Aveti Probleme Cu Pornirea Din Cauza GPL?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Adica ai exact aceesi instalatie ca cea de fabrica?
    Aceleasi injectoare etc ?
    Si banui ca ai dat aceesi bani ca pe o Landi model nou ?
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #17
      da am landi renzo ca cea din fabrica cu aceleasi injectoare.le-am cerut acelasi model ca cea de uzina pentru ca am considerat ca nu degeaba au ales franceziii acest model.am crezut ca este cea mai fiabila si cea mai buna din moment ce a fost aleasa in urma unor studii.ti-am sp tocmai de aceea am montat si la prosperanta pentru ca ei sunt primii montatori si ei stiu ce au pus pe acel logan.sa nu credeti ca le fac reclama(sincer sunt foart e nemultumit de ei)

      Originally posted by moog View Post
      Adica ai exact aceesi instalatie ca cea de fabrica?
      Aceleasi injectoare etc ?
      Si banui ca ai dat aceesi bani ca pe o Landi model nou ?
      cum adica la fel ca pe o landi model nou?
      Last edited by biancamarius5; 10 June 2012, 22:06. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        @Sefa Casei, de-le in puii mei de pistoane, se realizeaza din staniolul marmotei? Cel putin pana la PH2, ma oblig sa mananc piesele care difera la motor, aceleasi probleme au la evacuari, ba, daca ma gandesc mai bine, alea reglate de mine nu-si micsoreaza la fel de rapid jocul la supape, poate stiu eu sa le pun o caramida sub acceleratie, care e mai eficienta decat "ranforsarea" comerciala a chiulasei din textele Dacia.
        @biancamarius5, nu e frumos sa le dai numele, primul Logan pe GPL a fost montat la Petrosani, cand, unii care se lauda, nici nu stiau cum arata Loganul. Mi-am permis sa pun pozele pe site-ul meu la galeria foto, deoarece eu am fost persoana din partea importatorului de atunci si am facut cateva pentru instruirea ulterioara a altor ateliere, sa poate si ei sa se laude mai apoi, deh....
        Nu dau link, dar puteti cauta primul logan montat cu GPL 2004 pe google.
        Service-ul se numea Lugoja si a fost singurul din Romania care la ziua portilor deschise a prezentat Loganul 1600 cc cu GPL. Foarte probabil ca a fost primul Logan din lume montat cu GPL si totodata cred ca a functionat bine mai mult timp decat altele. Ca diferente la montaj ar fi rezervorul cilindric si priza de alimentare in partea superioara la benzina, injectoarele in aceiasi rampa si marele plus, injectoare realizate de MED in Italia, in rampa metalica, ce au tinut la unii si 450 000km fara revizii macar. Probabil respectau standardele de calitate italiene, nu chinezesti.
        Cele mai tari au fost sculele avute atunci, mi-l amintesc pe Nelutu' cu un ciocan si un dorn, intrebandu-ma cat de mare trebuie gaura, in timp ce lua avantul pentru lovitura.
        Dar una peste alta, daca s-ar monta cel putin la fel de corect in ziua de astazi (trasee conducte, fixare rezervor, cositorire fire, scoatere rampa benzina la efectuarea gaurilor in admisie) - defectele s-ar datora doar intretinerii sau fiabilitatii pieselor.
        Cat despre Loganul montat la Dacia, primul a fost montat cu BRC, am poze. Daca ne referim la motorul de pe stand, nu am vazut pe nimeni pe langa mine, erau doar angajati Dacia si s-a facut lucrarea la primul stand.
        Primele montaje in serie au fost facute de angajatii importatorului de atunci, iar primele care au fost calibrate si testate pentru omologari s-au montat/calibrat in Italia. Da' bine ca se lauda altii, cand inca 5 ani de la primul montaj la care fac eu referire, nu au fost in stare sa invete prea mare lucru. Asta nu inseamna ca dupa aia au invatat, doar ca nu mai pot eu sa ma pronunt cu acte in regula.
        Iar gogoasa de sub cireasa este ca ar fi legatura intre instalatia OEM, calibrarea ei, injectoarele ei si ce s-a vandut aftermarket. Din anumite motive, ce s-a vandut aftermarket cu ECU GPL HW2 (identic cu cel OEM, reglabil cu Landi Plus sau LR Blue) a avut obligatoriu senzor de presiune Sensata, care nu poate fi definit in calibrarea OEM, deci nu exista asa ceva - aftermarket cu calibrare de OEM. E posibil doar daca o faci din bucati folosind cablajul si senzorul Bosch existente pe aftermarket la HW1 si HW3. In plus, HW3 care a aparut OEM, nu mai foloseste injectoarele MED ci Lovato. Daca vrei MED, ti se livreaza cu HW2, ai deasemeni posibilitatea de a efectua combinatii, dar nu pe banda. Deci aburelile inca mai sunt la moda.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #19
          ei asa se lauda si sincer eu cu ochii mei am vazut logan cu gpl din fabrica cu instalatie landi

          ei se mai lauda ca sunt singurii importatori de landi autorizati de pe raza judetului si ca uu facut preatirea la landi avand la avizier si diplomele obtinute.

          dar nu ii recomand ca sunt foarte greii la garantie nerecunoscand defectele

          maine o sa filmez problema cu pornirea la logan pentru a demonstra tuturor ca nu aberez cand apun asta.sa va explic fenomenul.dau la automat 15 secunde porneste urcand pana la 1500 ture,apoi coboara brusc pana la 200 ture aproximativ ca si cum ar da sa se opreasca motorul apoi urca iar la 1500 ture dupa cateva secunde de balbaiala si ramane constanta pana la 1500 ture apoi dupa 30 de secunde scade treptat in turatie
          Last edited by biancamarius5; 10 June 2012, 22:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Ei, da si pe Phaeton tot Volkswagen scrie dar nu e acelasi cu Beetle. Daca ridici capota ta si una de aftermarket, o sa vezi ca nu prea seamana piesele, daca ai injectoare lovato nici macar programul nu e acelasi.
            Despre diplome si eu ma laud ca pana in 2010 diplomele alora sunt semnate de nevasta-mea, eu nu aveam chef sa le semnez. Si deasemeni sunt cam putine persoane in Romania care stiu cum arata sediul Landi Italia, poate daca ii vor vizita pe viitor, dar nu prea cred, la cat ne credem de destepti noi romanii in general, nu prea acceptam ca mai exista ceva de invatat.
            Garantiile nu sunt recunoscute deoarece asa se poate demonstra ca e cea mai fiabila instalatie, doar clientul de Landi are o problema.
            Noroc ca totusi clientii cu alte instalatii nu au probleme ).
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • #21
              Distribuitor nu e importator...de obicei importator e unul singur...
              In Pitesti parca, e Proeco cu Landi...am scris pe undeva de ei...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #22
                threaduri deja existente pe aceasta tema:
                - http://www.loganclub.ro/forum/proble...ce-t40039.html
                - http://www.loganclub.ro/forum/pornir...na-t26343.html
                - http://www.loganclub.ro/forum/proble...pl-t41286.html
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google