Lichid De Racire In Ulei???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lichid De Racire In Ulei???

    Salut.
    Acum doua luni am schimbat distrubutia la un service de cartier si nu am fost prea multumit de manopera.. adica am golit si radiatorul si restul instalatiei de lichidul de racire si apoi am pus antigel nou daca tot trebuia completat. Faza e ca am tot completat dupa schimb aproape 1 L de apa distilata. Ma gandeam sa merg peste mecanic sa ii spun ca nu a montat cum trebuie pompa de apa dar dupa un timp nu a mai fost nevoie sa completez (2 saptamani si 1200km).
    Faza cea mai nasoala a fost zilele trecute cand am scos joja de ulei sa verific nivelul si am vazut pe la jumatatea jojei niste cristale de culoare verzui, in capatul jojei ceva de semana cu o bucatica de plastic cat o tasta de telefon si nivelul uleiului la jumatate, in conditiile in care chiar nu imi manca ulei pana acum...
    Mentionez ca am 125k, gpl d 27k, 1.6mpi, ulei Castrol Magnatec 5w40 schimbat la 10k si piesele de distributie sunt originale, nu aftermarket.
    Vreo parere ceva?

  • #2
    Faci schimbul de ulei si vezi daca ai apa in el. Semne sunt multe, de obicei se vede pe busonul de la capacul chiulasei si pe joja o depunere maronie, sau fum alb. Dar cel mai bine dai uleiul afara, daca gasesti apa ii bai, daca nu, il pui la loc. Doamne ajuta...

    Comment


    • #3
      In general uleiul este contaminat cu lichidul de racire datorita problemelor chiuloasei si a garniturii acesteia; cel mai clar indiciu este prezenta in vasul de expansiune a petelor de ulei, si a gazelor de ardere; "sufla in borcan" este expresia mai sofereasca.
      Daca nici unul din aceste simptome nu de regasesc la motorul tau, eu spun ca n-ai motive de ingrijorare si poti pune pe seama conddensului acele semne de pe joja.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Nu sunt pete de ulei in vasul de expansiune si nici gaze de ardere. Eu ma gandeam ca poate nu a montat pompa de apa cum trebuie dar era doar o parere, nu ma pricep prea bine..
        O sa schimb zilele astea uleiul pentru ca oricum trebuie facuta revizia si vad atunci.
        Multumesc de sfaturi

        Comment


        • #5
          Daca a schimbat distributia si pompa de apa nu apare apa in ulei...mai ales ca nu ai simptomele spuse mai sus...
          Cel mult poti sa ai pierdere pe la pompa...daca e pompa de proasta calitate sau garnitura de la ea...
          Las-o in pace ca e condens cel mult...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #6
            Imi Baga Ulei In Apa

            Am si eu o intrebare...masina imi baga ulei in apa,in vasul de expansiune este mai mult ulei decat apa si stau tot timpul sa il trag cu siringa afara,prima data am crezut ca este garnitura de chiuloasa arsa,am schimbat-o dar nu e nici o diferenta,nu am mers deloc cu apa doar cu antigel...oare ce sa fie?a mai patit asa ceva cineva sau masina mea e paguba?

            Comment


            • #7
              Daca ai GPL verifica membrana de la supapa

              Comment


              • #8
                ce motorizare ai?
                sa nu fie fisurat pe la blocul motor sau pe la chiulasa
                ​​​​​​

                Comment


                • #9
                  1,6 + gpl....care e supapa de la gaz ca nu imi dau seama?

                  Comment


                  • #10
                    aurelian68 @ ce treaba are apa/uleiu si GPL-ul?
                    bogdan@ chiulasa fisurata

                    Comment


                    • #11
                      mi-a zis si mie cineva asta dar cica e posibil sa fie blocu fisurat si sfatu lui e sa schimb motoru

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google