As Vrea Sa Plec Cu Masina In Grecia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • danut.benghiu
    replied
    Targu Jiu, Gorj

    Leave a comment:


  • meticulosul
    replied
    De unde esti?

    Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    Last edited by IancuMIC; 6 January 2018, 22:36.

    Leave a comment:


  • danut.benghiu
    replied
    Salutare! Nu stiu daca e ok aici sa intreb dar care credeti ca este traseul cel mai bun pentru a ajunge in Grecia?

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Las' ca ajunge si la noi 6 lei benzina in 2018, cand intra ultimele mariri de salar pe ordinea de zi.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Da, la 1500-2000 euro cat au aia, e ca si cum ar fi la noi 1,5 lei, la 1500-2000 lei salariu.

    Plus ca benzina aia de co95, chiar are co95, nu 88-90 cum o fi la noi.

    Si pe mine ma cam doare inima cand bag gaz cu 0.90 eur/litrul, dar imi revin repede cand ma gandesc cat ar costa daca as fi bagat benzina.

    Leave a comment:


  • Gozmin
    replied
    Voi ati observat ca in Grecia benzina de 95 este 1,5 euro/l ? La fel si in Macedonia (61 de lei macedoneni)? Adica cu 50% !!! mai scump !?

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    am fost cu tdi-ul... l au inaugurat si pe asta ca era neatins

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Nasol.
    Și mie mi-au zgâriat-o pe aripa dreapta fata, cu trolerele sau mai știu ce, pe ferry.
    Ăsta e, noroc ca tabla și vopseaua sunt praf, așa ca nu m-am ofticat prea tare, roata sa se învârta bine!

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    Aseara am sosit si eu din Grecia, mai exact Nei Pori... radare am intalnit doar pe autostrada spre Salonic si pe centura Sofiei, in rest, apa, paie si bataie . Motorina a costat 1.145 euro la un Shell pe langa Thesalonic.
    Drumul de la Kulata si pana aproape de Seres e praff si e si cu plata
    cel mai aiurea a fost ca am gasit masina putin indoita la aripa spate cand m am intors din excursie de la Meteora
    Last edited by popavlm; 27 July 2017, 21:41.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    150.000 km are masina si ambreiajul e de fabrica Nu stiu in ce stare e daca mai sau nu ok dar nu patineaza, nu trepideaza la plecare de pe loc, chiar de curand a fost curatat si gresat pe la furca, reglata cursa, iar masina a fost condusa in concediu si de un sofer profesionist cred ca 2000 km si i s-a parut foarte ok ambreiajul si in general masina. Doar ca in multe momente mai ales cu AC, rampe, greutate, bagaje full, daca n-o prindeam in turatie buna (peste 3500 rpm), adio demaraj, mai ales cand era foarte cald. Poate nu-i placea aeru' de BG/GR si altitudinea. Am verificat nivelul uleiului inainte si dupa concediu, si a ramas la fel, insa esapamentul cam afumat (se lua doar nitel pe mana inainte, dar acuma era cam multa negreala dupa concediu). In continuare tot am senzatia ca in situatiile astea de mers/turatii, un 8v se descurca mai bine, nu zic de turatii mari. Aveam in fata un 1.6 mpi euro 3 de BV si parca se misca mai bine(ce-i drept nu cred ca erau mai mult de 2-3 persoane in masina si posibil fara AC).
    Last edited by andreyi; 22 July 2017, 08:02.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Urca și ăla ca 1.4, dus pana în limitare.
    Rămâne însă de văzut dacă rezista așa de bine în timp (motorul) la o asemenea exploatare, sau o da pe
    ulei.

    @andreyi, câți km are ambreiajul? Dacă are o uzura considerabila, poate fi și ăsta o cauza pt care nu trage cum trebuie în rampa.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Daca era E5, ii dadeai foc, garantat !

    Eu ma intreb cum se descurca un 1.0 sce in coditiile date. Chemi platforma, sau cum ?

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Euro 4 e motorizarea, oricum nici eu nu ma asteptam la asa "performante". Poate-or mai fi scapat din cai pe drum.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    EO are o gramada de rampe lungi si destul de accentuate, mai ales ca in cel mai inalt punct urca pana la cca. 1100mdm.
    Insa nu ma asteptam ca la 16v (char si pe gaz si E5) sa trebuiasca sa retrogradezi in tr. 4 ca sa faca fata.
    La a mea, macar stiu o treaba, vin lansat dupa care daca scade sub 4000rpm retrogradez in 4 si urc fara probleme, fara sa scad sub 120-130km/h oricat de lunga e rampa, cu pedala la podea, bineinteles.
    P.S. Nu ma intereseaza niciodata consumul in cazurile astea si la depasiri...de fapt nu prea ma intereseaza in g-ral.
    Last edited by Kojak; 21 July 2017, 14:22.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Pai oricum am avut si plinul de benzina facut in RO, dar am ners de-am spart si am consumat si benzina si tot. Cine stie si cu gazul de GR cum e, cert e ca am alimentat la o statie recomandata de gazda si parea ca merge ok, pe langa asta am obtinut pentru prima oara sub 8% consum extraurban fara AC.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google