Lovato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lovato

    Salut , imi poate spune cineva despre instalatia Lovato 1 cu rez.cilindric de 50 L (1999 ron) ?

  • #2
    Ce anume ar interesa in afara de pretul psihologic? Probabil o sa vrei rezervor mai mare si senzor de temperatura de apa si o sa-ti para rau ca nu ai luat-o de la un atelier la pretul nepsihologic de 2000 lei.
    Pentru Logan e Ok, poate mai mult decat altele mai scumpe decat ea. Acum depinde si unde o montezi/reglezi, dar asa e cu toate.
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • #3
      Am fost astazi la UltraGaz si au montat-o in 2 ore. Ce sa spun ,la primul drum dupa montare se pare ca e ok.Dupa ce am bagat de 20ron gaz , cand a conectat laptopul ,a trebuit sa incerce de vreo 4 ori sa se conecteze pt. initializare si test Acum sa vad cum iese la consum (am facut plinul 6.70 l+36 l= 43 l)

      " senzor de temperatura de apa" fa-ma sa inteleg ce e cu asta
      Last edited by rusucatalin; 24 July 2012, 17:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        De obicei nu se trimite in kitul de instalare si un senzor ce masoara temperatura apei, dar il poti monta ulterior (evident pe bani). Iarna e posibil in unele cazuri sa treaca destul de tarziu pe GPL, chiar daca motorul este cald. Deasemeni acel senzor permite activarea pornirii directe pe GPL peste o anumita temperatura.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #5
          cred ca il are ,deoarece mi-au spus ca daca am mers ultima data pe gpl si temp.motorului este intre 30-60grade ,porneste direct pe gpl. cand pun contactul ,gpl palpaie si cand pornesc, ramane aprins

          Comment


          • #6
            adica porneste tot pe benzina..

            Comment


            • #7
              nu ,direct pe gaz,daca are temp 30/60grade

              Comment


              • #8
                Turceasca, ai fi gasit italiana in banii astia...
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  Din pacate trebuie sa te contrazic. Lovato este una din primele firme care au activat in GPL in Italia. Ca au falimentat si a fost preluata de Landi Group, e alta poveste. Tot alta poveste e si ca a fost adusa initial in Romania de Grupul IATSA, apoi "furata" de Daewoo pentru montajele OEM si pana anul trecut importate de Majore doar reductoarele pentru sistemele clasice si introduse pe piata cu restul pieselor turcesti.
                  In momentul de fata secventialele sunt aduse de Ro Group care le-au omologat, iar licentele vechi pentru aspirate cu mixer obtinute de Majore, au fost preluate tot de acestia, dar se foloseste kitul fata original, deci turcesti sunt doar rezervoarele ca la toate celelalte.
                  In plus, desi apartine marelui grup care monteaza si la Dacia, Landi Renzo aftermarket a preluat injectoarele concepute de Lovato inainte de falimentare. Fiindca probabil nici un montator nu ar fi acceptat sa promoveze sistemul al carui injectoare se distrug garantat pana in 100 000 km cum se intampla la Dacia OEM. Si nu datorita calitatii italiene se duc injectoarele astea de Landi ci pentru ca se produc in China impreuna cu reductoarele si unitatile electronice.
                  In schimb Lovato are in componenta electronica produsa de AEB (integrat si el in Landi Group), injectoare produse de ei in Italia si deasemeni reductor produs tot de ei.
                  Deci surpriza era de alta natura, la calitate si fiabilitate, numele nu garanteaza calitatea, mai intalnesc si acum L.R. Omegas vechi fara prea multe revizii si cu aproape jumatate de milion de km si isi concureaza destul de bine propria marca produsa in Mainland...
                  Last edited by alexys; 26 July 2012, 02:36.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • #10
                    Mea culpa, cred ca ma gandeam la Milano.
                    Multumesc de info, pare interesanta oferta cu informatiile astea atasate. Deci lovato ar fi reductorul, injectoarele si UCE, polivana e tomasseto?
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      In mod obligatoriu doar reductorul si ECU GPL sunt unice in certificatul de omologare, marca reductorului dand si numele sistemului.
                      In rest (chiar si pentru injectoare) pot fi folosite mai multe marci/modele, dar obligatoriu sa fie prinse in certificatul de conformitate conform caruia sistemul a fost omologat. Spre exemplu la Lovato mai pot fi folosite injectoare Rail. La partea spate vin de obicei rezervoare si multivalve Atiker, dar pot fi folosite si Tomassetto (care fabrica si pentru Dacia OEM cu marca comerciala Landi Renzo) sau OMB Saleri si normal si Lovato ca cel de pe Cielo OEM - destul de bune as zice atata timp cat nu am intalnit defecte.

                      Cat despre Milano, e normal sa se faca confuzia atata timp cat ar trebui sa fie singurii sub pretul de 2000 lei, probabil daca vor cobora mai multi sub pretul asta, Milano va fi sub 1000, ca sa fie sigur cea mai ieftina )...
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pt info, foarte utile!
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google