mi ziceti cum vreti
              cum vine toamna problemele astea vor disparea
              baga 20 de litri de benzina de aia de 100 plus si o sa te uimesti cum porneste

              Comment


              • #22
                nu este chiar asa cum zici tu...nu are legatura cu benzina....si iarna o sa porneasca tot greu daca este motorul cald

                Comment


                • #23
                  @firiss: interfata este un cablu care face legatura dintre laptop si calculatorul de gpl al masinii. nu se conecteaza la mufa din torpedou pentru ca nu are treaba cu calculatorul de gpl.mufa la gpl se afla pe undeva pe la motor,in preajma bateriei.depinde la fiecare cum este instalat gpl-ul. vorbeste cu jagoman si-ti da el mai multe detalii despre interfata si despre gpl.
                  @mytyca545:am in acest moment benzina omv carrera 100 pusa de o saptamana si nu se simte nici o schimbare la pornire.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by firiss View Post
                    Salut! Am un logan din 2005, are montat gpl de vreo 2 ani...problema este ca...atunci cand este frig afara (1-2 grade sau mai jos ) masina porneste perfect...dupa ce se incalzeste motorul...trece pe gpl..ceea ce este normal!
                    Opresc motorul, il las vreo jumatate de ora pana se mai raceste (ramane caldut, undeva la 20 grade zic eu) apoi porneste la a doua cheie sau cand il tin mai mult la automat (invarte motorul vreo 5 secunde si apoi porneste)...Acum cand este mai cald afara dupa ce merg, il las vreo 2 ore si porneste greu...nu stiu ce are, i.am curatat corpul clapeta si un senzor de pe cutie...tot asa face...si i.am mai schimbat bujiile!
                    Alte idei are cineva...am auzit ca sunt mai multi senzori..dar nu stiu unde ii gasesc..
                    Am un logan preference din 2005, i-am pus GPL in septembrie anul acesta, aproximativ 5000 km facuti pana acum, toate bune si frumoase, insa am probleme cu pornirea cand temperatura motorului este la 2 linii, fal-fal-fal-fal invarte si nu porneste. Daca il las sa se raceasca, o ia la sfert. De asemeni cand motorul e fierbinte, porneste fara probleme. Pornirile reci dimineata sunt perfecte, o ia la sfert. Mentionez ca in afara pornirilor pe benzina pana motorul ajunge la 40 grade si comuta automat pe gpl, odata pe saptamana comut manual pe benzina si fac cativa km. A mai avut cineva aceasta problema ? Sa nu porneasca la cald ?
                    Multumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Urs View Post
                      Mentionez ca in afara pornirilor pe benzina pana motorul ajunge la 40 grade... Multumesc.
                      Din câte țin eu minte, indiferent de temperatura motorului, toate pornirile sunt pe benzină, motorul funcționând minim 5 secunde pe benzină. Mai precis, 5 secunde când temperatura este mai mare decât cea setată pentru trecerea pe gaz sau până la atingerea acestei temperaturi, când motorul este mai rece decât acea temperatura.

                      Evident, lăsăm deoparte pornirile de urgență, direct pe gaz, care-s altă mâncare de pește...

                      Comment


                      • #26
                        In programul instalatiei lovato este optiunea sa porneasca direct pe gaz cand temperatura motorului este peste 50 grade. Dar am debifat-o, astfel incat toate pornirile sa le am numai pe benzina.
                        Am avut o noua surpriza, la finalul a vreo 50 km, motorul a mai functionat la relanti cam 2-3 minute si cand ma uit in bord aveam mult mai multe linii la temperatura antigel, decat cele 4 cu care eram obisnuit. Mi-a fulgerat prind gand o gripare a motorului, l-am oprit fulgerator pentru ca ventilatorul de sub capota nu functiona. Dupa ce am ridicat capota si am ajuns la concluzia ca nu-i nimic deosebit, motorul fierbinte si atat, nu a iesit o temperatura ce sa-mi parleasca sprancenele, am pornit din nou motorul si am scos mufa senzorului de temperatura, ventilatorul a pornit, am tras concluzia ca in bord mi se afiseaza eronat, nu sunt probleme la ventilator. Mi-am amintit ca in urma cu multi ani am dublat firele de masa borna minus baterie-motor-caroserie, dar cu timpul iar a scazut suprafata de contact, am desfacut tot si am curatat si la prima vedere nu mai sunt probleme cu pornirea la doua linii temperatura motor, posibil ca masa deficitara sa-mi fi facut probleme la pornirea motorului caldut. Revin cu amanunte dupa vreo saptamana, sa vad daca mai ratez vreo pornire la cald.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google