Se Opreste Motorul Doar Cand E Rece, Si E Scos Pe Liber Din Sarcina Brusc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E același motor
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #17
      Am un Sandero 2 1.6 8v cu instalatie BRC si in momentul in care trecea de pe benzina pe gpl se oprea motorul si s.a rezolvat cu reglarea culbutorilor si curatarea clapetei si a MPP
      Last edited by Seba; 3 December 2017, 18:00.

      Comment


      • #18
        Si la mine a aparut acesta problema..imediat dupa schimbare de termostat...
        Dimineata la rece cand trece din sarcina pe liber..nu mai poate sa mentina relantiul, si se opreste motorul...Dar dupa incalzirea motorului nu apare problema..

        Eu presupun ca are legatura si aerul in vaporizator/instalatia de racire..
        Dupa cateva zile si aerisire serioasa..era vizibil scaderea nivelului de lichid de racire in borcan dupa aerisire.. problema a disparut!

        ( Trecerea pe gaz, este reglat dupa cum a spus service-ul la 40 grade..dar si asa dupa trecere pe gaz la prima trecere pe gaz cand e rece afara smuceste putin motorul din cand in cand pana se incalzeste motorul mai bine....sincer consider temperatura reglata de trecere putin mica)

        Comment


        • #19
          Salut am și eu aceasi problema la un logan 1.6 16V, dimineața când este sub 0 grade moare motorul dacă nu este în sarcina, iar când este in sarcina se simte o smucitura când face trecerea pe GPL. Am modificat temperatura de trecere a gazului de la 30 grade (asa era setata de cei care au montat instalația) la 35, dar la fel (am interfața de diagnoza).
          Problema a apărut anul trecut după ce au fost temperaturile scăzute sub - 20, am luat în calcul condensul din filtrele GPL, am pus altele noi (+ kit mentenanță vaporizator) și tot asa.
          Ceva sfaturi?

          instalația este tomasetto stag 4 plus

          Multumesc

          Comment


          • #20
            Salut, incearca sa reglezi culbutorii, curata MPP si clapeta de acceleratie...la mine a mers

            nu mai cita ultimul post!
            Last edited by Seba; 3 December 2017, 18:00.

            Comment


            • #21
              Salut, din ce am citit pe net la 16V nu se regleaza, ca sunt hidraulici si se regleaza singuri, poate ma insel?

              nu mai cita ultimul post!
              Last edited by Seba; 3 December 2017, 18:01.

              Comment


              • #22
                Salut, asta nu mai stiu..eu am 1.6 8v euro5

                nu mai cita ultimul post!
                Last edited by Seba; 3 December 2017, 18:01.

                Comment


                • #23
                  De aprox. o saptmana am si eu parte de aceste opriri ale motorului(1.4 MPI k7j) la ralanti, am marit t.water (L.Renzo cu injectoare valtek) pana la 48 de grade, am resetat erorile dar problema persista chiar si la cald.

                  Voi incerca reglajul culbutorilor la un servis, clapeta si mpp le pot si eu verifica.
                  Attached Files
                  Last edited by razvanu; 28 January 2018, 19:58.

                  Comment


                  • #24
                    Salutare. Cer si eu o parere, desi nu am Logan ci Saaab 9-5 motor 2.3 260 cai.
                    De cand a venit frigul, cand e motorul rece si masina trece pe gaz, motorul se opreste.
                    Daca schimb eu manual din buton pe la 60 grade, se balbaie dar nu se opreste.
                    Daca schimb la 90 grade, scade un pic turatia pentru 2-3 secunde, dar apoi totul e OK.
                    Ce poate fi?
                    Instalatie Zenit Pro cu injectoare Hanna, masina are in jur de 35,000 km de cand am pus instalatia. Deocamdata nu am ajuns la service din lipsa de timp.

                    Multumesc
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #25
                      La mine s-a rezolvat cu reglajul culbutorilor plus ambele filtre inlocuite, trecerea pe gpl se face 45 grade apa. In cel se stare lichida am gasit impuritati gen pilitura.
                      Pe la 15k km e bine sa fie inlocuite

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google