Calculatorul trebuie resetat?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculatorul trebuie resetat?

    Bună ziua am un Logan 1.4 pe benzină din 2004 adaptat în 2006 cu instalație GPL.
    Am probleme cu plecarea dimineața la prima oră,dacă plec de pe loc imediat ce am pornit mașina, la primele doua, trei opriri sau încetiniri ca să virez la dreapta sau la stanga sau ca să ma așez la semafor, se oprește pur și simplu. Dacă astept 7-10 minute în parcare cu motorul pornit, nu se întâmplă nimic, mașina merge perfect, nu se mai oprește nici un motor.
    Am fost la diferiți mecanici:
    -bujiile
    -motorașul pas cu pas-
    -piesa aceea unde întra cele 4 fișe, am uitat cum ii spune
    -sonda lamda
    Toate le-am schimbat degeaba, problema persistă.
    Un amic de-al meu s-a interesat la un specialist care se ocupa de alt tip de mașină, i-a sugerat că trebuie resoftat calculatorul mașinii, ca asta e o problemă binestiuta la mașinile care au fost adaptate și cu GPL.
    Vă rog să mă ajutați, cu cât mai multe sfaturi, cu atât mai bine(sper)

  • #2
    Mergi sa faci o diagnoza si revino și scrie aici ce coduri de eroare ai. Altfel schimbi jumate de masina degeaba. Nu te mai lua dupa nea caisa, ca te face de bani aiurea. Bobina aia de inductie ai dat ceva, sa nu mai zic de corpul mpp, sonda lambda . Mergi inapoi la ala care te-a pus sa le iei si fa-i scandal
    ​​​​​

    Comment


    • #3
      Te-a pacalit cu resoftarea, nu stie ce vorbeste.
      Evita mecanici din parcarea din fata blocului.

      Se reseteaza ecu la valorile initiale pe gpl si la fel pe benzina, dupa care se merge pe benzina 2-300km inafara localitatii, ca sa invete ecu din nou.

      Comment


      • #4
        Am patit asa ceva cu 1.4, dupa aproximativ 70.000 km. Dimineata cand trecea pe gpl, pe la 35-40 grade temperatura antigel, trepida motorul de rupea tampoanele de prindere pe sasiu. Am bagat in butelie doua spray-uri curatare instalatie gpl, nu s-a rezolvat nimic. Dupa ce se incalzeau motorul respectiv injectoarele gpl la "4 linii", mergea bine. Am demontat curatat cu benzina vaporizatorul si injectoarele, aveau o "miere" care frana miscarea electrovalvelor (injectoarelor).
        ​​​​​Cu ddt2000 am resetat calculatorul de benzina la valorile din fabrica, apoi calibrare instalatie gpl si nu am mai avut probleme.
        Acum, la 0.9, nu mai astept sa apara trepidatiile, fac spalarea instalatiei gpl anual. (Vaporizator+injectoare).
        ​​​​​​​Atasez cateva poze.
        Attached Files

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google