Miros antigel in interior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    DFA mulțumesc pentru informații. Legat de antigel, pot amesteca direct sau să golesc instalația și să pun altul?
    D-le Gil, nu toți suntem specialiști ca matale. Tocmai, cred eu, că de asta există aceste forumuri. Apoi, eu nu sunt mecanic, deci e logic ca aceste verificări să le facă un mecanic. Nu te obligă nimeni să citești, să scrii. Singur te-ai ... înscris la discuții. O seară bună

    Comment


    • #17
      Pe forum poti sa primesti ajutor, informatii, detalii (vezi si anterior, ai primit destule), etc. ... plus ca altele poti sa le gasesti destul de usor si singur printr-o simpla cautare, dar verificarile se fac fizic pe masina, implicit si rezolvarea problemei.

      Toate cele bune si bafta cu mecanicul (sau mecanicii)!
      Last edited by Gil26; 3 April 2024, 14:03.

      Comment


      • #18
        Originally posted by band206 View Post
        Legat de antigel, pot amesteca direct sau să golesc instalația și să pun altul?
        .......
        Golirea instalației se face doar la fiecare 4 ani sau la fiecare 60/120.000 km (depinde de generația de motor/mașină).

        În rest, completezi cu amestec diluat 1:1 type D cu apă distilată.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • #19
          Cu mentiunea ca la un schimb de antigel de obicei NU se goleste intreaga cantitate de lichid racire, si asa cum am atasat anterior la un Logan L90 1.4 MPi cantiatea totala a circuitului de racire este de aprox 5.4 L, grija si cu ce antigel (diluat 50 % cu apa distilata) se schimba \completeaza. (datorita necompatibilitatii putand sa apara in timp si probleme, scurgeri, "mirosuri", etc.).

          Comment


          • #20
            Originally posted by band206 View Post
            Păi cum să verifice. Au desfăcut tot in față și cu motorul pornit, căldura pornită, lanterne, unul pe dreapta altul pe stanga sub bord. Totul uscat, nici un pic de umezeală. Iar o logică elementară spune că dacă dintr-un vas se pierde o cantitate de lichid, oricât de mică ar fi, în timp acel vas se va goli. Ori la mine nu e cazul. Zici că radiatorul. Dar, intreb că nu știu exact, lichidul nu circulă prin radiator și când e închisă căldura? De ce atunci când dau drumul la ventilator, dar temp e setata pe rece, nu se simte miros. Insist cu aceste întrebări, căci nu aș vrea să dau banii aiurea pe un radiator, pe manoperă, antigel și să constat apoi că nu acolo e cauza. PS. Antigelul original de logan s-a făcut 40 lei/litru. Oare poate fi amestecat cu un altul de același tip ( Glaceol D ) sau merg tot pe cel scump ?
            Pare că ai făcut deja o examinare amănunțită a mașinii și nu ai găsit nicio scurgere sau umezeală în zona motorului.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Robertbozic84 View Post
              Pare că ai făcut deja o examinare amănunțită https://atelierrebul.si/shop/categor...ski-parfumi-75​ a mașinii și nu ai găsit nicio scurgere sau umezeală în zona motorului.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google