Intarziere La Repriza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intarziere La Repriza

    am un 1,6 cu GPL din fabrica,la pornire,la rece si la cald,intarzie la accelerare brusca atunci cand este pe benzina.nu stiu ce poate fi defect,ma puteti ajuta?

  • #2
    ce insemana intarziere? o secunda, 2 secude 1 minut? E totusi motor de masina nu de motocicleta si sa accelereze instant.

    Comment


    • #3
      @corneldraga, in ce treapta si de la ce turatie incerci sa accelerezi brusc?
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • #4
        se manifesta in acelasi mod ca batrana dacie 1400 atunci cand avansul la aprindere era maimic decat normal.

        Comment


        • #5
          Poti sa raspunzi la intrebarea mea? Cand e subturat motorul si vrei sa accelerezi brusc e normal sa intarzie pana urca in turatie si cuplul disponibil ajunge pe la 80-90% (adica de la 2000-2100rpm).

          Incearca sa accelerezi brusc de la 2300+ si vezi daca mai e aceeasi senzatie. In plus poate benzina e foarte proasta ...
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #6
            Gaz prost poate...are GPL pe ea...
            Cu vaporizatorul citi km ai ? Daca ai peste 80-100k sau ai prins gaz murdar poate fi de acolo...sau daca e vechi...imbatrinesc cauciucurile...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #7
              @moog, citeste mai atent primul post: "[...] atunci cand este pe benzina [...]" ...
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #8
                O mai patesc si eu , si cred ca este de la benzina (lukoil 95),cand am bagat benzina cu cifra octanica mai mare, nu "dadea in nas".

                Incearca ceva de 99
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • #9
                  In prima treapta de viteza,la plecarea de pe loc,pana la 2600 rpm trag de ea sa se miste,dupa 2600..zvic!...o zbugheste.Daca accelerez prea brusc la plecarea de pe loc si tin apasata pedala de acceleratie imi da rateuri in galerie(detonatii).Daca alimentez cu benzina cu cifra octanica superioara se manifesta la fel.Pe GPL,procedand la fel...zvic!...din prima! Sugestii?.......

                  Scoasa din viteze,la ralanti,la accelerare brusca intarzie aprox.2 sec...accelerata brusc si pedala la podea...rateuri in galerie. .In prima treapta de viteza,la plecarea de pe loc,pana la 2600 rpm trag de ea sa se miste,dupa 2600..zvic!...o zbugheste.Daca accelerez prea brusc la plecarea de pe loc si tin apasata pedala de acceleratie apasata imi da rateuri in galerie(detonatii).Daca alimentez cu benzina cu cifra octanica superioara se manifesta la fel.Pe GPL,procedand la fel...zvic!...din prima! Sugestii?.......
                  Last edited by corneldraga; 27 June 2013, 08:55. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Silviu View Post
                    @moog, citeste mai atent primul post: "[...] atunci cand este pe benzina [...]" ...
                    Daca citeai pe aici mai mult nu ai fi scris...
                    1. Ai fi stiut ca stiu cite ceva despre instalatiile GPL
                    2. Un reglaj/mers prost pe GPL influenteaza mersul pe benzina...

                    Cornel citi km ai cu GPL?
                    Ai schimbat filtrele?
                    Reglat tacheti?
                    Aprindere: bujii, fise etc?
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • #11
                      Am un 1.6 GPL stag 200 ( 30 000 km pe GPL ).....cam aceeasi problema, cu mentiunea ca la mine face la 1400-1600 rpm ( se poticneste si smuceste)....treaba a aparut dupa ce s-a facut un "reglaj" de catre meserias, in sensul ca m-am dus initial la ei pt faptul ca la rece cand trecea pe gaz nu-si tinea relanti ( trebuia sa tin apasata acceleratia) si facea asa doar prima oara, pe masura ce se incalzea disparea problema.....
                      In plus, la viteze mari (160-170kmh) mi se aprindea check engine pe GPL ( eroare sonda lambda avala- am DDT); mi s-a spus de catre meserias ca este amestecul prea sarac si in concluzie a umblat probabil pe acel graphic de injectie GPL ( tot punea puncte acolo- nu ma pricep)......dupa toata treaba asta, a aparut smucitura de care vorbeam....in rest urca bine, merg si cu 170-180....
                      O parere? fisele bujii le-am schimbat ( am pus NGK), bujiile noi ( beru platina).....poate e de la bobina? orice parere e binevenita

                      Comment


                      • #12
                        78.000,are instalatia montata din fabrica(Landi-Renzo),la fiecare 20.000 inlocuire filtre(inalta presiune,joasa presiune pe gpl)aer,la 40.000 inlocuit bujii,nu am umblat la tacheti(de fapt culbutori) si nu am inlocuit fisele;nu am umblat la nici un reglaj pe GPL unde functioneaza impecabil.Numai pe benzina se manifesta asa.
                        Last edited by corneldraga; 29 June 2013, 15:56.

                        Comment


                        • #13
                          cel mai probabil instalatia gpl este decalibrata(sau defecta)
                          trebuie rezolvata problema, dupa care este necesara reinitializarea parametrilor de functonare a ecu benzina.
                          fost 1.4 MPI / GPL
                          actual 1.0 SCE

                          Comment


                          • #14
                            cum se face reinitializarea parametrilor de functionare a ecu benzina?si la mine dupa revizia de de 15k la gaz ,la prima pornire din zi cand motorul este rece da motorul sa moara dar nu moare si timp de 20 -30 de secunde merge foarte prost tremura toata masina.cand plec cu ea la drum nu are nimic merge bine.si am mai observat o usoara fluctuatie a relantiului la cald.am incercat cu alta bobina si fise si la fel face.instalatia de gaz este tomasseto stag 200,si timp de un an pina la prima revizie s-a comportat impecabil.

                            Comment


                            • #15
                              corneldraga, chiar daca crezi ca pe GPL functioneaza impecabil, cum de altfel cred toti cei cu Logan GPL din fabrica pana in 100 000 km, injectoarele GPL incep sa se inchida din ce in ce mai greu, scapand GPL in plus. Deoarece ECU benzina va micsora din ce in ce mai mult cantitatea de combustibil injectata in motor pentru compensare, la functionarea pe benzina va apare amestec sarac (ceea ce explica si rateurile). Prima verificare este aducerea ECU benzina la parametrii initiali, daca isi revine, trebuie compensat reglajul GPL sau schimbat injectoarele cu unele noi (sa mai faca si Landi niste bani), sau cu alt model de rampa + reglaj. Daca se mentine problema dupa resetare, probabil sunt infundate injectoarele de benzina, fiindca pompa zici ca face fata, daca merge in sarcina mare. Dar 99% sigur ca se rezolva la resetare, asa e la toti "multumitii" de cum merge pe GPL dar pe benzina nu mai merge.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google