Ulei De Amestec JLM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei De Amestec JLM

    Salut!
    De curand am montat pe masina o instalatie GPL tomasetto stag 200 de la agr si am primit bonus un kit valve saver pentru amestec combustibil aer, care totodata ar proteja si valvele.
    Ce am observat este ca se consuma cam repede uleiul, 200 ml la 1000km, si este destul de scump, 100 ron litrul.
    Stiti de unde s-ar putea procura acest ulei la un pret mai decent?
    Se merita sa il folosec la acest pret?
    Cei care il folosec ce parere au?
    La mine as zice ca e ok, deoarece imi consuma cu 0.5L de gaz mai mult decat benzina (8.3 fata de 7.8 un consum mediu) si probabil ajusta si acest ulei.

    Cam dupa 1000km de mers pe gaz motorul a inceput sa se auda mai tare (sa raga) cand trece de ~2300 ture. A mai careva acest lucru?

  • #2
    Daca ai de gind sa o lasi mostenire ca Stefan cel Mare, Moldova, "urmasilor urmasilor tai" , se merita sa folosesti "valve saver" ...
    In rest numai cotizezi la bunastarea vanzatorilor de "smacoline"...
    Cati km ai pina acum pe GPL ?
    Eu cred ca ti-a dat cu virgula la calculul consumurilor...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #3
      vezi ca valve saver-ul ala are un robinet/surub de reglaj; da-l mai incet de acolo

      Comment


      • #4
        Io as scrie, breveta si comercializa o carte de vreo 200 de pagini care ti-ar explica pas cu pas cum sa intretii si sa folosesti o masina corect fara sa se strice si anume sa o tii in garaj. Loganul are atatea probleme pana sa ti se strice tie scaunele supapelor din cauza gpl-ului incat as putea spune ca motorul n-are moarte orice ulei ai folosi functionand pe gpl.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          cred ca se refera la uleiul folosit de kit ul pentru supape

          in alta ordine de idei cand am fost la revizie la Vernesti am intrebat de Flash lube.
          mi s a raspuns repede : noi iti luam banii pe el dar nu rezolvi absolut nimic. cei de la BRC Italia au facut mai multe teste pe motoare cu si fara Flash Lube. la terminarea testelor stadiul de corodare al scaunelor era identic la toate motoarele. deci daca vrei noi iti luam banii dar protectia va fi 0

          cea mai buna metoda pentru protejarea scaunelor mai ales la turatii mari este VSR. 10-15 % benzina din total combustibil face minuni

          acum...asta mi s a spus. parca imi vine totusi putin greu a crede ca FlashLube ala nu face nimic. iti introduce totusi in smarcaz acolo in admisie. m ar interesa asa ceva doar pentru drumurile lungi unde fac 1000-2000 km in regim de 5000 rpm

          Comment


          • #6
            Si atunci unde mai e economia cu gpl ? daca mai creste putin pretul la gaz, adunat cu benzina folosita, cu km in plus pe care-i faci (ca nu te poti abtine), cu un ulei mai bun ca cica sa protejeze e clar ca te duci cu cheltuiala mult peste asteptari si mult peste suma pe care ai fi alocat-o initial pentru masina ...
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              10-15 % benzina nu cred ca este un cost asa mare.

              din 10% consum inseamna 1-1,5 litri / 100 km. si vreau sa o reglez asa doar peste 4000 rpm. adica strict autostrada

              Comment


              • #8
                Consumul pe care l-am dat este dupa ce am parcurs 2000km pe GPL in care am consumat cam 165L de gaz si te las pe tine sa faci un calcul.

                De proba cand s-a terminat uleiul JLM am mers vreo 400km fara sa completez si am consumat cu 0.7L gaz mai mult la 100km.

                Acuma nu stiu din ce cauza dar am sa mai fac teste sa vad cum variaza consumul.
                Consumul de ulei este setat la 15 picaturi pe minut si am de gand sa il trec la 10 picaturi pe minut.

                Intrebarea mea era daca mai sunt si altii care folosesc acest tip de ulei si ce parere au despre el, cum au setat consumul, daca le influenteaza consumul si puterea motorului, chiar daca este vorba despre Logan sau alta masina.

                Comment


                • #9
                  Consumul pe gaz nu-l poti face niciodata 100% perfect din cauza pompelor de gpl setate diferit. Chiar aceeasi pompa nu baga la fel de mult gaz in butelie in zile diferite, testat de mine de nenumarate ori. Sunt foarte multe variabile pentru a face un calcul corect al consumului de gpl.
                  Iar ce spui tu cu un consum de 0.7% mai mic folosind uleiul da-mi voie sa te contrazic, ai ajunge la un consum similar functionand pe benzina ceea ce niciodata nu va fi posibil. Pentru a suplini puterea se da spre ardere combustibil mai mult fata de benzina.
                  Plus ca nu prea se pupa afirmatiile tale, odata zici ca : " imi consuma cu 0.5L de gaz mai mult decat benzina (8.3 fata de 7.8 un consum mediu)";
                  "De proba cand s-a terminat uleiul JLM am mers vreo 400km fara sa completez si am consumat cu 0.7L gaz mai mult la 100km"
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 827sam View Post
                    Plus ca nu prea se pupa afirmatiile tale, odata zici ca : " imi consuma cu 0.5L de gaz mai mult decat benzina (8.3 fata de 7.8 un consum mediu)";
                    "De proba cand s-a terminat uleiul JLM am mers vreo 400km fara sa completez si am consumat cu 0.7L gaz mai mult la 100km"
                    Alimentez de le aceeasi statie. Ca presiunea este diferita foarte adevarat.
                    Nu inteleg cum m-am contrazis: cand mergeam pe benzina aveam un consum mediu de 7.8, dupa ce am trecut pe gaz benzina pun foarte putin.
                    Ce spuneam este ca pana am consumat uleiul JLM aveam un consum mediu de 8.3L GPL / 100 km, iar dupa ce s-a consumat uleiul consumul mi-a crescut la 9L GPL / 100 km.
                    Am completat inapoi cu ulei si am vad daca se modifica consumul de GPL.

                    Comment


                    • #11
                      "Loganul are atatea probleme pana sa ti se strice tie scaunele supapelor din cauza gpl-ului incat as putea spune ca motorul n-are moarte orice ulei ai folosi functionand pe gpl."
                      Exact asta ziceam si eu...
                      E ultima grija protejarea scaunelor...pina se "strica" alea deja motorul e piftie...
                      BRC/VSR e o chestie care nu e pt turatii mari ...ba as zice din contra la turatii relativ mici...si la variatii de incarcare...atunci apare amestecul sarac...
                      La regim constant pe autostrada amestecul e optim...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google