Eroare 1095

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare 1095

    Salutare grup. Am achizitionat un sandero 1.6 mpi GPL din fabrica Landi Renzo. Nu stiu daca i coincidenta Sau nu dar de cand s a racit timpul imi da eroare p 1095. Daca o resetez si continui drumul cu motorul cald nu mai appare. Imi puteti da un sfat? Merci

  • #2
    Salut, eroarea P1095 este una generica citita cu un program multimarca, o posibila descriere a ei este Definition of check engine code P1095: O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Lean to Rich (Bank 1 Sensor 1) pentru alte marci auto, pentru Dacia aceasta poate avea mai multe echivalente.
    Iti sugerez daca ai posibilitatea sa faci o diagnoza cu un tester \program dedicat Dacia-Renault (sau macar drivate ale acestora) si sa citesti erorile sub forma DFxxxx sau DTCyyyyyyy care sunt mult mai precise, au proceduri de diagnosticare specifice si mai exacte, astfel se poate identifica mai usor cauza lor.

    Comment


    • #3
      Merci pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Cand ai aceasta eroare, dupa pornirea motorului la ralanti martorul se aprinde in bord, dupa aprox cinci minute martorul ramane aprins?

        Comment


        • #5
          Dar daca tot le-am pregatit atasez totusi cateva erori si diagnosticarea lor, o schema electrica, locatiile si mufele plus procedura de demontare \montare pentru sondele oxigen amonte si aval la un X90 1.6 MPi motor K7Mxxx poate sunt de folos si altor colegi de forum.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by Gil26 View Post
            Salut, eroarea P1095 este una generica citita cu un program multimarca, o posibila descriere a ei este Definition of check engine code P1095: O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Lean to Rich (Bank 1 Sensor 1) pentru alte marci auto, pentru Dacia aceasta poate avea mai multe echivalente.
            Iti sugerez daca ai posibilitatea sa faci o diagnoza cu un tester \program dedicat Dacia-Renault (sau macar drivate ale acestora) si sa citesti erorile sub forma DFxxxx sau DTCyyyyyyy care sunt mult mai precise, au proceduri de diagnosticare specifice si mai exacte, astfel se poate identifica mai usor cauza lor.
            DF633, injectoare GPL la sfârșitul vieții.

            Comment


            • #7
              Nu stiu daca aceasta este si eroarea colegului, initiatorul ramane sa confirme sau infirme, dar daca tot s-a mentionat atasez si procedura de diagnosticare a erorii DF633 =LPG Fuel circuit operating fault plus cateva despre injectoarele LPG si OmegasLR.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by Gil26 View Post
                Nu stiu daca aceasta este si eroarea colegului, initiatorul ramane sa confirme sau infirme, dar daca tot s-a mentionat atasez si procedura de diagnosticare a erorii DF633 =LPG Fuel circuit operating fault plus cateva despre injectoarele LPG si OmegasLR.
                Dacia cu GPL din fabrică nu există doar de ieri ;-) Google este prietenul tău

                Comment


                • #9
                  Dacia cu GPL din fabrica poate avea diverse \diferite probleme, fara a avea date concrete despre ele (inclusiv erorile aferente si \sau o dignoza conforma), etc. ... este mai greu sa se identifice cauzele exacte (egal de "prietenul" Google ) iar aceste probleme se rezolva fizic pe masina.

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=Gil26;n3677332]Cand ai aceasta eroare, dupa pornirea motorului la ralanti martorul se aprinde in bord, dupa aprox cinci minute martorul ramane aprins.Salut. imi apare numai cand merge pe GPL, cam dupa 5/10 min de mers pe gas si nu disparte, are si o perdere de putere. Pe benzina probleme zero. Merci

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google